Skocz do zawartości

Ptysiek1971

Zarejestrowani
  • Postów

    108
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 5 E61
  • Lokalizacja
    TYCHY

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ptysiek1971

  1. Swiece wymienione bo były błedy trzech swiec 1,2,4 - wymieniłem wszystkie lecz błąd jednej pozostał, podmieniłem sterownik i kabel został nadal, kupiłem druga swiece mimo ze oporność była dobra nadal nic z drugiego bład pozostaje zawsze nawet gdy auto zagrzane .wiec jedynie wiązka - fajka, przejscie jest ale bez odciązenia może byc ale jak pójdzie prą na pozostałe to może sie tracic wiec zostaje mi wymienic wiazke a masz cos podobnego ?
  2. u mnie nigdy nie zgasł chyba ze w adaptacji specjalnie cos zrobiłem, podmień egr aale jak masz weżyki uszkodzone to nie ma sie co zastanwiać ty bedziesz miał innego EGR niz ja
  3. tak , u mnie padł EGR dokłądnie cięgiełko nie pracowąło w calym zakresie, ogólnie u mnie był zamkniety caly czas to na plus ale swiecił CHECK Kupiłem ORI EGR UZYWANY , chinskie zamienniki nowe nie pracowały
  4. Dzieki czyli w LCI niema możliwosci 😄 zrobić tego magnesem
  5. Cześć, Odebrałem auto po polerowaniu kloszy i nałożeniu PPf-a klosze z zewnątrz jak nowki co spowodowało że od środka po zapaleniu xenonow widać kurz, lekkie zacieki ogólne zabrudzenia Pytanie do was : Czy ktoś z grupowiczow poradził sobie z czyszczeniem bez rozklejania ? Słyszałem o sposobie z mikrofibra i magnesem neodymowymi małymi robił ktoś taki zabieg jest to wykonalne da się to zrobić na aucie a Przedewszystkim przecisnąć to bokiem przez otwór żarówki ? LCI Xenon zwykły
  6. Cześć, Mam do wymiany wiązkę swiec zarowych ( fajkę z drugiego cylindra ) i pytanie do was czy orientuje sie jak przebiega wiązka od sterownika na głowice ? Trzeba ściągać kolektor ssący ? PS. Świece sterownik nowy.(Ori Bosch , beru )
  7. a czy uszkodzony amortyzator może wpływać na taki cos ? dzisiaj pomierzyłem prawa i lewa stone od dołu rantu felgi do rantu błotnika i mam różnice 1cm z tej strony co strzela mam nizej 1cm
  8. tak ale wtedy jak bym załozył zle to na normalnym skrecie itp nawet na posoju by sie blokowało a tak nie jest
  9. ze strony co sa takie dzwieki moge przesunać sprezyne co moze byc takim stanem rzeczy ? za słabe dokrecenie poduszki ? ?
  10. Cześć dzisaj weszłem w zakładkę wtryskiwaczy jest wogole sens sie na tym wzorować ? Zastanawia mnie 4 ty i 2gi cylinder IMG_6932.mov
  11. Składałem łozysko jest nowe, nie jest zatarte , podkladka dana normalnie obraca sie swobobnie łozysko i spręzyna jest cała. Obawiam sie ze dolna guma moze byc z nia problem, jak podnosze lewarkiem do góry to również słychac przeskoczenie spręzyny. Jezeli jest deszczowo przez co amortyzator jest mokry razem z wszssytkimi elementami to nic nie słychac.
  12. Cześć, Posiadam E61 mechanik wymieniał komplet amortyzatory i poduszki po paru miesiącach wyszło ze źle założone sprężyny ( zorientowani pewnie wiedzą o co chodzi ), strzelało / przeskakiwało przy skręcaniu. Tym razem osobiście przystąpiłem do poprawy tego i jest dużo lepiej w prowadzeniu i auto stoi równo ( wcześniej byla róznica) , lecz jeszcze strzela tylko z lewej strony, dodam najważniejsze ze wymieniłem jedną gumę pod sprężynę bo była uszkodzona ( a lewa co była teoretycznie dobra zostawiłem i z tej strony czasami cos strzeli przeskoczy ) Czy miał ktoś podobny przypadek i może podpowiedzieć ze po poprawie sprężyn z jednej strony dalej nie zawsze przeskoczy ? Czy winna może być ta stara guma teoretycznie dobra ?
  13. Czyli rozumiem ze to normalne co umnie występuje jest ok ?
  14. Cześć, Pytanko bawiłem sie programem bimmertool i zrobiłem reset adaptacji czujnika dpf. Po tym co zrobiłem zauważyłem ze sadza bardzo wolno przybiera na masie, a masa sadzy po zgaszeniu samochodu nie jest równa jak po ponownym odpalaniu ( zgaszenie np. 13g ponowne odpalanie 8g ) Chce unikąc sytuacji ze DPF nie będzie sie wypalał wogole, brak błędów w sterowniku .. Ciśnienia przed resetem adaptacji : wolne - 3hPa do 9hPa 2k -22hPa 3k - 60hPA 4- 100hPa Ciśnienia po resecie adaptacji : wolne : -3 do 3hPa / zgaszone - 11 hPa 2k - 50hPa 3k - 75hPa 4k -100Hpa Kupiłem wóz niedawno i poprzedni właściciel prał DPF i wymieniał czujnik DPF dodam najważniejsze ze nie zrobił adaptacji nowego DPF i RESETU czujnika a ja to zrobiłem po 20 tyś od tego zabiegu czy może to za sobą nieść coś złego ?
  15. Cześć, raze3rek miałeś oprócz tego jakies inne objawy mam dokladnie jak ty , raz cisnienie wsteczne pod 20 , a jednego dnia 3/5. dodatkowo po wypalaniu mam 0 g zaraz 5 szybko rosnie. dodam żę wypalanie DPF raz 100 km a raz 250km , czy da sie do jakoś inaczej sprawdzić działanie tego czujnika ? Miałes błedy w steornwiku jakies? i masz moze numer tego czujnika ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.