Skocz do zawartości

Dudecki

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dudecki

  • Urodziny 03.07.1988

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 535iA 1999
  • Lokalizacja
    Legionowo

Osiągnięcia Dudecki

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

3

Reputacja

  1. Tak to jest, jak sie gdzieś nie zagląda i potem 3 lata do nadrobienia. Bo auto cały czas u mnie 🙂 Na poczatek rok 2022 - i ten w zasadzie w większości minął pod hasłem blacharki. Baaardzo się ta robota przeciągała, ale finalnie efekt był wart czekania. Jak wspomniane było we wcześniejszej wiadomości - ruda generalnie panoszyła się na dole. Może bez tragedii, ale progi zjadła. W efekcie progi zostały wycięte i wstawione nowe progi. Przed wstawieniem - zostały polakierowane tez od wewnątrz Po wstawieniu (tu chwilę to trwało, ale wszystko ciągłym spawem, odbudowa podpór pod lewarek). Na jednym zdjęciu widać też źle polozony bezbarwny na drzwiach kierowcy i na ile matowy był ten lakier tam Potem przyszła kolej na podłogę - co ruchome było zdemontowane (blachy wydechu, wydech od webasta etc) i odnowione. Wszystkie miejsca, które były cokolwiek podejrzane - zostały wydarte z rudego, zalakierowane i zabezpieczone Potem przyszedł czas na polakierowanie progów. Znalazły się również miejsca czy w rogach drzwi, czy w rogu klapy kóre wymagały interwencji Mała próbka polerki W końcu zaczęło to nabierać kształtu I na koniec położona została ceramika Pamiętam, że przy odbiorze auta gęba cieszyła mi się od ucha do ucha. Raz, że trwało to parę miesięcy (ale tak to jest robiąc u znajomego czasem), ale robota wykonana z dokładnością, sumiennością - i co najważniejsze, po 2 latach nic absolutnie nie wychodzi. Na minus - długi postój i po zrobieniu pierwszych kilometrów BMW zaczęło wesoło szczać chłodniczym. Po jednej nieudanej naprawie w niejakim VanosAuto trafiłem do osoby z polecenia, która od tamtej pory dba o mechanikę w BMW. Winna okazała się pompa wody. I w ten sposób zamknał się rok 2022
  2. Chwila czasu minęła i wypada coś zaktualizować :) Temat oleju w skrzyni zamienił się w dłuższą historę - finalnie był 3 razy zmieniony, dwa razy filtr w skrzyni, nowe korki ASO, nowa pokrywa miski ASO, uszczeki ASO etc. Najważniejsze, że po zabiegach skrzynia chodzi mega płynnie i do tego nic nie cieknie - co było przez trochę pewnym utrapieniem. Oprócz tego wymieniony został czujnik poziomu oleju - oryginał Hella A tak poza tym to jak się dało - robiłem kilometry i cieszyłem się autem :) Teraz na jesieni miały być progi, ale skończyło się na samym zakupie reparaturek Klokkerholma - termin przesunął się. Problem to żaden, bo auto zimą wyjeździe tylko jak będzie sucho żeby je przepalić, a w marcu wycinamy rudzielca :) A oprócz tego albo kupie taki sam kompelt felg jak mam, albo do renowacji - z tyłu opony i tak są do zmiany już, a felgom przyda się odnowienie.
  3. Właśnie dlatego mimo, że celowałem bardziej w 4,4 to zdecydowałem się na tą sztukę. Szczególnie, że auto nie służy do wyścigów spod świateł, driftów w stylu "pa tera", palenia gumy czy przelotów 200kmh autostradą :) Tymaczasem :) Eksploatacyjnie, czyli hop na podnośnik na wymianę oleju i filtra w skrzyni Jak się okazało, olej zaczął się wymieniać samoistnie i to nie ten co potrzeba :) I niestety czujnik poziomu oleju powiedział adijos i postanowił zacząć przeciekać. Szkoda, ze dosłownie 3-4 miesiące po wymianie oleju Z tego co patrzyłem to dość częsta przypadłość używanych oryginałów i ogólnie zamienników, wiec nie wiem, czy nie trzeba będzie dać tu ori helli. Na "teraz" nie było, zostanie temat do ogarnięcia. Zobacze ile będzie leciało, jak do jesieni auto przejedzie te 3-4 tysiące to cały interes, potem progi i zimowanie, wiec liczę po cichu na to, że do wiosny wytrzyma :) Niemniej nie to było clue, olej w skrzyni (sam olej) był zmieniany przez poprzedniego właściciela i kolor nawet zachował. Niemniej sam filtr rocznikowo 99, wiec najwyższa pora na wymianę. Na magnesach 'w normie', jak na te 300 000 przebiegu, dosłownie 2-3 dłuższe opiłki, reszta to taka "maź". Docelowo na wiosnę przydałoby się jeszcze raz wymienić filtr jeżeli przez tyle czasu samochód jeździł na fabrycznym. Oczywiście zakładając tu wymienione wcześniej przebiegi :) Do tego przyda się wymienić dekiel od skrzyni - ten jest już troche skorodowany, żeby nie zaczął z czasem puszczać. Oliwa Revanol + filtr Mann
  4. GSi to chyba zostanie ze mną aż się rozsypie, albo zabraknie części, bo jednak kupa wspomnień i zainswestowanych dukatów żeby to sprzedawać :) Dziś to w sumie nie robi wrażenia, ale jak kupiłem samochód to będąc na studiach i pracując troche dorywczo to wyrzeczeń troche kosztowało kupowanie każdej pierdoły :) Kolejna drobnica tymczasem w BMW :) Doprogramowane dzienne + przeprogramowane follow me home na same halogeny No i wymienione żarówki na Osramy chromowane + "niewidzialna" ramka z tyłu :) Dalej - za 3 tyg pare dni urlopu, pewnie powalcze coś maszynką z korektą lakieru i mam nadzieje, że uda się troche odświeżyć siedzenia. Zestaw colorlock już jest, cel to nie tyle same "załamania" skóry co jej porządne wyczyszczenie oraz nałożenie farby w przetartych miejscach. Mam nadzieje, że będzie lepiej niż teraz :)
