Ja Ci nie mówię że 100% winny jest sterownik, te luty itp, ale jak masz pewne nowe 4 czujniki i ich błędów nie wyświetla to hmmm... Mówię jak to wyglądało u mnie. A jak mówisz że masz problem od kupna i idiota pozatykał kontrolki to może być tak jak mówisz, że coś kombinował, liczył że wsadzi pierwszy lepszy sterownik z pompą z mniej wiecej takiego auta i że będzie git. Jest masa pseudomechaników, którzy części zamiast po numerach to na oko dobierają. A to nie era Polonezów. Ja jak kupiłem auto to też nie działały mi piloty do drzwi i mówi "aaaa pewno baterie..." Wymieniłem baterie i dalej nie dają się zaprogramować... To wydarłem moduł komfortu, czytam numery, porównuję z realoem i coś tu nie gra... Kupiłem na szrocie za 20 zł o właściwych numerach i od razu się kluczyki zakodowały (albo raczej on do kluczyków)... Aaa i jeszcze jedna taka uwaga - nie pamietam z jakim elementem to było z autka, ale sprawdzałem jego numer z realoem i numery się różniły a część raz że działała poprawnie a dwa że po dacie produkcji wynikało jakby była w samochodzie fabrycznie zamontowana... I zgłupiałem... Bo na czym się wzorować jak nie na realoem... Ale to jedyny raz w ciagu kilkunastu lat, także bazuj na realoem. Poszukaj jeszcze na necie, może sprawdzisz do czego szły elementy ktore ty masz teraz zamontowane...