Skocz do zawartości

ufo000000

Zarejestrowani
  • Postów

    2 653
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318ti M44 B19 96"
    E46 318i M43TU B19 99"
  • Lokalizacja
    Sanok

Osiągnięcia ufo000000

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

0

Reputacja

  1. Normalnie łączysz czerwony z czarnym. Aku nie dotykasz! Kamle odłączone ze sobą spinasz żeby szybciej rozładować kondensatorki podtrzymujące.
  2. Faktycznie może tak być ze ktoś może nie mieć interfejsu, sam nie miałem na samym początku jak kupiłem auto. To już wiedzą teraz, jak coś to aku. Pozdrawiam wszystkich i Ciebie też ufooo :) Nie ufooo, tylko ufo000000 :twisted: również pozdrawiam, bo zdrowie najwazniejsze
  3. Nikt nie mówił, że się nie da programowo itp, ale nie każdy ma jakikolwiek interfejs, a odpiąć aku każdy może.
  4. W punkcie 4 masz POŁĄCZYĆ (połączyć ze sobą) a nie podłączyć do akumulatora. Masz POŁĄCZYĆ czerwony z czarnym (połączyć jakimś przewodem np dobrze związać żeby się stykały itp). I jak połączone to przekręcasz stacyjkę na zapłon, czekasz 15 minut, wyjmujesz kluczyk ze stacyjki, rozłączasz przewody i normalnie podpinasz akumulator - najpierw plus, później minus. Podpinasz oczywiście z wyjetym kluczykiem ze stacyjki - żebyś się nie zapomniał.
  5. A komputer nic nie pokazuje? A skoro o sugestie pytasz to najlepsze wyjście z sytuacji to zmiana auta KONIECZNIE na innej marki :-) ja się wyzbyłem BMW po kilkunastu latach i wreszcie auto służy mi do jazdy a nie jako jeden wielki warsztat bo co chwilę coś się sypało, jedno naprawiłem i już liczyłem dni do kolejnej awarii.
  6. Pisz dokładniej, bo nie wiem, czy Ci chodzi o objawy PRZED zniknięciem płynu, czy przed przepaleniem uszczelki :mrgreen: Uszczelka poleciała z sekundy na sekundę. Odpaliłem wraka, przejechałem spokojnie z 10 KM, aż nagłe łup łup łup łup - słyszę, że na dwóch garach chodzi. Po rozebraniu silnika idealnie rowek na jakieś 1,5 cm pomiedzy dwoma cylindrami wykopcony.
  7. To całe szczęście. Mi zniknął płyn (nie będę rozpisywał się dlaczego, bo długa historia) i mimo iż autko dość szybko zatrzymane jak wskazówka zaczęła poza pion wychodzić, to po kilku miesiącach od tego zdarzenia znikło kompletnie ciśnienie na dwóch cylindrach. Od razu zacząłem obstawiać wypaloną uszczelkę pomiędzy garami i tak też było. A nowa uszczelka Erlinga chwilę wczesniej założona i szlak ją trafił...
  8. A co ci się dzieje z ciekawości, że to wszystko wymieniasz? Wyje czy stuki przy wrzucaniu biegów czy co?
  9. ufo000000

    Problem z abs/dsc

    ooo widzisz, czyli tak jak kolega wyżej mówi - przestraszył się :)
  10. ufo000000

    Problem z abs/dsc

    Czyli inpy mu się chciało do szczęścia, mówiłem od razu kombinuj inpę :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  11. ufo000000

    Problem z abs/dsc

    Czyli co, po temacie, gra i buczy?
  12. ufo000000

    Problem z abs/dsc

    Co do prędkości obrotowej i reakcji czujników i tej odchyłki jednego się nie wypowiem bo sam jeszcze u siebie na żywo nie podglądałem jak się zachowują te czujniki, a wypadało by przyjrzeć się temu, prawy tył, którego błąd u mnie pokazuje. Trochę mam brak czasu ostatnio... A co do tego błędu u ciebie - ja znawcą nie jestem, ale czy to nie ma związku z czujnikiem kąta skrętu kierownicy czy coś takiego? Jadąc prosto masz kierownice idealnie prosto obróconą, czy może jest obróconą w którąś stronę o pewien kąt? Weź sobie coś pogoogluj z tym błędem, może jak nie na polskich to zagranicznych stronach wyszukasz... https://www.e46fanatics.com/threads/dsc-steering-angle-implausible.1230664/
  13. ufo000000

    Problem z abs/dsc

    Ok. Daj znać po wymianie co i jak.
  14. ufo000000

    Problem z abs/dsc

    Ja Ci nie mówię że 100% winny jest sterownik, te luty itp, ale jak masz pewne nowe 4 czujniki i ich błędów nie wyświetla to hmmm... Mówię jak to wyglądało u mnie. A jak mówisz że masz problem od kupna i idiota pozatykał kontrolki to może być tak jak mówisz, że coś kombinował, liczył że wsadzi pierwszy lepszy sterownik z pompą z mniej wiecej takiego auta i że będzie git. Jest masa pseudomechaników, którzy części zamiast po numerach to na oko dobierają. A to nie era Polonezów. Ja jak kupiłem auto to też nie działały mi piloty do drzwi i mówi "aaaa pewno baterie..." Wymieniłem baterie i dalej nie dają się zaprogramować... To wydarłem moduł komfortu, czytam numery, porównuję z realoem i coś tu nie gra... Kupiłem na szrocie za 20 zł o właściwych numerach i od razu się kluczyki zakodowały (albo raczej on do kluczyków)... Aaa i jeszcze jedna taka uwaga - nie pamietam z jakim elementem to było z autka, ale sprawdzałem jego numer z realoem i numery się różniły a część raz że działała poprawnie a dwa że po dacie produkcji wynikało jakby była w samochodzie fabrycznie zamontowana... I zgłupiałem... Bo na czym się wzorować jak nie na realoem... Ale to jedyny raz w ciagu kilkunastu lat, także bazuj na realoem. Poszukaj jeszcze na necie, może sprawdzisz do czego szły elementy ktore ty masz teraz zamontowane...
  15. ufo000000

    Problem z abs/dsc

    I elegancko. Delikatnie, pomalutku, uważaj bardziej niż ja :D ja ciałem piłką do metalu, tyle że taki brzeszczot z jeszcze drobniejszymi ząbkami :mrgreen: u mnie od kilku dni też trzy kontrolki, ale błąd prawy tył czujnik... Hmmm tylko się zastanawiam czy to oby na pewno sam czujnik, czy może przewód, pamiętam że coś z tyłu lutowałem z dwa lata temu, ale nie wiem czy to był przetarty przewód od czujnika obrotów koła, czy zużycia klocka... Nie bardzo chce mi się na śniegu grzebać a nie mam garażu itp. nieraz z 10 km przejadę i działa wszystko malina a na 11 kilometrze się zaswieci, a czasem od razu po odpaleniu kontrolki są...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.