Skocz do zawartości

Semtex93

Zarejestrowani
  • Postów

    166
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Semtex93 w dniu 29 Października

Użytkownicy przyznają Semtex93 punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G05 X5 LCI 40d

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Semtex93

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Dedicated Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

30

Reputacja

  1. Semtex93

    LCI 3.0d vs 4.0d

    Był tu screen z apki LCI M60i kilka stron temu i tam w społeczności było na zdjeciu 13.8 L / 100. U Cb by pewnie bylo 14,5-15,0 L / 100.
  2. Po paru jazdach testowych mam wrazenie ze X5 ogolnie latwo jest wyczuc / latwo sie jezdzi po miescie i manewruje. Latwiej niz innymi suvami tej wielkosci. Moze to wynika z tego ze siedzi sie relatywnie wysoko / linia szyb idzie nisko / szyby sa ustawione dosc pionowo / szyby boczne sa przedluzeniem blachy (auto nie ma „barków” tak jak np Q8). Gdy testowalem X6 nie bylo okazji sie nad tym pochylic, ale musi byc co najmniej troche gorzej.
  3. Semtex93

    LCI 3.0d vs 4.0d

    Komentarz ktory nic nie wnosi. Ustalilismy juz wyzej ze srednia spolecznosci to w LCI 40i 11.1 L / 100. Skoro masz 9.5 to trzeba bylo wybrac X3 20i bo widac ze nie wykorzystujesz B58.
  4. W V8-mkach to częste. Hot vee podobno tak mają, że ciężej odprowadzić ciepło.
  5. Ja podobnie - produkcja styczeń lub luty 2025.
  6. Swoja droga, jak wypala sie DPF, a auto mam w garazu w domu jednorodzinnym, gdzie wiadomo jak sie zamknie brame garazowa to spaliny latwo przedostana sie do pozostalych pomieszczen w domu, to ktos wie jak dokladnie ten proces wyglada? Wypalanie to tylko słowo na ten cykl czy rzeczywiscie tam jakies spaliny sa wyrzucane mimo ze auto niby unieruchomione i zamkniete?
  7. W tą teorie o opadajacym kamyku, to zaczynam wierzyc. Dzis pierwszy odprysk w SQ8. Przede mna na lewym pasie jechał Jeep Gladiator, ale odleglosc byla duza. Na srodkowym pasie pusto. Dostalem mimo ze nic nie wskazywalo na to, ze powinieniem. Moze ewentualnie z przeciwka coś albo wlasnie teoria opadajacego kamyka od Jeepa. Jak sobie zaczynam przypominac poprzednie auta, to zwykle huk byl wlasnie w totalnie niespodziewanym momencie - czytaj - nie podczas jazdy za kims na zderzaku tylko jadąc w teoretycznie bezpiecznej odleglosci.
  8. Chodzilo mi o to czy na to samo skarżą się Twoi pasazerowie na prawym fotelu, w miejscu analogicznym, tylko ze po odbiciu lustrzanym W X5 faktycznie siedzi sie odrobine za wysoko, szczegolnie na komfortach. Jednak jak sie czlowiek przejedzie X6 to znowu tam jest za nisko, za bardzo zabudowane. Widac, ze deska rozdzielcza jest skrojona bardziej pod X5/X7 niz X6. Swiadczy o tym np. to ze jak ustawisz fotel najnizej w X6, to brakuje zakresu kierownicy tzn nie da sie jej odpowiednio nisko opuscic zeby pasowalo do tej niskiej pozycji fotela w X6.
  9. Czyli trzeba jezdzic jak przystalo na kierowce BMW - na zderzaku 🙂
  10. W jednym miejscu? Na prawym fotelu, symetrycznie, w tym samym miejscu tez?
  11. Czy ktos ma komforty bez masazy i bez wentylacji, i moglby potwierdzic, ze wszystko jest ok pod kątem wygody?
  12. Wentylacja tez dorzuca mechanizmow w fotelu, wiec tez moze powodowac uciskanie. W teorii najwygodniejszy setup to powinny byc komforty bez masazu i bez wentylacji.
  13. Semtex93

    LCI 3.0d vs 4.0d

    Ciezko sie nie zgodzic natomiast mysle ze jest jeden wyjątek - kiedy nie masz w garażu drugiego auta w postaci w/w M2, M3, Supra. Wtedy 40i/40d czy nawet M60i mogą chociaż próbować łączyć 2 w 1.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.