  5. Drobne zmiany :) Podlokietnik z telefonem poszedl na polke i w jego miejsce pojawił się pełny podlokietnik z regulacją i schowkiem Oryginalne baniaki wydechu koncowego ustąpiły miejsca mniejszemu bratu z kwasówki od WO Seba Motorsport - z zasady miało to troche "odkorkować" gardło smoczycy, ale bez urywania głowy - tak, żeby jednak był zachowany charakter limuzyny z pazurem. Efekt jest w 100% zadowalający, wprawne ucho wychwyci, że to V8, sąsiedzi nie będą budzeni, w środku wydech nie zagłusza brzmienia V8 i jadac 120 jest dalej cicho wewnątrz :) Reszta wydechu seria z kompletem katalizatorów :) Sama precyzja wykonawcy przy montowaniu wydechu godna podziwu, wlascznie z finalnym porzespawaniem koncowki - jedna z nich miala I jedno foto dla kronikarskiego obowiązku :)
  6. Tak, mechanicznie nie można narzekać. Najgrubszy temat to zrobienie progów, bo z tyłu standardowo 'wpadły', przód się jeszcze trzyma, ale swojego zdrowia przy leżeniu pod autem bym mu nie powierzył ;) Dbane będzie na pewno - a ja raczej stały w uczuciach jestem. Taki jeden pomnik mam od 12 lat ponad A takiego "dziadka" 8, pojechał dalej jak zapadła decyzja o szukaniu V8 :) Na szczęscie na tą chwilę mam do jazdy na codzień auto najlepszej marki na świecie, wiec Smoczyca też będzie autem typowo na weekend z dachem nad głową :)
  7. Cześć wszystkim :) Wiem, że teraz królują fejsbuki, ale jednak jakoś mentalnie dalej tkwie trochę w swiecie forum internetowego, gdzie nie trzeba 15 razy pytać o to samo, jak są całe wątki z dokładnymi opisami jak co zrobić :) Także tydzień temu po dłuuuugim procesie zakupu stałem się właścicielem takiej oto piąteczki - o roboczym kryptonimie 'Smoczyca' :) Silnik: 535iA (ten najgorszy :P) Rocznik: 99' Przebieg: dobija 300 000km Kolor: Cosmos-schwarz - 303 Tapicerka: Leather Montana/steingrün Wyposażeniowo jest bardzo sympatycznie 202 Steptronic Steptronic 210 Dynamic Stability Control (dsc) 320 Model Designation, Deletion 326 Rear Spoiler, Deletion 337 M Sport Package 339 Shadow Line 352 Double Glazing 354 Green Stripe Windscreen 403 Glas Roof, Electric 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 430 Interior And Exterior Mirror Pack 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 438 Wood Trim 459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory 464 Skibag 473 Armrest, Front 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 500 Headlight Washer Sys/intensive Cleaning 508 Park Distance Control (pdc) 520 Foglights 522 Xenon Light 534 Automatic Air Conditioning 536 Auxiliary Heating 540 Cruise Control 548 Speedometer With Kilometer Reading 555 On-board Computer 602 On-board Monitor With Tv 609 Navigation System Professional 620 Voice Input System 625 Cellular Phone(motorola) Cpl Preparation 670 Radio Bmw Professional 672 Cd Changer Bmw For 6 Cds 676 Hifi Loudspeaker System 694 Preparation For Cd Changer 705 M Sport Suspension Ii 710 M Leather Steering Wheel 715 M Aerodynamics Package 775 Individual Roof-lining Anthracite 785 White Direction Indicator Lights 788 M Lt/aly Wheels 801 Germany Version 863 Europe/dealer Directory 879 German / On-board Documentation 970 Buisness Package 980 Exclusive Package Auto kupione od pasjonata - kupe serca włożone w mechanikę - zawieszenie jest dopiero co wymienione, hebel bardzo dobry, silnik po wymianie rozrządu, regenracji vanosów i tysiącu innych drobnych wymian, na które dostałem stos faktur i dokumentacji zdjęciowej. Układ wydechowy seria, ze wszystkimi katami. I do tego pół bagażnika części do auta :ok: Ze zmian w stosunku do VIN: - przednie lampy polift (oryginalne dostalem do auta) - dekory piano black (oryginalne też do auta są) - przednie sprężyny vogland -35mm (ori również są :)) Czego brakuje: - telefonu w podłokietniku - progów i miejsc do podłożenia lewarka z tyłu ;) Co z planów: - końcowy - mniejszy z kwasa, z ładną dwururką żeby trochę wyciągnąć te v8 :) - ekran 16:9 z polifta - tylne lampy z polifta - pełen podlokietnik z polifta z przesuwaniem - odnowić felgi (na razie te ori mpakietowe duzo bardziej mi sie podobaja na zywo niż na zdjęciach, przydałoby się je tylko przeleakierować - shadow chrome?) - regeneracja foteli przednich (mam zestaw colorlock) - no i po sezonie progi idą do wycięcia, oczyszczenia, wspawania na nowo, polakierowania i zakonserwowania :) Ogolnie auto ma pozostać bardzo zbliżone do serii :) I pare fotek po liźnięciu lakieru: I całościowo wygląda to tak: Na razie po przyjeździe lekko lakier odświeżony, zawoskowany - na polerkę pełną też przyjdzie czas :)
  8. Dzień dobry wszystkim!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.