Witam. Od kilku dni czytam dużo na temat ciśnienia oleju w N43 lecz pomimo wielu przypadków nie mogę porównać mojej sytuacji z każdą inną (tak mi się wydaje). BMW 118i N43B20 143km, 2010r przebieg 187kkm. Po nawet nie długiej jeździe ale rozgrzanym silniku do 100 stopni, po zatrzymaniu się pojawia się czerwona kontrolka ciśnienia oleju. Nie zauważyłem żadnych zmian w pracy silnika, wszystko normalnie tylko ta kontrolka, trzeba odpalić ponownie i wraca do normy. Zawór regulacji cieśnienia wymieniony na nowy ASO i bez zmian. Odczyt ciśnienia programem bimmer-tool: -przed wyrzuceniem błędu na postoju wartość zadana około 2600hPa(lekko faluje), odczyt z czujnika od 2600 spada nawet do 2070hPa.W trakcie jazdy wartości zadane i odczyt przybliżone. -po wyświetleniu błędu wartość zadana zamrożona na 2569hPa a odczyt z czujnika oscyluje od 2100 do 2500hPa na postoju. W trakcie jazdy wartość zadana bez zmian, ciągle 2569hPa a odczyt przy przyspieszaniu wskazuje nawet wysoko ponad 5000hPa. Czy czujnik ciśnienia może być uszkodzony i wariuje dopiero na rozgrzanym silniku? Może ktoś miał podobny przypadek i znalazł rozwiązanie? Proszę o pomoc, wskazówki od czego zacząć. Pozdrawiam Rafał