orgen1
Zarejestrowani-
Postów
90 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
bmw 316 compact m 43
-
Lokalizacja
lubuskie
Osiągnięcia orgen1
Entuzjasta (6/14)
0
Reputacja
-
o kurcze..straszne...dzięki za info...nie pocieszyłeś mnie ale cóż...może ktos zna inne rozwiązanie niż serwis i programowanie kluczy?jade włąśnie do elektryka i zobacze co powie...
-
witajcie...sprawa tak wygląda(mam nadzieje że nie zaśmiece forum-szuałem w tematach ale nie znalazłem odpowiedzi w tarkcie jazdy zaczęło mi sie świecić ładowanie(wcześnij alternator miałem robiony i nie miałobyć już problemu na nastepneXXX kilometrów-wymienione bebechy miałęm wszystkie)w desperacji musiałem zawrócić i praktycznie akumulator do zera został wyjechany-juz nawet silnik przygasał..zostawilem tak auto w tych ekstremalnych warunkach jakie były(śnieg,mróz)na około 3tyg pod chmurką..wkońcu postanowiłęm nałądować aku i podjechać do elektr. który mi naprawiał alternator...wchodze do auta przekręcam kontrolki sie palą przekrecam na rozruch i cisza-nawet kontrolki nie przygasły-zero reakcji(na pych też nic )...zaciągnąłem do elektryka auto mowie o co chodzi,po sprawdzeniu podst rzeczy okazuje sie:nie załącza sie pompa paliwa ani rozrusznik-na krótko rozrusznik i pompa chodzą-na kompie wyskoczył błąd że coś immobiliser zblokowany i za chiny nie mogl elektryk go odblokować:pytanie czemu sie zblokował(akumulator był rozłączony przez długi czas)cz mógł sie rozkodować?jak go spowrotem "zaktualizować"-kasowanie błedu nic nie daje-wyswietla że nie można skasować błedu..czy można to jakoś naprawić?aku jest nowy,klucze mają dobre baterie,stacyjka jest ok,masa jest..proszę o pomoc bo ręce opadają;(
-
sprawdz pozimom płynu i wrazie potrzeby dolej!!najtańsze i najprawdopodobniejsze-miałem tak w swoim
-
mam identycznie:(mialem stłuczke-przepływka pękła -wymieniłem ją razem z guma i przez jakieś 2 tygodnie było super poznmiej z dnia na dzien zaczął tracić moc-noirmalnie jak diesel-i głosniej chodzi....czy to przeplywlkka?jak sie czyści ją?i czemu wogóle sie "brudzi"czy tez zapycha
-
MAM TO SAMO W E36 M43-BIAŁO Z RURY I SMIERDZI STRASZNIE BEZOLOWIOWKA!!SILNIK GLOSNIEJ CHODZI I MOC SPADLA...CZY TO USZCZELKA POD GLOWICA??I Z OLEJEM MAM TAKIE PLAMKI:(ŻÓLTE JAKBY SIE KIPIŁ OLEJ...CHYBA MI SIE PLYN DOSTAJE ..CZY PO WYMAINEI USZCZELKI BEDZIE OK?CXZY MA TO WPLYW NA GLOSNA PRACE SILNIKA I SPADEK MOCY?HELP BO JUZ NIE MAM SIL DO MOJEJ BEATY..CO CHWILE COS
-
WITAM...EJ Z TYM RWANIEM TZN ZE SZARPIE PRZY RUSZANIU?TAK JAKBY ZRYW ROBIŁ?NAWET PRZYMALYCH OBROTACH?JA TAK MAM I NAJGORZEJ PRZE SKRECONYCH KOLACH..I WIDZIALEM ZE Z TYLU POD TYLNIA BELKA (TAM GDZIE WAŁ SIE LACZY CHYBA-SORRY NIE ZNAM SIE KOMPELTNIUE)WYCIEKA OLEJ..TZN JEST ZAPOCONY..I STRACIL MI MOC JAKBY NIE DAWAL WSZYSTKIEGOI NA KOLA..WKRECA SIE NA OBROTY ALE NIE IDZIE NA KOLA TA MOCV..CO TO MOZE BYC?
