Skocz do zawartości

Blupol

Zarejestrowani
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    320i GT 2018 xDrive M pakiet
    Estoril Blue!
  • Lokalizacja
    R.Śl.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Blupol

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

4

Reputacja

  1. Absolutnie dobra decyzja. NIE MA SZANS na całkowite wyparcie silnikow spalinowych. Jest to zbyt drogie, niemożliwe na taką skalę i najzwyczajniej głupie.
  2. nic nie zrobiłem, bo nie kupiłem 😉 Ale fakt: szersza opona z tyłu jest jednoznaczna z szerszą (?) felgą... Nie sprawdzałem felg, przyznaję. Natomiast dziwi mnie zapieranie się niektórych, że opony do xdrive MUSZĄ mieć jednakowy obwód. Jak widać nie, skoro wszystkie felgi mam R18, a opony różnią się profilem (50-45) i jest to akceptowalne przez producenta. hmmm.....
  3. To jakaś bzdura... Z przodu mam inne, z tyłu też. Oryginał z salonu, zresztą tabliczka mówi o dopuszczeniu innych rozmiarów: 1. przód 225/50 R18 2. tył 255/45 R18 Zastanawiam się z czego to wynika (wiecie??), ale nowe kupie takie same lub 4x225/50 R18 Oczywiście ten sam producent (z * pod BMW)
  4. nieee... wyciekł nastąpił nagle. Auto śmiga, nic się nie dzieje. Byłem zaskoczony spalaniem: trasa warszawa-Katowice 6,7 l/100. Gorzej z miastem 😉
  5. Wtrace swoje 3 amatorskie grosze... Xdrive NIE JEST bezpieczniejszy? No to maly przykladzik: snieg, pusty parking, trzeba koniecznie podriftowac. NIE DA SIE bez wylaczenia wszystkich wspomagaczy. Po prostu: jesli tylko tyl traci przyczepnosc, to automatycznie przód ciagnie wóz, doświadczyłem tego w górach- cieplo mi sie zrobiło biorac ostry zakręt, ale xdrive prawdopodobnie uratowal mi skóre przed kontaktem z barierami. Czuje sie pewnie z tym napędem. RWD? Tracisz przyczepnosc i lądujesz na poboczu/przeciwnym pasie. Chyba ze jestes zawodowcem i doswiadczenie pozwala wyjsc z najbardziej ekstemalnych opresji. Automat z Xdrive w mojej F34 to jedna z lepszych rzeczy jakie doświadczylem w zyciu majac kilkanascie różnych aut. Wady sa oczywiste: duzo cieższe auto i faktycznie wieksza mozliwosc usterej z uwagi na bardzo skomplikowany uklad. Tyle w temacie.
  6. Uwaga: korek spustowy oleju nalezy dokrecić KONIECZNIE kluczem dynanometrycznym z max. siła zdaje sie 20Nm. (sprawdzic w instrukcji). W przeciwnym razie można przekrecić sie gwint (bardzo łatwo- miska aluminiowa) i cieknie olej- rodzi to spore kłopoty, ponieważ trzeba potem nagwintowac M14 zamiast M12. Przez litosc do mechanika nie napisze co mnie spotkalo...wiec uważajcie 8]...
  7. Nie mam żadnych akcji. Kolejna sprawa i to tuż przed wyjazdem...zauważyłem olej pod autem, mokro w okolicach "zaślepki" od korka spustowego. Cieknie, sączy się. Olej skrzyni biegów z okolicy chłodniczki oleju skrzyni. Padł jakiś oring...Masakra, auto 80 tys. przebiegu i OBIE ostatnie usterki mogły (ubytek płynu unieruchomił) unieruchomić auto na amen. Tu akurat naprawa prosta, ale stres ogromny... Mam nadzieję, że to już wszystkie "niespodzianki" mojego wymarzonego auta...
  8. To chyba dotyczy nowszych diesli i ich problemów z zapalaniem się od chłodniczki EGR. Mój samochód żadnej akcji nie przewiduje- brak informacji z serwisu. Mechanik, który mi to robił też ma taki silnik i też to wcześniej wymieniał- konsultował z serwisem BMW, wg którego nie ma powodu do żadnej akcji. OT polityka firmy. Rada dla posiadaczy silnika B48: zwróćcie uwagę w okolicach 80tys czy nie ma wycieku.
  9. Na to NIE MA akcji serwisowej.
  10. Stało się: pękł wąż układu chłodzącego (ten od zbiornika wyrównawczego). Standardowa usterka (fajny mi "standard") silnika B48. Pękają te kolanka plastikowe- faktycznie baaaardzo kiepskie wykonanie (za cienkie). Wytrzymują podobno max 100k, mi padł przy 80 tys. Pól auta trzeba rozbierać, robota na cały dzień. Trudno, dobrze że teraz a nie za miesiąc na wakacjach...uff.
  11. Hej, jestem po dynamicznej wymianie oleju w tej skrzynce, parę infomacji: - BMW F34 xdrive 2018 - przebieg 70 tys - Koszt ASO 2500 zl - wymieniono/przepompowania 12,5 l oleju Jest poprawa- było fajnie, uwielbiam ten automat, ale teraz jest jeszcze lepiej: płynniuteńko i to nie na Eko, ale przy dynamicznej jeździe. Wcześniej minimalnie potrafiło szarpnąć, biegi miałem wrażenie, że zbyt szybko przeskakiwały z "jedynki" na "trójkę", a pozostałe były przeciagane- teraz jest idealnie. Kasa niemała, tym bardziej że jeszcze wymiana łożysk hydraulicznych w przednich wahaczach się zdarzyla, ale po przejechaniu testowych 30 km jestem b. zadowolony :cool2:
  12. Blupol

    ładowarka indukcyjna

    Witajcie, pojawił się problem: zmieniłem telefon i ter NIE MIEŚCI mi sie w ładowarce indykcyjnej w podłokietniku. Czy da się to jakoś wyregulować? Brakuje 1cm... :(
  13. Światła LED mają dożywotnią gwarancję jak mnie poinformowano. Jedź do ASO BMW to powinni CI wymienić lub zdiagnozować jakąś może błahą usterkę. pobierz aplikację BMW CONNECTED. TU jest wszystko podane... Szukać :idea:
  14. Raport z wakacyjnego spalania autostradowego (130-140km przez większy czas): 1150 km i wynik 6,8 l/100 Gdybym odpuszczał większe wzniesienia (połowa trasy w górach) to 0,5 litra niżej z pewnością. Jak na 2.0, 184KM, masę własną i 3 osoby z bagażami to wynik mnie baaardzo satysfakcjonujący. Miasto i krótkie dystanse: niezmiennie średnio 10l. PS. jak to auto trzyma się drogi! :mrgreen:
  15. Hej, U mnie wyglada to tak# bardzo ciekawie ( oryginaly zalożone w fabryce i tak sprzedane w salonie): Tył 255x45 R18 Przód 225x50 R18 PIRELLI runflaty. Dokupilem alufelgi z xdriva 3 gt 18-tki i wszystkie opony 225x50. Trochę dziwnie, ale moze tak być, zreszta na klapce takie oznaczenia tez widnieją.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.