Skocz do zawartości

Dymek442

Zarejestrowani
  • Postów

    386
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Gotenhafen (Gdingen)

Osiągnięcia Dymek442

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Dymek442

    Pomorskie

    Witam zapraszamy wszystkich zainteresowanych naprawa swojego BMW do naszego małego warsztatu. Oferujemy kompleksowe usługi w zakresie elektryki mechaniki oraz lakiernictwa samochodowego. Kompletne swapy silników skrzyń dyfrów. Remonty silników Blacharki car audio alarmy Polerki, Zabezpieczenia antykorozyjne podwozia Montaż, demontaż, regulacja remonty instalacji LPG diagnoza komputerowa wszystkich modeli BMW, Programowanie funkcji auta(Światła dzienne, zamykanie auta po prędkosci itd Odnawianie felg Remonty zawieszeń Kontakt 512-310-045 Lokalizacja Gdynia Oksywie.
  2. moja wciąga podobnie co 10 tysiakow 1,5 litra 0w40
  3. Dymek442

    M54B25 zamiennik sondy

    CZy macie jakieś doświadczenia z sondami chodzi mi o zamienniki. Ja mam do wymiany 2 przed katalizatorem i nie wiem jakie wybrać ori odpada używki tez nie chce pasuje mi uniwersal ale taki co nie padnie po 10 klockach
  4. Dymek442

    LPG w "5"

    1 landi renzo 2 stag 3....... brak lepszych rozwiązań Landi renzo oczywiście na medach nie na matrixie jesli juz. Oczywiście jesli stag to wersja po lifcie pluz lub premium premiuma jeszcze chyba nie ma.
  5. nawierty jak już najlepiej w samej podstawie obok wtrysku benzyny. Nie wkłądaj walteka ani żółty ani czarny ani szary ani żaden inny kolor żółtym sie ratuja bo jest troszke szybszy ale mniej trwaly. Czerwony trzyma dluzej jedno i drugie syf jesli chodzi o bmw. Lepoiej regeneruj te matrixy jesli masz taka opcje i bedziesz zadowolodny.
  6. Ja tam uważam gaz za właściwie paliwo robie co prawda 40 tysicy rocznie prawie wiec oszczednosc spora, na dodatek gaz jest zdrowszy dla silnika niz benzyna tu pewnie bedzie szok dla użytkowników bmw ktorzy potrafia pisać tylko mity różne na forum Ale TAKA JEST PRAWDA. DOBRA sekwencja to jest to. P.s Wiercenie kolektora od spodu chyba tylko z powodów estetycznych jest fajne bo na pewno z żadnych innych lepiej te kolektory jest wiercić przy samej podstawie z góry wtrysk na sam zawór praktycznie przychodzi :D Ale jedno trzeba powtórzyć bmw to nie zabawka typu VW bora i raz trzeba pomysleć jak sie tam kładzie instalke i 2 dobrać podzespoły:D i 3 cieszyć sie że klient nie przyjezdza w kolko bo -szarpie -gaśnie -muli -wywala checka -piszczy że brak gazu. A 1000zł za graty i poprawienie instalki to nie jest dużo z kolei drugi kolega popada w skrajność 6x40 to chyba z a Valteki a na tym to nie bedzie jezdziło jak na benzynie niestety:D Też byłem uparty aż ktoś mądrzejszy mi wyperswadował skutecznie argumentami że to nie daje rady. Obecnie zainwestowałem 1100zł w same wtryskiwacze do swojego samochodu i jestem zadowolony w końcu w 100%. Wiec panowie gazowanie bmw owszem ale nie po taniości to nie golf 1,6 z silnikiem AEH ktory pojedzie na allasce i valteku. M40 pewnie też pojedzie ale nie M50 M52, M54 to już wogole nie wspominając o nowszych wynalazkach z serii N