-
moze byśmy wkoncu wtedy otrzymali odpowiedz..ciekawe..kto zna niemiecki niech próbuje
-
czy pasują części do compacta od sedana??help
orgen1 odpowiedział(a) na orgen1 temat w Ogólnie o BMW serii 3
no właśnie słyszałem że trzeba kostki przerabiac...dzieki za info co do szrota-tez każdy mi poznań poleca -
czy pasują części do compacta od sedana??help
orgen1 odpowiedział(a) na orgen1 temat w Ogólnie o BMW serii 3
no ja mam też dużo wiecej ..poprostu nie pisałem wszystkiego bo wiem co pasuje a tych nie byłem pewien...narazie koszt cześci z robocizna zamyka sie w 4500zl...moj cały przód poszedł z podłużnicami a w audi a6 ktora wjecha łem w tył..nic zero nawet pekniecia na zderzaku...co do klimy to chyba nie ma 2 wiatrakow-gosc z allegroo mowił ze będzie pasował-ale wiecie jak to jest .powie wszystko zeby sprzedac..wiec słucham dalszych opinii co do tych czesci..dzieki za zainteresowanie !!troche si uspokoiłem -może wkoncu ją złoże:) -
witam..mam pytanie..rozwaliłem swojego compacta 316 z 95r..(model 96')poszedł mi praktycznie cały przód...mam problem z częsciami do niego..a na szrotach są przeważnie same sedany..wiem że błotniki nie pasuja ale czy inne czesci pasuja??ja potrzebuje -gril z nerkami,pas przedni z obudw\owa plastikowa na chłodnice (góra),maska,lampy,zderzak z belka przod,wentylator z osłoną(ja mam klime i czy pasuje wentylator z auta bez klimy?)szyba przednia..prosze pomożcie bo nie chce sie wrypać!!!proszę o wypowiedz tych co maja pojęcie.."gdybaczy" prosze o nie mącenie wody:)z gory dziekipowiedzcie prosze co z tych rzeczy co wymieniłm pasują i czy znacie jakiś szrot z bmkami w okolicy zielonej góry(racula odpada tam nic nie ma)
-
ha..sluchajcie tego...nie moglem zamknac z pilota centralnego .otworzyc otwieralem ale nie zamykal no i oczywiscie swiatlo wew,nie palilo sie gdy otwarte dzrwi byly..mysle szukam patrze....i bingo!.....wytarte celowo(wydlubane)krancowki w ryglach.wymienilem i Eureka!!!!!!!!!!!!wszystko super...zamykam otwieram pstryk pstryk...no rewelka ...swiatelko wew.jak powinno dziala(choc trochce sie za dlugo pali zanim zgasnie)......no i jade sobie i chcialem otworzyc szyber(elektryczny tak jak szybki) i co?????????????i NIC!!!!!!!ani tak ani siak...jak otworze drzwi to smigaja jak nalezy zamkne i lipoa zero reakcji..JUZ WIEM PO CO KTOS WYDLUBAL KRANCOWKI-wolal miec szybki niz zamykanie z pilota bo to zawsze kluczem mozna zrobic....ale pytanie.CO TO JEST???????PEWNIE ZWARA JAKAS ALE GDZIE??CO MOGLO SIE POPSUC??JAKIS PRZEKAZNIK??HELP!!!BO ELEKTRONY CHCA ZA TO 100PLN WZIASC ZA NAPRAWE :nienie:
-
ja wymienialem ostatnio w prtzednim zawieszeniu stabilizator i tylne tuleje i gdy hamuje tez w granicach 80 -120kmh starsznie trzepie kiera.wogole hamulce strasznie oslably w tym sammy m okresie/jeszcze ciekawostka-jak raz zamykalem drzwi to trzaskajac uslyszalem taki "brzdęk" przy lewum przednim kole...kopnalem je i upewnilem sie ze to wlasnie przy kole...wiec zapytam 1.czy po wymianie stabilizatora i tulej konieczne jest ustawienie zbieznosci? 2.czy ten "brzdek "moze miec cos wpolnego z trzepaniem kierownica?dodam ze zrobily mi sie jakby luzy jadac czuje kazda dziure na kierownicy i strasznie dobija przodem i czasemn mi sie wydaje ze kolo zostaje ze je urwe -a przy ostrym skrecie kol np.rondo wydaje mi sie ze auto ma jakby krzywo te kola ze sie rozjezdza.jest strasznie niestabilne...mowie Wam masakra...a tak sie o nie staram,dodam ze to compact 95 1.6...
-
[EXX] Naprawa silnika krokowego
orgen1 odpowiedział(a) na krzysztof654321 temat w Zrób to sam - gotowe recepty
no wlasnie m 43:(kurde chcialbym go wyczyscic i zobaczyc czy bedzie jakas roznica bo jak znowu kupie sonde zamontuje i bedzie to samo to sie poddam..od 2 miesiecy na nic mnie nie stac bo wszystko laduje w naprawe i..zero odczuwalnych zmian w uzytkowaniu auta,,,masakra...mozna sie zrazic do bmw..bez kitu..poki co mam jeszcze sily bo auto jest piekne ale az wstyd mowic rogladam sie powoli za inna marka...prawie 2 tysiace wlozylem w naprawe zawieszenia i wymiane czesci typu filtry sondy swiece i inne a tu co naprawie to sie cop innego psuje..masakra... ok to musze sciagnac gore??nie spartole nic ??bo ja nie mam pojecia o mechanice ale wiem co i czym trzeba odkrecac:)bo mechanior za byle gowno bierze 100 -
gooteck-jestes wielki....nie wiem czy mi to cos pomoze ale brzmi ciekawie i nie zaszkodzi sprobowac....dzieki
-
a jak wciskam sprzęgło i slychać je wyrażnie jak sie odłacza to tez cos nie tak?? pytam z ciekawosci bo wiem ze mam je juz zajechane bo mi sie zaczelo slizgac jak w automacie(nie zawsze-poprostu w jeden dzien sie slizgnie ze dwa razy a pozniej tydzien spokoj)..stracil moc i takie tam..i zastanawiamsie czy to ze je slychac moze byc takze objawem zuzycia sprzegla...dodam ze mam uszczelke pod rozrzadem do wymiany i olej gdzies tam pod silnikiem znika-czy moze byc tak ze sie sprzeglo zaoleilo i dlatego sei slizga??czy takie zaolejone sprzeglo trzeba cale wymienic?troche pytan duoz no ale forum to forum:)pozdrawiam .......aha i jeszce 1..ile tak srednio beierze mechanik za wymiane sprzegla??moze ktos wymiwnial ostatnio??