M3 F80 ma elektryczne wspomaganie, wiec to kolejna teoria z nieba, tak jak z tymi ranflatami. Poza tym tu nie chodzi o to, ze samochody z elektrycznym wspomaganiem sie gorzej prowadza, tylko o to, ze teoretycznie wyczucie samochodu/ukladu kierowniczego nie jest tak dobre jak przy hydraulicznym. Problem ten raczej dotyczyl starszych samochodow z pierwszymi typami elektrycznego wspomagania, skoro obecnie takie przekladnie stosuje sie praktycznie wszedzie, nawet w sportowych autach.
Co do Active Sterring, to bym polemizowal, bo to fajny patent przy bardzo dlugich samochodach i przy jezdzie na co dzien, ale raczej nikt tego nie wklada do aut, ktore maja sie super prowadzic pod katem "sportowym", bo to zawsze zmienia wlasnosci trakcyjne auta w stosunku do oczekiwanych.
Zawieszenie adaptacyjne, to nie ma co polemizowac nawet, bo daje olbrzymia przewage na szybkich zakretach.
4x4.. hm. Wieksza masa, ale jednak wyciaga auta z zakretu znacznie lepiej niz tylny naped, wiec ciezko powiedziec co da lepszy koncowy efekt. Trzeba by bylo znalezc jakies video z testem porownawczym na torze dwoch blizniaczych modeli.