Skocz do zawartości

zalezi

Zarejestrowani
  • Postów

    162
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana zalezi w dniu 21 Lipca 2024

Użytkownicy przyznają zalezi punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Brak

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zalezi

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

29

Reputacja

  1. Tak, bliżej 127-128%, bo z wpłatą zaledwie 5%, okresem spłaty 5 lat i wykupem 25% miałem 123% w ING Lease. Ale to powyższe ukazuje, że spokojnie z 10-12% idzie urwać na samych odsetkach biorąc leasing w euro. To dobry trop.
  2. 540d xDrive.
  3. Może ja jestem dziwny, ale dla spokoju ducha, spokoju z gwarancją kupiłbym opony z gwiazdką. Opony kupuje się raz na 3-4 lata i na tym nie warto oszczędzać zarówno pod kątem bezpieczeństwa jak i problemów z serwisem BMW w przyszłości.
  4. Coś w tym jest. Nowa buda, jednak jednak z czasem bardziej będzie pożądana i ten fakt nowego auta jest nie do podrobienia. Zakup w leasingu jak coś obu opcji 🙂
  5. No właśnie, też się tego obawiam. Gwarancji zostało dokładnie 13 miesięcy, a inna, druga sztuka G30 LCI 530d za 210 tyz zł ma już przebiegu 57 tys i olej zmieniany tylko jak system wzywał przy przeglądach… Nie chciałbym miny, a jak piszesz - można się czasami mocno zdziwić kosztami, szczególnie w 3-4 letnim dieslu z 3.0 🙂
  6. Hej. Jeśli nieodpowiedni lub trywialny temat to przepraszam. Mam mały mętlik w głowie - nowa G60 z salonu z 4 letnią gwarancją za 320 tys zł po dużym rabacie czy używana 5 G30 LCI 530d jeszcze na 15 miesięcznej gwarancji BMW bezwypadkowa z przebiegiem 40 tys km za 230 tys zł? Podobne wyposażenie, może ciut lepsze w starszej G30. Co sądzicie, co wg Was się lepiej opłaca i sprawdzi na kilka lat jazdy?
  7. Dzięki za przykład, dziękuję też koledze @--maly-- za wiedzę i pomysł leasingu w eur, bo jest naprawdę korzystny. Twoje wyliczenie to propozycja leasingu od salonu BMW z ich finansowania BMW FS czy jakiegoś konkretnego, dużego banku współpracującego z BMW?
  8. Ktoś tu pisał, że szyba jest sporo grubsza. I może to robi niezłą robotę.
  9. Przypadkiem nie są podobne ceny po rabacie? Zobacz na Mercedesa E jakie ma ceny. Tam za 320-330 tys zł dostajesz marnego 2.0 diesla 🙂
  10. Już przestań, naprawdę. Dostajesz w super cenie ( 23% rabatu można dostać ) mocny silnik, a tu tylko wieczne lamenty. Nie pasuje kup coś innego, droga wolna.
  11. A czasem to nie jest stare 530d z nieco większym silnikiem elektrycznym?
  12. Tak, to prawda 🙂 Z drugiej strony te przyciski na drzwiach od np. szyb w G60 wyglądały jak w Skodzie, to fatalny plastik, tutaj już W214 zamiata mocno bawarę. Materiały drzwi poniżej też niezbyt premium, a fakt nie dania choćby przednich podwójnych szyb ( nawet w opcji ) to już przesada, byle Superb je ma w standardzie w wersji L&K...
  13. I ten klekot diesla 2l w W214 trochę nie przystoi takiej limuzynie. Tam nieprzyjemnie on wręcz brzmi.
  14. Jak wydam 3 tys więcej na heble to świat się nie zawali. BMW w zakupie zdecydowanie tańsze. Jak dla mnie wygrywa.
  15. Komplet hebli w X5 G05 30d to cena 12 tys zł w ASO. Cena sprzed 5 miesięcy z ASO Nawaria Motors. Nie licz na to, że Mercedes będzie znacznie tańszy. Przecież Mercedes na starcie jest kilkadziesiąt tysięcy droższy niż BMW, więc z czapy trochę to porównanie cen hamulców.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.