Skocz do zawartości

Adam12345

Zarejestrowani
  • Postów

    679
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 318i n43 2010r
    Mazda 6 GY 1.8 2007r
  • Lokalizacja
    Katowice

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Adam12345

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Dedicated Unikat

Najnowsze odznaki

2

Reputacja

  1. Witam . Co to za błąd czego dotyczy ? Prawe przednie koło blokuje się nie puszczą do końca hamulec reszta kół ok Wyczytałem też że błąd może być powodem uszkodzonego czujnika pomiaru oleju w misce olejowej ?
  2. Problem rozwiazany kat Walker i po problemie . Założony nowy w październiku przejechane 5tys I błąd nie powrócił Nawiasem mówiąc wydaje mi się że Walker to oryginał ponieważ na kacie jest naspawana dodatkową blaszka zaslaniajacy oryginalny wybity numer i na blasze jest wybity nr Walkera
  3. A przy +5 czy +10 stopniach jest ciepły? A zadane jest . No proszę cię zastanów się co piszesz .
  4. A widzisz bo ci napisałem i nie zawsze jak jest zimny tylko przy ujemnych temperaturach A ty co pisałeś uszkodzone dme . Po pierwsze nie.jestem biegły w silnikach bmw szczególnie n43 Po drugie błędnie utwierdzsz ludzi o silniku n43 I jego kosztach jestem posiadaczem tego silnika od wielu lat koszta jak w każdym innym samochodzie Po trzecie f11 z silnikiem n47 pochłonęła więcej kasy niż e91 zsilnikiem n43
  5. Czy tty dalej nie rozumiesz nie ma błądu wszystko działa jak należy bierzesz inpe a tam brak zadanego cisnienia Proste pytanie tak ma być czy nie ?
  6. No przecież podsumowałeś mnie -nie mam pojęcia Ty nadal nie odpowiedziałeś na moje pytanie co z brakiem zadanego cisnienia ? Rozebrałeś dziesiątki silnikow n43 to chyba wiesz
  7. No jak naprawic przecież sam napisałeś odpiac czujnik ciekawe ile taka usługa u ciebie Ty nawet nie wiesz ze w niektórych sytuacjach przy sprawnie działającym silniku jest brak zadanego cisnienia oleju (twoja diagnoza chyba uszkodzone dme) No tani taki fachowiec nie może być w co drugim wpisie pisze o sobie mega za to trzeba zapłacić 😂
  8. My jesteśmy wszyscy amatorzy a ty super mechanik i niech tak zostanie Każdy kto przeczyta cały temat wyciągnie sam wnioski Ogólnie nie życzę nikomu żeby trafił do ciebie z naprawa samochodu, zawsze masz racje i jestes mega a ceny kosmos Dalej twierdzę że w momencie problemu z ciśnieniem oleju odpięcie czujnika to druciarstwo (twoja rada) ale niech każdy sam wyciągnie wnioski
  9. Skad te ceny ? Jako warsztat masakra chyba ze narzucasz taka marzę. Daje przykład Zawor regulacji cisnienia oleju swag cena dla warsztatu 340zl brutto. Kat walker 1400zl brutto . Zakup noxema 1760 zł z przewalutowaniem plus dostawa Każdy samochód ma swoje wady i zalety szczególnie wszystkie wyprodukowane po 2010r Mam f11 2012r n47 320 191tys i e91 n43 318 246tys i koszta serwisowania podobne .Koszt amortyzatorow pneumatycznych do f11 4szt około 10tys można regenerować za około 5tys i jak to się ma do tej pompy za 1200zl ? mam jeszcze mazda 6gy od nowosci koszta serwisowania takie same . Dlatego śmieszne jest dla mnie jak ktoś wyszukuje najdroższe elementy samochodu i mówi będzie drogo
  10. Temat ten powstał żeby każdy wyraził swoją opinię o n43 Kkx5 twierdzii że to złom ok takie jest jego zdanie Ale wku........ mnie jeżeli użytkownicy którzy mają ten silnik , x lat przejechali nim dziesiątki tys km mają inna opinie niż negatywna , to tu wkracza kkx5 i utwierdza ich w przekonaniu że się.myla i jest inaczej Nikt nie ma racji tylko super mechanik kkx5 Człowieku każdy może mieć inne zdanie I uszanuj to . Jeden poleci drugi nie czy ty tego nie rozumiesz
  11. Nic nie robie bo tak jak napisałeś nie znam się i nie mam pojęcia większość moich wypowiedzi przekręcasz i wtykasz mi słowa których nie napisałem Ty piszesz o sobie ze jesteś znawcą naprawiłeś dziesiątki bmw i masz duże doświadczenie jesteś mega Na początku cie przeprosiłem myślę może facet czuje się urażony a ty co dalej dolewasz oliwy do ognia i mnie obrażasz Człowieku poczytaj swoje wypowiedzi dla ciebie tryb uwarstwiony to jakiś tam dziwny tryb , a wisienka na torcie wypiecie czujnika Podsumowując Przychodzi pacjent z gwoździem w kolanie a lekarz -gwoździa zostawimy dam Panu morfinę
  12. Czym cie obrażam? Przecież sam tak napisałeś żeby najlepiej tak zrobić naprawiles nie jedno n43 I nie jesteś Januszem z garażu tylko znasz się.na rzeczy masz duże doświadczenie O co teraz chodzi ? Trochę nie rozumie
  13. Co zrobić Szukać takiego fachowca jak ty Wypnie czujnik skasuje 500 i powie naprawiłem jakis inżynier z bmw dal tam zbedny czujnik teraz wszystko będzie ok
  14. Twoja wypowiedź kkx5 47 Odpowiedziano: 4 Grudnia 2023 Tak, jezdzic bez czujnika, system przejdzie w tryb taki jak byl od zawsze w bmw, im wieksze obroty, tym wieksze cisnienie oleju. Nie wiem co jest winne, w dzisiejszych czasach te auta sa juz za stare aby wywalac w nie dziesiatki tysiecy aby to naprawic, najprawdopodobniej ecu silnika. Przeciez pompa nie jest w stanie pompowac 8bar....Jak braknie cisnienia to i tak masz po silniku wiec zaden czujnik nic tu nie da. To jest rada z doswiadczenia, nie policze juz ile takich aut mialem Widzę że z czytaniem też masz problem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.