Cześć,
miałem ostatnio również problem z MyBMW i moje jazdy. Pomogły instrukcje jakie dostałem z wsparcia.
Przesyłam 2nd i ta pomogła:
——
Bardzo prosimy o przeprowadzenie miękkiego resetu komputera pokładowego, aby przywrócić prawidłowe działanie usługi ''Moje jazdy'' w aplikacji MyBMW.
Aby wykonać reset komputera pokładowego, przy włączonym silniku prosimy wcisnąć i przytrzymać pokrętło do regulacji głośności przez minimum 1 minutę, aż ekran zgaśnie, a system uruchomi się ponownie. Poprawnie wykonany reset symbolizuje dioda modułu SOS znajdująca się na dachu- powinna ona mignąć.
Następnie prosimy o usunięcie profilu kierowcy w pojeździe i zalogowanie ponowne za pomocą aplikacji MyBMW.
CAR > Profile kierowcy > Ustawienia > Usuń.
CAR > Profile kierowcy > Dodaj profil kierowcy > Za pomocą aplikacji MyBMW.
Jeżeli powyższe kroki nie okazały się pomocne, to bardzo prosimy o przesłanie informacji na temat: modelu telefonu oraz obecnie używanej wersji aplikacji mobilnej wg ścieżki: ikonka człowieka w prawym dolnym rogu → ''Dodatkowe informacje, patrz O aplikacji My Bmw → My BMW np. 3.7.0).
——
pierwsza która nie pomogła
——
dziękujemy za wiadomość e-mail z dnia: 19.09.2024.
Aby upewnić się, że usługi cyfrowe BMW są aktualne, prosimy o wykonanie ręcznej aktualizacji usług ConnectedDrive w pojeździe:
1. Proszę przejść do menu ConnectedDrive w pojeździe (ikonka z globusem).
2. Proszę przechylić kontroler iDrive w podłokietniku tak, by zakładka "Zainstalowane aplikacje" została podświetlona.
3. Proszę nacisnąć przycisk "Opcje" na kontrolerze iDrive.
4. Proszę wybrać punkt "Aktualizacja aplikacji i usług" i poczekać, aż pojawi się komunikat, że dane zostały przesłane.
5. Proszę wyłączyć pojazd i zostawić go na godzinę w obszarze z dobrym zasięgiem sieci (silnik ani zapłon nie musi być włączony).
Następnie prosimy o sprawdzenie czy ustawienia prywatności są włączone. W celu ich uruchomienia prosimy o zastosowanie się do następującej instrukcji:
Car / Pojazd -> Settings / Ustawienia -> General Settings / Ustawienia ogólne - > Data Privacy / Ustawienia prywatności -> Enable All / Włącz wszystkie.
Mamy nadzieję, że przedstawione informacje okazały się pomocne. W razie dodatowych pytań zapraszamy do kontaktu.