Skocz do zawartości

AMaly

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20

Osiągnięcia AMaly

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Jest aktywny od włączenia do wyłączenia funkcji. Czyli raz aktywujesz i zapominasz. Uruchamia się automatycznie wraz ze światłami. Widoczna jest zielona ikonka po lewej stronie.
  2. Cześć, czy robił ktoś z Was xHP w g20 320d MH po 2022? Jakie wrażenia? Czy nie rośnie spalanie? Czy po aktualizacji systemu nie wytnie zmian jak w przypadku silnika?
  3. Cześć, używałem LM Molygen 5w30 w kilku samochodach Diesel BMW zero problemów. Ale w tym roku wróciłem do oryginalnego BMW TwinPower 5w30 w g20 MH i f22 oba diesel. Powód zbliżona cena i lepsze parametry w testach.
  4. Cześć, miałem ostatnio również problem z MyBMW i moje jazdy. Pomogły instrukcje jakie dostałem z wsparcia. Przesyłam 2nd i ta pomogła: —— Bardzo prosimy o przeprowadzenie miękkiego resetu komputera pokładowego, aby przywrócić prawidłowe działanie usługi ''Moje jazdy'' w aplikacji MyBMW. Aby wykonać reset komputera pokładowego, przy włączonym silniku prosimy wcisnąć i przytrzymać pokrętło do regulacji głośności przez minimum 1 minutę, aż ekran zgaśnie, a system uruchomi się ponownie. Poprawnie wykonany reset symbolizuje dioda modułu SOS znajdująca się na dachu- powinna ona mignąć. Następnie prosimy o usunięcie profilu kierowcy w pojeździe i zalogowanie ponowne za pomocą aplikacji MyBMW. CAR > Profile kierowcy > Ustawienia > Usuń. CAR > Profile kierowcy > Dodaj profil kierowcy > Za pomocą aplikacji MyBMW. Jeżeli powyższe kroki nie okazały się pomocne, to bardzo prosimy o przesłanie informacji na temat: modelu telefonu oraz obecnie używanej wersji aplikacji mobilnej wg ścieżki: ikonka człowieka w prawym dolnym rogu → ''Dodatkowe informacje, patrz O aplikacji My Bmw → My BMW np. 3.7.0). —— pierwsza która nie pomogła —— dziękujemy za wiadomość e-mail z dnia: 19.09.2024. Aby upewnić się, że usługi cyfrowe BMW są aktualne, prosimy o wykonanie ręcznej aktualizacji usług ConnectedDrive w pojeździe: 1. Proszę przejść do menu ConnectedDrive w pojeździe (ikonka z globusem). 2. Proszę przechylić kontroler iDrive w podłokietniku tak, by zakładka "Zainstalowane aplikacje" została podświetlona. 3. Proszę nacisnąć przycisk "Opcje" na kontrolerze iDrive. 4. Proszę wybrać punkt "Aktualizacja aplikacji i usług" i poczekać, aż pojawi się komunikat, że dane zostały przesłane. 5. Proszę wyłączyć pojazd i zostawić go na godzinę w obszarze z dobrym zasięgiem sieci (silnik ani zapłon nie musi być włączony). Następnie prosimy o sprawdzenie czy ustawienia prywatności są włączone. W celu ich uruchomienia prosimy o zastosowanie się do następującej instrukcji: Car / Pojazd -> Settings / Ustawienia -> General Settings / Ustawienia ogólne - > Data Privacy / Ustawienia prywatności -> Enable All / Włącz wszystkie. Mamy nadzieję, że przedstawione informacje okazały się pomocne. W razie dodatowych pytań zapraszamy do kontaktu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.