Skocz do zawartości

Mariusz861986

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    f10 535d

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mariusz861986

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Mariusz861986

    Moduł Tms

    A rozklejałeś lampę i myłeś ją od środka? Te woreczki do pochłaniania wilgoci jak puszczą wodę z siebie to ta woda jest tłusta i krystalizuje się. Jak skrystalizuje to pod wpływem ciepła to dziadostwo się rozpuszcza powoli i zalewa styki itp. Tego nie wysuszysz ,nie odparujesz. Musisz rozkleić lampę i wymyć wszystko co się da i odtłuścić wszystkie styki w lampie. Ja tak miałem u siebie . edit: moduły tms też wymyj ale najlepiej jakimś kontaktem -nie rozpuszczalnikami, zmywaczami itp żeby nie uszkodzić/nie rozpuścić czegoś .
  2. Mariusz861986

    f10 klamki keyless

    jak zamienisz klamki stronami to podświetlenie klamki będzie świeciło w górę a nie na ziemię ale możesz przełożyć od starej klamki (ewentualnie jak kształt tego podświetlenia pozwoli to odwrócić je) i będzie świeciło prawidłowo a druga sprawa to żeby zamknąć samochód poprzez dotknięcie klamki ,będziesz musiał dotknąć ją od dołu a nie tak jak dotychczas od góry. Poza tym kształt, wtyczki, mocowanie będzie pasowało.
  3. ja zamawiałem klamkę z aliexpress i przez ok 1,5 roku nic złego się nie dzieje ,działa poprawnie
  4. masz uszkodzone 3 klamki i dlatego słyszysz to "klikanie" i one zżerają prąd. Dopóki nie kupisz nowych klamek to odłącz te które nie działają .
  5. Pod maską od strony pasażera. W normalnym sklepie albo na allegro sondę bosch-a kupisz w granicach 400zl.... ja tak płaciłem rok temu
  6. https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/13_1454-czuj-przeciwpyl-f-paliwelem-dod/i53597#part12 tu masz podgląd jak to wygląda. Dostęp w miarę jest , trochę gimnastyki żeby odkręcić bo mało miejsca ale da się wymienić bez rozbierania połowy przodu :D . Dla ułatwienia zdejmowałem rury które idą od filtra powietrza do turbo i jakoś poszło .
  7. U mnie było tak samo. Po nocy pierwszy kilometr może dwa było normalnie a jak sonda złapała temp to przy spokojnej jeździe ze stałą prędkością na niskich obrotach (poniżej 1500) lekko szarpał. Ja miałem błąd 285300 (sonda lambda: zbyt wysokie napięcie sygnału lub przerwanie prądu regulacji sygnału). Odczyty z bimmertool przy spokojnej jeździe miałem mniej więcej takie : lambda(1) 32.77, lambda(1) napięcie :1450 mV i praktycznie nie spadało poniżej tego poziomu . Przy ostrzejszej jeździe rosły znacząco (już nie pamiętam wartości).Na sprawnej sondzie na wolnych obrotach powinno być coś koło 850mV. Po zmianie sondy parametry są dużo niższe i szarpanie zniknęło .
  8. Musisz sprawdzić błędy na komputerze albo poprzez jakąś aplikacje do odczytywania błędów (polecam bimmertool). Miałem u siebie w 535d takie szarpanie jak u Ciebie ale na ciepłym silniku. Żaden check się nie świecił a po diagnostyce za pomocą bimmertool wyszło ,że sonda lambda jest uszkodzona. Po wymianie sondy wszystko wróciło do normy .
  9. Moja f10 łapie się na akcje i mam pytanie : które ASO polecacie do oddania na wymianę EGR w okolicach Łodzi lub Warszawy?
  10. Najprościej odpiąć comfort access na klamce która się zepsuła - do tego musisz wyjąć klamkę - > - > mniejsza wtyczka bodajże odpowiada za access, więc ją rozłączasz i następnie składasz z powrotem wszystko... później albo zostawiasz albo wymieniasz klamki. Comfort access to większa wtyczka na 4 piny. Mniejsza wtyczka do podświetlenie.
  11. Właśnie zamontowałem chińczyka . Kupiłem u tego gościa https://pl.aliexpress.com/item/4000337727191.html?spm=a2g0o.order_list.0.0.26001c24lvG5my&gatewayAdapt=glo2pol . Klamka zamówiona 25 września , dziś przyszła. Przełożyłem podświetlenie ze starej klamki bo jest inny odcień i wszystko działa jak należy - zobaczymy tylko jak długo .
  12. łatwa robota. Otwierasz drzwi i na wysokości klamki będziesz widział gumową zaślepkę. Pod nią jest śrubka od klamki( na torxa 10 lub torxa 15-nie pamiętam dokładnie), odkręcasz ją i klamka już wyjdzie .
  13. Mimo że pisałeś o niezbyt wysokich wartościach sondy dalej masz błąd 285300. Sprawdź na całkowicie zimnym silniku (najlepiej po nocy), zaraz po ruszeniu zanim silnik złapie jakąkolwiek temp czy masz to szarpanie . Jak odpalisz btool to zobaczysz ,że wtedy sonda nie pokazuje żadnych odczytów. Dopiero po złapaniu temp zbiera dane. Ja tak u siebie zrobiłem : przed ruszeniem odpaliłem btool i sprawdzałem parametry sondy . Na całkowicie zimnym jak sonda nie pokazywała żadnych wartości to silnik przy delikatnej jeździe ze stałą prędkością nie szarpał. Po jakimś kilometrze, może dwóch sonda zaczęła zbierać dane i pojawiało się szarpanie.
  14. U mnie nawet na jałowym nie spadało poniżej tego co pokazywało przy spokojnej jeździe
  15. ja miałem błąd 285300 (sonda lambda: zbyt wysokie napięcie sygnału lub przerwanie prądu regulacji sygnału). Odczyty z bimmertool przy spokojnej jeździe miałem mniej więcej takie : lambda(1) 32.77, lambda(1) napięcie :1450 mV. Przy ostrzejszej jeździe rosły znacząco (już nie pamiętam wartości).Po zmianie sondy parametry dużo niższe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.