Tak jak pisałem, tutaj pełna zgoda.
Tu też zgoda, natomiast dla wielu to zmiana na plus. Auto mniej otula, ale za to jest... potężniejsze? bardziej monumentalne? Tak się czułem obcując z nim. Drzwi solidne, fotele duże i wygodne, przestrzeni zapas, wszystko dobrze spasowane. Gdyby to było 911, powiedziałbym akwarium. Ale w SUVie? Myślę, że dokładnie tego oczekuje wielu konsumentów w tej klasie auta.
Gama BMW jest bardzo obszerna, jak ktoś szuka otulenia i zarazem pakowności, to ma w podobnej cenie BMW serii 3 w kombi.
Tak samo jak nie ma co narzekać na serię 1. Tak, jest napęd na przód, ale przecież jest też wybór. Ktoś chce miejskiego śmigacza bierze 120, chce hot hatcha to ma m135 i jest zachwycony swoim BMW, które w 100% spełnia jego oczekiwania. Chce klasyczne BMW, kupuje m240 albo m2 i ma prawie 500 koni na tylnej osi.
Nie każdy model jest dla każdego - I TO JEST OK!