Skocz do zawartości

yoshimba

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F31 320D, 2015 r., 184 km.
  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia yoshimba

  1. Wymieniałem jakiś rok temu. Czyli podnosić silnik ponownie? W aso mówili że lemforder to dobry wybór. Czasem mam wrażenie że silnik się może lekko przesuwać i napierniczać o coś.. często te drgania pojawiają się dopiero po naciśnięciu hamulca i wrzuceniu D. Ale za to jak już się pojawią, to drży nie ważne czy na D czy na N. 15 k już lekko poszło.. trochę już podłamany jestem.
  2. Dodam że w czasie jazdy nie drży. 0 błędów wszystko sprawdzane x razy i mechanicy się poddają - mówią że one tak mają.. odpuściłbym ale te drgania raz są raz ich nie ma. Poduchy oczywiście nowe lemforder.
  3. Panowie a czy konwerter/skrzynia mogą powodować drgania budy odczuwalne na siedzeniu i kierownicy na wolnych obrotach? Te drgania pojawiają się i znikają... wymieniłem już 1/2 silnika (nowe wtryski, koło pasowe etc.) i nikt nie może diagnozy postawić. Ostatnio zauważyłem, że jak odhamowuje przed światłami z większej prędkości, to samochód wpada w takie drgania w czasie zrzucania biegów. Objaw jest taki, jakbym wrzucił za wysoki bieg w manualu. Jeszcze jeden objaw czasem się pojawia jak bardzo, bardzo delikatnie wcisnę gaz (ledwo muskam) to potrafi pojawić się takie bzyczenie? jakby nie łapały tarczki ścierne? trduno to opisać - może to normalne? pozdrawiam
  4. Ja mam podobnie tylko w F31, też n47.. walczę z drganiami wyczuwalnymi na niskich obrotach od dawna. Po mocnym rozgrzaniu problem praktycznie znika. Wymieniłem już wtryski na nowe, poduchy, koło pasowe, rolki alternatora, regulator ciśnienia paliwa i czujnik paliwa.. i nadal bez zmian. Mechanicy się poddają po kolei mówią że nie ma co naprawiać, 0 błędów. Kurwicy można dostać.
  5. spróbuj wymienić gumki w osłonie silnika - zużywają się, nie tłumią drgań i powodują że silnik tak dudni - może to to - u mnie zdecydowanie ciszej po wymianie - są na allegro zestawy OE jakies 80 zł
  6. Moje f31 320D 2015 r. 150k nalotu - problem drgania/ mrowienie odczuwalne na siedzeniu i kierownicy. Po mocnym rozgrzaniu prawie nie czuć. Drgania co dziwne nie są odczuwalne zaraz po odpaleniu, tylko pojawiają się po przejechaniu 200-300 m. Tylko na niskich obrotach niezależnie czy się toczę w korku, czy stoję, na wyższych nic nie czuć, na kompie 0 błędów. Ma moc, biegi zmienia płynnie jedynie na zimnym pierwsze 1-2 zmiany z 1-2 trochę przeciąga, ale to ponoć norma na zimnym oleju. Walczę z tym od 2 lat, poszło już chyba z 15 k i nadal bez poprawy. Teraz już nie opyla się sprzedawać.. Do tej pory zrobione: nowe wtryskiwacze (nieregenerowane), nowy regulator ciśnienia CR, nowy czujnik paliwa z wężykiem, nowa przepustnica, nowe poduszki pod silnikiem i skrzynią, nowe koło pasowe, nowe rolki alternatora, klimy, pasek osprzętu, odłączony i wyprogramowany EGR, wyczyszczony dolot i kolektor, klapy idealne, olej w skrzyni wymieniony. Wszystkie części OE, skrzynia sprawdzana u skrzyniarza nic nie stwierdził. Ktoś ma jakiś pomysł lub kontakt do jakiegoś myślącego mechanika w mazowieckim? pozdro i łączę się w bólu forumowiczów którzy nadal walczą z drganiami
  7. update - wymieniłem czujnik paliwa (ten z przewodem) i przepustnicę bo się przycinała - jest dużo lepiej. Choć nadal lekkie mrowienie czuć ale dopiero po 2-3 min od ruszenia. Przy samym odpaleniu nie drży.
  8. Byłem w zakładzie regenerującym skrzynie na diagnostyce - skrzynia działa tip top. Ich zdaniem konwerter nie ma prawa powodować drgań na postoju, chyba że ktoś już coś w nim grzebał. Ostatnio zacząłem lać lepszą ropę ultimate i wydaje się że mniej drży - może czujnik ciśnienia paliwa jeszcze wymienię 😜
  9. poduszki pod skrzynią wymienione na nowe OE - ch. pomogło 😉 Pozostaje konwerter? Czy uszkodzenie konwertera może powodować drgania na niskich obrotach i na postoju, a w czasie jazdy 0 objawów? Ewentualnie lekkie przeciąganie na zimny oleju czasem wystąpi, poza tym skrzynia miodzio pracuje.
  10. a gdzie takie lampy dorwałeś? myślałem że tylko do sedanów jest zamiennik
  11. Najgorsze jest to, że powyżej jakiegoś pułapu już szkoda sprzedawać 😉 U mnie to raczej nie objawia się szarpaniem tylko przeciąganiem 1-2-3 zaraz po uruchomieniu. Potem już masełko.
  12. ale stwierdzili jakieś usterki skrzyni, czy od tak chcieli zrzucać?:)
  13. No u mnie to samo - jeden twierdzi, że skrzynia lekko szarpie, a ASO BMW mówi, że prawidłowa praca skrzyni - na zimnym przeciągają delikatnie z 1-2 i z 2-3 biegu żeby wyższe ciśnienie oleju w koszach skrzyni było. Została mi jeszcze poduszka pod skrzynią, ale słyszałem że raczej rzadko padają, szczególnie przy przebiegu 150k. Wymienię, co mi pozostało ?;]
  14. I jak z tym konwerterem? to mój ostatni typ na liście 😞
  15. poszły nowe wtryski, bujanie ustało, ale drgania niestety nie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.