Jezus maria, kilku tutaj, szczególnie właścicieli G30 to ich naczelnym zadaniem życiowym jest krytykować G60. Boli was pupa o to auto, zazdrościcie, czy o co wam właściwie chodzi?
NIKT NIE KAŻE WAM TEGO KUPOWAĆ. NIE MA TAKIEGO OBOWIĄZKU.
Tak, jak ktoś wcześniej tu mądrze napisał - z dobre 70-75% serIi 5 schodziła z silnikami 4 cylindrowymi, masa bez lepszego audio H&K choćby ( głównie biedna podstawa lub to pośrednie audio ), bez lepszych świateł, bez systemów professional, często bez komfortów i nawet shadowline, a wy tu non stop płaczecie, że nie ma z dupy night-vision, które zasadniczo jest nieprzydatne, dociągi spoko, ale to żaden game changer. Lasery WSZĘDZIE znikają, bo matrycowe są świetne i wystarczają. Może jeszcze mają oferować ten dach jak w 7-er albo lakiery za 22-28 tys zł? Czy może Bowers&Wilkins za 37 tys zł, którego NIKT nie weźmie do 520d? Obudźcie się, to całkiem nieźle wycenione auto ( mowa o rabatach ), które odpowiada aktualnie kupującym. Dziś głupi Superb kosztuje 240-250 tys zł, a kompaktowa Astra z 1.6 kosztuje 190 kawałków.
Nowe 5-er G60 jest bardzo nowoczesne, dobrze jeździ, ma niezłe wyciszenie, dobrze wygląda jak się je doposaży ( dla mnie lepiej, niż G30 jak się weźmie pakiet M, M Pro i felgi 20" )
To auto odpowiada aktualnie preferencjom klientów, bo takie mamy czasy.
Jest opcja na 550e, 540d i M5, więc skończcie narzekać.