Skocz do zawartości

zalezi

Zarejestrowani
  • Postów

    107
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana zalezi w dniu 21 Lipca

Użytkownicy przyznają zalezi punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Brak

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zalezi

  1. Zapytam Was z ciekawości wprost - mocno w codziennym użytku różni się M3C od M340i? Mowa o aucie na daily, spore miasto. Cenowo widzę jakieś 120-140 tys zł nówki.
  2. zalezi

    Zakup M240xi G42

    M340i lepiej wygląda, ma o klasę lepsze jakościowo wnętrze, przede wszystkim masz drzwi z tyłu i nadaje się na rodzinne auto. Stąd różnica w cenie.
  3. Muszą Ci oddać zaliczkę, to nie zadatek.
  4. Mnie to ogólnie koreańskie auta zaskakują nowoczesnością i jakością. Byle KIA/Hyundai potrafi czasami dać tak dobre i współczesne multimedia, że szok. A mowa o autach za 200-230 tys zł.
  5. My tu debatujemy nad obsługą, a i tak w 95% na codzień działamy w oparciu o AppleCarPlay/AndroidAuto, klima chodzi raz na stałe ustawiona, czasami awaryjnymi komuś podziękujemy ot co 🙂 Akurat te nowe, duże ekrany w BMW mają duży plus, że są duże ( ponad 14" w dogodnej pozycji horyzontalnej ), mają bdb jakość i rozdzielczość, sama kamera cofania to też elegancka jakość i ostrość. Wsiądźcie do schodzących A4 B9 lub A6 C8 to zobaczycie jak tam to się mocno zestarzało dopiero ten ichni infotainment 10", jakość rodem z 2017r., zegary też już trochę mało aktualne i opatrzone.
  6. Racja, ale cenowo jak konfigurowałem nie zachęca ( wychodzi 430-450 tys zł za sensowny konfig ). I mi subiektywnie niezbyt się podoba. Ta większa masa w S5 może być problemem, a BMW to jednak precyzyjne zestrojenie układu kierowniczego i jezdnego.
  7. W sumie to na dzień dzisiejszy nie ma auta porównywalnego z M340i/M340d jak sobie myślę w kategorii aut segmentu D z 6 garami do około 320-330 tys zł.
  8. Czy fotel kierowcy w M340i ma w standardzie podparcie lędźwiowe przód czy trzeba doklikać opcję za 1200 zł?
  9. 15% rabatu i promocyjny leasing.
  10. E 450 robi wrażenie przyznam. Naprawdę zasuwa.
  11. Piszesz głupoty. Night Vision wszędzie znika, bo taki jest trend, po prostu, tego nie zatrzymasz. Rozumiem, że wspominacie z żalem, ze kiedyś to było, ale to było kiedyś. Stare BMW to było coś i była jakość na tle reszty. Dziś tak już nie ma, zachodzi zacieranie jakości, czyli ŠKODA/Mazda jest coraz lepsza, a BMW/Audi/Merc coraz gorsze ( i tak się dzieje patrząc na wnętrza G60/X3/E klasy czy nowego A5 ). Jeśli myślisz, że koncern pokroju BMW/Mercedes wyżyje z tych 20% 6 cylindrowych aut i ma na nich nieskazitelnie marże to tak prawdopodobnie nie jest. Żyją z dużego wolumenu. Z całym szacunkiem dla Ciebie, ale raczej w ogromnym BMW lepiej liczą, niż jakiś anonim z polski płaczący za night vision, który w życiu nie miał styczności z naprawdę wielkim biznesem i planowaniem zysków bardzo długofalowo w ujęciu globalnym tak potężnej struktury.
  12. Jezus maria, kilku tutaj, szczególnie właścicieli G30 to ich naczelnym zadaniem życiowym jest krytykować G60. Boli was pupa o to auto, zazdrościcie, czy o co wam właściwie chodzi? NIKT NIE KAŻE WAM TEGO KUPOWAĆ. NIE MA TAKIEGO OBOWIĄZKU. Tak, jak ktoś wcześniej tu mądrze napisał - z dobre 70-75% serIi 5 schodziła z silnikami 4 cylindrowymi, masa bez lepszego audio H&K choćby ( głównie biedna podstawa lub to pośrednie audio ), bez lepszych świateł, bez systemów professional, często bez komfortów i nawet shadowline, a wy tu non stop płaczecie, że nie ma z dupy night-vision, które zasadniczo jest nieprzydatne, dociągi spoko, ale to żaden game changer. Lasery WSZĘDZIE znikają, bo matrycowe są świetne i wystarczają. Może jeszcze mają oferować ten dach jak w 7-er albo lakiery za 22-28 tys zł? Czy może Bowers&Wilkins za 37 tys zł, którego NIKT nie weźmie do 520d? Obudźcie się, to całkiem nieźle wycenione auto ( mowa o rabatach ), które odpowiada aktualnie kupującym. Dziś głupi Superb kosztuje 240-250 tys zł, a kompaktowa Astra z 1.6 kosztuje 190 kawałków. Nowe 5-er G60 jest bardzo nowoczesne, dobrze jeździ, ma niezłe wyciszenie, dobrze wygląda jak się je doposaży ( dla mnie lepiej, niż G30 jak się weźmie pakiet M, M Pro i felgi 20" ) To auto odpowiada aktualnie preferencjom klientów, bo takie mamy czasy. Jest opcja na 550e, 540d i M5, więc skończcie narzekać.
  13. Mając do wyboru IX3 z jego osiągami, zasięgiem i ceną a Teslę Y LR AWD to bez porównania tesla.
  14. Tak patrząc uczciwe to Tesla 3 LR AWD Highland z dopłatą 27 000 wychodzi za 198 tys zł, a ma w standardzie wszystko, nawet szklany dach, webasto i grzany tył. Za 198 nie da się sensownej 320i kupić, a tu osiągi M340i 🙂
  15. Jacek, to hiperbola. Oczywiście, że to była przesada i bezrobotni jeżdżą autami jak i majętni ludzie jeżdżą metrem/autobusem. Kwestia przypadku. A co do silnika ja rozumiem zupełnie tych, którzy wybierają 318i jak o tych, co biorą M340i. Kwestia potrzeb, ale te auta są diametralnie różne od siebie jeżdżąc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.