Tylko co znaczy lepiej? 340i wykorzystasz tylko na torze w porownaniu do 330i, bo z 258 KM i tak bedziesz pierwszy na swiatlach (no, moze w sprincie do 120kmh), nawet w porownaniu z x5 40i. Wiec to oferta dla tych, którzy nie mają lepszego pomysłu co z kasą robić. Tych, co mają 340i śmieszą komenty o szybszym 330i stage2 niz seria 340i, a tych co mają 330i śmieszą komenty, że watro dopłacić minimum 60-70 tys. (Minimum, bomarża wieksza, a i akcyza obejmuje cale auto, wiec za ta sama mavi placisz o wiele wiecej), żeby rozpedzac sie do setki w 4.4 zamiast 5.7 (seria). Nie ma ekonomicznego uzasadnienia i slowo "warto" w kontekscie 340i ma znaczenie tylko jesli planujesz wykorzystac ten samochod do sportu i zrobic z niego 700+KM. Jak jezdzisz z rodziną to i tak te 4.4 nigdy nie osiagasz, chyba ze masz rodzine sportowcow, zona driftuje a dzieci jezdza na enduro hehe. W praktyce jak wyposazysz na bogato 330i i 340i to roznica w cenie jest blizsza 150 tys niz 70 tys. Ale bzdury jaka roznica 150 tys ! 70-80 przy identycznie wyposazonym samochodzie. 340i to nie tylko sekunda szybciej do 100km/h - na co srednio zwracam uwage , ale przedewszsytkim swietna kultura pracy silnika R6 B58 i swiadomosc ze mamy solidny silnik 6 cyl , lekkosc w rozpedzaniu sie przy kazdej predkosci (np przy pelnym samochodzie na wyjazd na narty). Owszem 30i daje wiecej niz wystarczajac osiagi ale chyba tylko glupcy twierdza ze 30i jest lepsze od 40i .