Skocz do zawartości

Oreł

Zarejestrowani
  • Postów

    190
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E90 320d EfficientDynamic 2011

Ostatnie wizyty

651 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Oreł

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

4

Reputacja

  1. Powiedzmy, że sprzedane, kupca już mam zaklepanego
  2. Wiekopomna chwila, dzisiaj wybiło na blacie 300kkm, ale nie będzie mi dane dalej bić kilometrów w tym wspaniałym wozie, jeżdżę nim prawdopodobnie ostatni tydzień i przesiadam się do czegoś świeżego, to były cudowne 3 lata.
  3. Dzięki za szczegółową odpowiedź, tak właśnie myślałem, żeby wymienić te elementy.
  4. Witajcie, zauważyłem, że trochę przypociło mi się między kolektorem a chłodniczka egr (foto ponizej), nie ma żadnych błędów, ani nie czuje specjalnie różnicy w pracy auta, jakoś dwa lata temu wymieniałem uszczelki w całym kolektorze, możliwe, że po prostu się zapchał?
  5. Nie ma prawa się zamknąć jak jest w środku, chyba, ze go dasz w miejsce gdzie go modul nie wychwyci. Ja trzymam zawsze w popielniczce przed lewarkiem.
  6. Elektryki ok, ale nie przymusowo, one są fajne żeby sobie pojechać do sklepu, ale jak coś wciskają na siłę to oznacza tylko jedno - biznes.
  7. Zarejestruj nowy dpf w aplikacji, przy 250k albo 300k bmw zalecało wymianę stąd ten błąd.
  8. Ja mam wrażenie, że na Febi przez ten tydzień dopóki się nie rozsypały było rewelacyjnie, nawet bym powiedział, że lepiej niż na OE.
  9. A jeszcze jedna rzecz, mocno wam buja budą przy odpalaniu albo gaszeniu na nowych OE? Chociaż zima to trochę słaby wyznacznik.
  10. Pisałem to od samego początku:)
  11. Temat jest wałkowany, masz wszystko opisane w temacie niżej. Tylko poduchy OEM.
  12. Tez w zeszłym roku wymieniałem, ale wolałem postawić na firmę która robi na pierwszy montaż - Banner (90ah 900a). Varta ponoć dobra tylko z nazwy.
  13. Dzisiaj bardziej szczegółowo sprawdziłem temperaturę, na ekspresie po ok 10km temp. 89-90°C, ale juz po zjeździe jadąc ok 60-70km/h temperatura wynosiła już 85-87, a na zewnątrz okolice 0°C.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.