Skocz do zawartości

bouli1980

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Z4 E89

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bouli1980

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

3

Reputacja

  1. no to lekka lipa... kurde dziwne , że nie są w stanie ściągnąć wyciągu ze świadectwa homologacji... masz bumę ściąganą z zagranicy? w jakim kraju była wyprodukowana?
  2. jakby się ktoś zastanawiał - złożyłem zapytanie na maila biura obsługi klienta BMW Polska i w ciągu tygodnia miałem na mailu skan wyciągu świadectwa homologacji oraz oświadczenie na temat normy , którą auto spełnia , z tymi dokumentami do wydziału komunikacji i mam temat ogarnięty : zmiana w cepiku oraz wbita adnotacja w dowodzie rejestracyjnym 🙂
  3. jestem szczęśliwym mieszkańcem Krakowa gdzie strefa obejmie praktycznie całe miasto :roll: :mad2: ale euro5 zapewnia mi spokój na lata , tak że :8)
  4. o widzisz - i to jest dobra wiadomość :) dzięki!!
  5. normy w strefach będą sukcesywnie zaostrzane dlatego chciałem wiedzieć na czym stoję ;) chodzi mi o Z4 E89 23I 204KM MANUAL 2009 rok
  6. pewnie w takim razie zaatakuję jakieś ASO
  7. cześć, czy ktoś ma dostęp do jakiejś wiarygodnej strony internetowej lub może ma sposób na sprawdzenie jaką normę emisji spalin spełnia dany pojazd? szykują się coraz to nowe miejsca w Polsce gdzie zaserwuje się nam "strefy czystego transportu" i chciałbym sprawdzić co mnie czeka... w dowodzie rejestracyjnym nie mam podanej takiej informacji , w dekoderach VIN też nie widzę takiej informacji , na mobile.de w ogłoszeniach widzę sprzeczne informacje... ogólnie lipa może ktoś pracuje w salonie/serwisie BMW i jest w stanie sprawdzić na podstawie VIN?
  8. założone Sporty , pojeździmy zobaczymy...
  9. nadszedł czas na zmianę kapci w mojej Z4 ... jestem zdecydowany na markę , ale mam lekki dylemat jeśli chodzi o model - czy ktoś z Was ma jakieś porównanie jeśli chodzi o modele wymienione w tytule? oczywiście najcenniejsze dla mnie uwagi będą od osób , które mają opinię z "autopsji" ;)
  10. użyj kalkulatora zamienników rozmiaru opon jeśli chcesz zachować średnicę całego koła : https://www.opony.com.pl/narzedzia/zamienniki-opon/
  11. o , konkretne podpowiedzi - dzięki! :) z tym obniżeniem o 25/15mm to nie dotyczy przez przypadek samych sprężyn? na stronie bilsteina jest info o 30mm dla E89 : https://bilsteinpolska.pl/sklep/bilstein-b12-pro-kit_46-181268-21789.html po galeriach raczej tym autem się nie będę bujał , ale progi zwalniające niestety coraz częstsze :( EDIT : faktycznie na stronie Eibacha podane jest obniżenie 25/15mm ... teraz pytanie jak jest faktycznie : https://eibach.pl/product/zestaw-zawieszenia-b12-pk-bmw-z4-z89-e90-20-019-01-22/bmw-z4-roadster-e89-04-2013-sdrive-23-i/90279/
  12. wedle opisu producenta jest to ok. 3cm czyli całkiem sporo (przynajmniej dla mnie) ... nie chcę kombinować z samymi sprężynami bo wydaje mi się, że do tego powinny być też odpowiednie amortyzatory pracujące w takim a nie innym zakresie - seryjne pewnie ulegną szybszemu zużyciu... czy źle kombinuję?
  13. Czy ktoś może ma u siebie założony cały zestaw Bilstein B12 Pro-kit (amory Bilstein + sprężyny Eibacha) ? Ciekaw jestem wrażeń po zmianie z serii... wiadomo , że będzie nisko i twardo , ale czy komfort bardzo cierpi? czy utrata plomb w zębach jest warta jeszcze większego banana na ryju po przejażdżce? jak się sprawdza w codziennej jeździe? będę wdzięczny za wszelkie info i ewentualne sugestie :wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.