  7. Prawie wszystkie silniki dobrze znoszą instalacje(oprócz directów )ale pod warunkiem że zamontujesz u człowieka który wie co robi i nie bedziesz oszczedzał na założeniu instalacji. Konfigurację podaje: wersja na maxa cena tez LAndiRENZO Omegas elektronika Med białe wtryskiwacze IG1 Maggeratto reduktor Wersja mini cena max osiągi Stag 300 plus elektronika Wtryskiwacze med białe lub madrix hd544 x2 z dedykowanym filtrem reduktor Ja bym dał 2xeg200KW europegas lub 2xeg150KW ale wolałbym sam mieć pierwszy wariant reszta gratów rurka miedziana 8mm, wielozawór 8mm, elektrozawór valtek BFC, Cena pierwszej konfiguracji z pewnosicią pod 6 tysiaków drugiej około 4,2 tysiakana matixie I Podstawa porządny nawiert kolektora przy podstawie i podcisnienie wzięte jak bozia przykazała a tam gdzie wygodniej. Podsumowując albo walizka pieniędzy i fachowiec albo predzej czy pozniej bedziesz sie wypłakiwał na www.lpg.info.pl lub tu że bmw gazu nie lubi i inne tego typu skończone brednie. :twisted: :jawdrop:
  8. Hehe kolejny "zadowolony" z LPG klient było zakładać raz a dobrze u kogos kto sie zna i za odpowiednia kase:D 1000zł zakrzyczeli hmm 200 robota 2x350 porządne wtryski cholera delej sie nie kalkuluje nawet w ten sosób może + reduktor jeszcze to by sie zgodziło :P Patrz pan e36 gazu nie lu bi a e39 z m54 śmiga aż miło jak to jest no jak?? Gaz to oszczednosc kogo nie przekonam niech pojedzie na stacje i sprawdzi ceny, kupi raz dobre podzespoły i sie cieszy samocodem nie furmanką. Raz drozsze a dobre graty i banan nie znika przy tankowaniu i podczas jazdy. Do wymiany reduktor i wtryski wężyki to pierdoła i o co siać lament?? Jak chcesz wywalić instalke to kolektor i tak do zrzucenia mozna zaslepic srubami z klejem na gwint i bedzie jakos ale lepiej caly kolektor, wycinka instalacji elektrycznej wywalenie miedzi, butli zaślepieniue dziur po butli Dziury po tankowaniu dziur w podwoziu o ile montowane na blaszane zaczepy były rurki złączki układu chłodzenia węże przecięte żeby wstawić reduktor I to by było chyba na tyle :D Kto sie podejmie i za Ile pewnie z 500 zł może 800 bedzie + kolektor Oplaca sie chyba nie :D
  9. A co masz silnik M20 ?? czy M40 Nie wydaje mi sie Jest napisane 520i 24V wiec chyba m50 wiec pełna sekwencja Stag bardzo dobrze radzi sobie z pol sekwencja full grupa. W koncu w vectrach czy focusah zaklada sie od groma stagów przeważnie Stag 4 + matrix i działa jak należy Gada bzdury i tyle poprawnie założony stag działa jak trzeba. Na full pół full i na sekwencji. Jeśli ktoś mówi że stag radzi sobie gorzej od zenita to omijałbym go szerokim łukiem bo: -albo montuje tylko zenity i nic innego w życiu nie widział -albo montował zenita z matrixem i staga z valktekiem na full grupę i stąd jego doświadczenie błędne.
  10. Dymek442

