A więc tak.. Przeróbka chinskich kolektorów sportowych do N52, N53. *Dwa gniazda sond przed katalizatorami należy zaslepic. (Ja użyłem zaślepek z nierdzewki z podkladka miedziana). *Wiercimy otwory otwornica 23mm (po otworze na kolektor) pod dwie sondy które będę jako te przed katalizatorem czyli te szerokopasmowe LSU 4.9. Ja zakupiłem na allegro z nierdzewki pod otwór montażowy 23mm i fajnie wspierają się na kołnierzu. Szerokosc gniazda z kołnierzem 25mm. https://allegro.pl/oferta/nowe-gniazdo-sondy-lambda-gwint-tulejka-371-6878107425 https://allegro.pl/oferta/otwornica-widiowa-23mm-wiertlo-koronka-do-metalu-10745179262 *Lokujemy gniazda tak aby na jednym jak i na drugim kolektorze były w tej samej odległości od sklepienia 3ech rur. Ale przed tymi tylnimi. *Wspawujemy gniazda sond w wczesnie przygotowane otwory. *W 2gie sondy mam wkręcone emulatory ponieważ niemam co z nimi zrobić a już wcześniej powyłączałem sondy za katalizatorami aby nie waliło błędami na desce. *Otwory na szpilki frezujemy otwornica 15mm na wiertarke, ponieważ są zbyt owalne i nakretka miedziana bylaby za bardzo naprężona. https://allegro.pl/oferta/otwornica-widiowa-15mm-wiertlo-koronka-do-metalu-10744183513 Montujemy kolektor przy użyciu nowych uszczelek tych okrągłych montowanych seryjnie na seryjny kolektor. Uszczelkę z zestawu można wyrzucić. Oraz nakretki miedziane zakupujemy osobno, te z zestawu można wrzucić. Nr. OEM nakretek: 11721437202 To chyba wszystko, zdjęcia z przeróbki kolektora dozuce jak znajdę jakiś hosting zdjęć ponieważ nie robiłem tego jeszcze tzn. Nie dodawałem do forum, proszę o cierpliwość. Pozdrawiam.