Skocz do zawartości

Andrzejbaranski

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Andrzejbaranski

  1. Nie był to też zawór, pierwsze co wyminilem elektro zawor ale dalej nic, więc wyminilem cały kompresor na jakiś chiński z Amazona. Ale przyjrzałem się lepiej staremu i zauważyłem, nieodpowiednio zgięta gumę na tłoku. Guma była twarda i nie na swoim miejscu, więc chyba się wypaczyla. Nowy kompresor działa, dmucha problem rozwiązany. A stary kompresor zregeneruję I schowam jakby chinczyk miał się okazać chińczykiem i się rozpaść. Ale wszystkim polecam w takiej sytuacji nie panikować, położyć się pod auto i zajrzeć do tego, temat jest bardzo prosty i nie wymaga specjalnych umiejętności i narzędzi. A sama wymiana elektro zaworu to 15 minut roboty bez wyciągania kompresora.
  2. To nie przekaźnik, przyszedł nowy i nic się nie dzieje, kompresor chodzi ale auto nie idzie wyżej. Kolega jeszcze podłączył pod kompa sprawdził błąd i zrobił test opuszczania i podnoszenia miał to w tym swoim programie. No i zeszło ale już się nie podniosło. Zanim zdążyłem ho zatrzymać już to zrobił. Co robić? Do swojego mechanika mam kupę drogi. Moge jechać na takim niskim stanie? Opona w najwyższym punkcie jest równo z nadkołem.
  3. Zamówiłem przekaźnik, przyjdzie to zobaczę. Dzięki za info.
  4. Jak.ske używa trgo zestawu ratowniczego, używałeś tego?
  5. Do zakupu nowego przekaźnika? Komputer też pokazał mi błąd przekaźnika.
  6. Mam trochę inną sytuację, kompresor po wyłączeniu pracuje cały czas, wczoraj zdążyło się to chyba pierwszy raz i wywaliło mi akumulator do zera. Po wyciągnięciu bezpiecznika 182 kompresor przestaje działać. Poduszki wymieniałem w zeszłym roku. Bezpieczniki całe. Myślicie że może być przekaźnik? I pytanie czy kiedy mam nadmuchane poduchy bo auto nie opada, mogę jeździć z wyciągnięty bezpiecznikiem?? Do puki nie diagnozuje przyczyny?
  7. Znika z przedniej osi zgadza się. Przedni dyfer?
  8. Na wprost jedzie normalnie, ale ciężko skręca jest opór i brak mocy.
  9. Mam do Ciebie jeszcze jedno pytanie. Reduktor wymieniony na regenerowany, więc to jest wykluczone ale wciąż przy pełnym skręcie kół, napęd znika. Czy coś podejrzewasz? To prawdopodobnie doprowadziło do uszkodzenia tej skrzynki. Tak myślę. Tylko co to może być?
  10. A jak myślisz jaka jest przyczyna takiego zerwania wałka?
  11. Od czego zacząć, jak szukac? Da się go regenerować? Dzięki,jesteś jedyny który odpowiedział.
  12. Witam Spotkała mnie dziś dziwna sytuacja, po zrobionej trasie 750km na sam koniec praktycznie przed domem zjeżdżają z autostrady usłyszałem dziwne terkotanie pod samochodem, coś jakby turbina z wyłączonym blowoffem ale dłuższe i przy hamowaniu. Silnik zaczął szarpać przy zmianie biegu 1-2 i 2-1, parkując nie miałem już napędu, jest tylko podczas jazdy na wprost z szarpnięciem. Auto mam od dawna olej w skrzyni i xDrive robiłem jakieś 40000km temu. Packent 520d 190km xdrive 2015 r skrzynia automatyczna. Podczas tej trasy wskoczyło mi 280000 przebiegu. Co może być? Nie mam w tej chwili możliwości podłaczebia komputera, ale może ktoś z was coś kojarzy. Podczas postoju była informacja że nie można wrzucic P bo auto znajduje się w ruchu czy jakoś tak. Skrzynia wrzucała neutral, P po naciśnięciu nie załączal się. Jeszcze jedna sprawa dwa dni temu po umyciu samochodu przestał mi działać przycisk hamulca pomocniczego, nagle stał się luźny, myślałem że może coś zalało albo przycisk się połamał, podczas zrzucania hamulca jest opór jak zawsze był ale podczas zaciągania nie ma żadnej reakcji a przycisk luźno lata. Dajcie znać jeśli macie jakieś pomysły. Żaden błąd mi nie wyskoczył
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.