    instalacja BRC w e39 523i

    Kolego masz w e60 wtryski stella i twierdzisz że jezdzisz na dobrze zrobionej gazowni elpigazu :D montowalem conieco instalacji i do M54 bym tego nie wsadził ale widać krzyżacy tak robią to że zamykasz budzik ynika tylko z tego że masz odznaczone wyłącz przy pierwszym czy jak to sie w elpigazie ta funkcja nazywa słowem podpiera ci się benzyną. Wybacz że tak wszem i wobec ale cos mnie trafia jak czytam brednie uzytkownikow ktorzy z gazem maja tyle wspolnego ze go mają. Pinczer słusznie prawi M52tu M54 to nie furmanka i kilka milimetrów lub wkrętki pod innym kątem i jest padaczka wiem bo przerabiałem to. CO robią monterzy brc dają emulatory lambdy odcinają kontrolki ratatują się jak mogą. Wtryski brc smiech na sali genius max od biedy starczy korekcje Brc :D ostatnio widzialem podglad abgasregulung na sequent 56 nie plug^play. Ogólnie Zestaw godny polecenia Stag300premium z regulacja po odczytach z k line w obd matrixhd344 na 170KM spokojnie EG200KW z dużym zapasem problem z głowy Zestaw na M54B30 Do e60 Na elpigazie Jak wyzej Tyle że matrix HD544x2 komp to samo Reduktor ja optowałbym za zapasem pojdzie na EG200KW ja bym dał IGi MAGG ale to droższa sprawa. Proponuje sprawdzian odłączcie pompę paliwa i zobaczymy do ilu obrotów jezdzi brc w m54B30 Do ilu Elpigaz na stelli i do ilu M54B25 na stagu i matrixie. To że coś jedzie nie znaczy że jedzie na gazie a jak nie jedzie na gazie do odcinki no to raz oszustwo a 2 uboga mieszanka i pozniej przejscie na wahe tłoki mają ciepełko a głowica tyż lekkiego życia nie ma :D Niezależnie od tego czy ktoś dusi do konca czy do polowy calym przedziale maja panowac takie warunki jak na benzynie. Jak ktos katuje woz do odcinki sybko sie przekona gdzie lezy kres mozliwosci jego instalacji
  11. elektrozawór przed reduktorem działa jak należy czyszczony był??
  12. Niestety zenit to syf jakich mało był jest i poki co pewnie bedzie tanio i dobrze tylko STag300 innej opcji nie ma żadne zenit sgi brc czy np oscary. Zenita owszem montuja na matrixie ale to nie ta jakosc co na stagu. Stag + matrix jest optyalny jak założy druciarz to faktycznie bedzie mniej żywotny ale z dedykowanym filtrem jest swietny i tyle.. Bycmoze twoj matrix jest juz zabrudzony i lepia sie cewki mozliwe calkiem wtedy regeneracja. Ale jesli chcesz faktycznie wymienic instalacje to tak jak wczesniej napisalem zestaw i za montaż przodu wiecej jak 500-800zł +czesci nie powinien brac biorac pod uwage ze miedz juz wyprowadzona wszystkie wiazki ma jak na dłoni wyprowadzone wlutowac sie tylko, Kolektor nawiercony(miejmy nadzieje poprawnie) nic tylko wsadzac nowe graty. W takich warunkach powiem ciś miało że 4 godziny roboty i pozniej troszke jezdzenia na konfiguracje Zenit stanowcze stanowcze ogromne NIE KME nie SGI NIE nie i nie optimum Stag de luxe Landi renzo Omegas ale zbedna ekstrawagancja wydaje mi sie. Valteka montuja wszyscy bo -maja go za grosze -jest zazwyczaj w paczce z kompem -można go rozłożyć i zregenerowac we wlasnym zakresie i wykasować za to fraj... o przepraszam klienta -niektorzy kasuja za kalibracje a waltek baaardzo czesto sie rozkalibrowac lubi. -no i na koniec zaleta walteka mieli polski gaz bez narzekania z reguły. To tyle jesli chodzi o Instalacje Reduktor do twojego auta eg110 lub 150KW CZemu nie scorpion mini polecam forum edukacyjne lpg.info.pl
  13. Czyżby CDV Clutch delay valve miałem wywaliłem uleczyłem:D u mnie sie nie ślizga
  14. Matrixy były czyszczone?? jeśli nie to bylby pierwszy krok swietny bonus bylby podglad w program. Prawdopodobnie we wtryskiwaczach zebral sie syf i nalezalo by je wyczyscic ew zregenerowac. Blad montażowy zazwyczaj wychodzi krótko po zainstalowaniu instalki.
  15. świece najlepiej takie jak w katalogu do danego modelu Piszczy ci bo masz spaki ciśnienia albo zamarza ci gaz stawiam na pierwsze. Ogólnie spartaczona instalacja Zapewne samochodzik ma bardzo ubogą mieszanke I na dodatek trojnik pomiarowy przed filtrem fazy lotnej. Pojezdzisz jeszcze troszke z predkosciami wyzszymi a za pare miesiecy przekonasz sie ile kosztuje remont głowicy w twoim samochodzie:D Ostatnio taki sam objaw miało Audi A6 2.4L 165 koni które zajechało z reduktorem alaska który stykowo jest do około 100KM wiecej bym nie ryzykował a tam prosze bardzo ciekaw co siedzi u ciebie :D Z bombki zaryzykuje stwierdzenie ze do wymiany reduktor, wtryskiwacze pewnie też bo jak na jednym poskąpili to pewnie masz tam i valtek czerwony nie wiadomo jak bardzo rozkalibrowany juz. A może filtr sie zapchał Napisz jaka masz instalke i jakie podzespoły wywróże coś bo z fusów w kawie nie układa mi się nic ciekawego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.