Skocz do zawartości

Sebek9999

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW G20 320D xdrive

Osiągnięcia Sebek9999

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Dzień dobry panie i panowie mam mały dylemat posiadam swoje bmw serii 3 G20 320D z roku 2020 jestem pierwszym właścicielem od nowości a więc tak kilka dni temu postanowiłem zakupić do swojego auta z racji wieku tez dodatek firmy forte do adblue przeciwko krystalizowaniu się mocznika czytałem opinie i wszyscy którzy pisali że nigdy ten preparat nikomu nie zaszkodził a wręcz przeciwnie pomógł i stosują go również profilaktycznie do swoich samochodów a wiec zakupiłem ten środek i wlałem do zbiornika adblue tak jak zalecał producent na maxymalnie 20 l 150ml preparatu po zrobieniu ok 50 km wyskoczyła mi kontrolka silnika po zbadaniu samochodu komputerem diagnostycznym wyskoczył błąd OXYGEN SENSOR AFTER CATALYTIC CONVENTER SIGNAL KOD PRODUCENTA TO306000 OGOLNY BLAD P013A OXYGEN SENSOR AFTER CATALYIC CONVENTER PLAUSIBILTY Zdziwiony ja skasowałem błąd pomyślałem pewnie produkt zaczął działać ale po przejechaniu znowu ok 30 km błąd powrócił jeszcze raz ten sam zadzwoniłem do tej firmy z pytaniem co mogło się stać pani po opisanym przeze mnie problemie powiedziała że układ na dnie zbiornika musiał być mocno zasolony a nawet mogły się zrobić jakie gródki które się rozpuściły i soli w układzie jest pewnie za dużo i dlatego samochód odczytał to jako błąd i nie powinien się martwić wyjeździć to co jest w zbiorniku i po dolaniu adblue powinno wrócić do normy i teraz moje pytanie czy mieliście podobna sytuacje ? czy mogło to uszkodzić czujnik ? proszę o wasze opinie
  2. Dzień dobry panowie mam mały dylemat posiadam swoje bmw serii 3 G20 320D z roku 2020 jestem pierwszym właścicielem od nowości a więc tak kilka dni temu postanowiłem zakupić do swojego auta z racji wieku tez dodatek firmy forte do adblue przeciwko krystalizowaniu się mocznika czytałem opinie i wszyscy którzy pisali że nigdy ten preparat nikomu nie zaszkodził a wręcz przeciwnie pomógł i stosują go również profilaktycznie do swoich samochodów a wiec zakupiłem ten środek i wlałem do zbiornika adblue tak jak zalecał producent na maxymalnie 20 l 150ml preparatu po zrobieniu ok 50 km wyskoczyła mi kontrolka silnika po zbadaniu samochodu komputerem diagnostycznym wyskoczył błąd OXYGEN SENSOR AFTER CATALYTIC CONVENTER SIGNAL KOD PRODUCENTA TO306000 OGOLNY BLAD P013A OXYGEN SENSOR AFTER CATALYIC CONVENTER PLAUSIBILTY Zdziwiony ja skasowałem błąd pomyślałem pewnie produkt zaczął działać ale po przejechaniu znowu ok 30 km błąd powrócił jeszcze raz ten sam zadzwoniłem do tej firmy z pytaniem co mogło się stać pani po opisanym przeze mnie problemie powiedziała że układ na dnie zbiornika musiał być mocno zasolony a nawet mogły się zrobić jakie gródki które się rozpuściły i soli w układzie jest pewnie za dużo i dlatego samochód odczytał to jako błąd i nie powinien się martwić wyjeździć to co jest w zbiorniku i po dolaniu adblue powinno wrócić do normy i teraz moje pytanie czy mieliście podobna sytuacje ? czy mogło to uszkodzić czujnik ? proszę o wasze opinie
  3. Hej wszystkim mam pytanie odnośnie BMW G20 moim problemem jest to iż występują od jakiegos czasu stuki w przednim zawieszeniu pojazdu a mianowicie najgorzej jest w tedy kiedy samochód jest nie rozgrzany i zawieszenie jest sztywne słychać wyraźne stuki dodatkowo jak już chwile pojeździ to na dużych nierównościach słychać taki głuchy pusty stuk oczywiście byłem w tym w ASO nawet w dwóch. W jednym stwierdzono ze ten typ zawieszenia tak ma nawet przyjechał jakiś mechanik technik z BMW i stwierdził ze z moim zawieszeniem jest wszystko ok. Drugi natomiast serwis stwierdził że ewidentnie coś stuka i za pierwszym razem wymienili łożyska mcpersona ale nic to nie dało na drugiej wizycie wymienili amortyzatory z przodu po czym tez nic to nie dało ale serwis rozłożył ręce mówiąc ze nie są już w stanie pomoc i stwierdzili że jeździli taki samym modelem i tak samo stuka co mnie strasznie zadziwiło moje pytanie czy u was też stuka ? Natomiast drugi problem jest taki że po wyważeniu. Kół oraz teście drogowym na wyważarce Hunter dalej występują drgania takie jak przy nie wyważeniu kół czy to może mieć jakieś wpływy z pierwszego problemu ? Dodam tylko ze felgi są proste i posiadam wyniki z testu drogowego który mówi ze jest idealnie wyważone koła czy ktoś z was spotkał się z takim problemem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.