Cześć,
Niestety, spotkało mnie nieszczęście – moje auto zostało przetarte przez inne.
Dzisiaj, po wizycie rzeczoznawcy, okazało się, że mam niewielką wgniotkę w drzwiach. Chciałbym dowiedzieć się, jak podchodzicie do takich przypadków.
Jest jeszcze kilka niewiadomych, ponieważ auto jest oklejone folią, i nie wiadomo, w jakim stanie jest lakier.
Na pewno uszkodzenia obejmują:
wgniotkę w tylnych drzwiach,
przetartą folię na nadkolu,
przerysowany zderzak (na małym fragmencie niepokrytym folią).
Chciałbym zorientować się, jakie są dostępne opcje:
Naprawa blacharska w standardowy sposób i lakierowanie całych drzwi.
Czy możliwa jest wymiana całych drzwi?
Czy to prawda, że w takim przypadku konieczne jest lakierowanie zarówno drzwi, jak i sąsiadujących elementów?
Usunięcie wgniotki metodą PDR (Paintless Dent Repair) – o ile lakier nie został uszkodzony.
Dodam, że auto ma kolor Blue Tanzanite i jest to BMW G21 Touring.
Jakie doświadczenie mają Państwo w tego typu naprawach i czy mogą coś polecić?
Pozdrawiam