Jeździłem nową 4s z porsche active ride, zawieszenie rzeczywiście robi wrażenie natomiast 3-litrowa benzyna + elektryk mający niby 544km robi dużo mniejsze wrażenie niż moje g31 540i o mocy 390km(box dte), silnik nie brzmi i jest totalnie nijaki, niby 3.7 do setki ale wolę moje 4.6s. Konfig 4s mi wyszedl na około 820 minus 6% rabatu(więcej się podobno nie da w Porsche) a nowe m5 z praktycznie wszystkim co mozliwe wychodzi mi na 815 ale rabat 12% a auto dużo mocniejsze. Nowa panamera gts 4.0 to już konfig na ok. 870 więc po rabatach wyjdzie ponad 100 kola drożej niż m5 a osiagi daleko za m5. Plus że panamera gts wazy lekko ponad 2100. Ja w swoim ogródku rozważam oprócz tej 2 jeszcze rs6 performance, fakt że model wiekowy ale auto naprawde przyjemnie i jeśli się chce to komfortowo jadące, dwa ze dużo szybsze niż gts i wazy 300 kg mniej niż m5, cena po rabatach tak pomiędzy m5 a panamerą. W m5 boje się że bedzie zbyt twarde na codzień, to jest jedyny ale nie do sprawdzenia aktualnie ból, inaczej od razu bym zamawiał ...