Skocz do zawartości

arturo193

Zarejestrowani
  • Postów

    756
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O arturo193

  • Urodziny 19.08.1967

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E32 740iL shadowline 1992,Volvo V70 T5 2.3 turbo 2002,S210 E280 4Matic 1998,MB CLS 500 2005...
  • Lokalizacja
    Norwegia

Osiągnięcia arturo193

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. Od razu Ci powiem abyś W140 z silnikiem 2.8 sobie odpuścił...to po prostu nie jedzie...natomiast 2.8 w E38 daje radę całkiem dobrze...jak W140 to minimum 3.2 a najlepiej S500...Pozdrawiam.
  2. Sprawdź czy na elektrozawory dochodzi napięcie...kiedyś w mojej E32 był podobny problem jednak okazało się,że akurat napięcie było a masy brakowało...więc to sprawdź też...Pozdrawiam.
  3. arturo193

    ZF 5hp18

    Pozwoliłem zacytować sobie cały Twój post bo jest bardzo ciekawy...remont za 2000 zł????...Gdzie?...Używane po 200 zł z całą instalką?Remont silnika kosztował Cię 1200 zł?...I Ty dziwisz się,że auto nie do jazdy?No proszę Cię :) ...
  4. Witam...trzeba podpiąć auto pod komputer...mogą to być czujniki wałków rozrządu lub czujnik wału,przepływomierz,pompa itp itd...za dużo możliwości aby wróżyć z fusów...Pozdrawiam.
  5. Oooo...no i człowiek uczy się całe życie...o tej zależności nie wiedziałem...Pozdrawiam.
  6. Co do nivo to sprawdź przede wszystkim czy masz płyn w układzie...nivo połączone jest ze wspomaganiem kierownicy...z hamulcami raczej nic wspólnego nie ma.Jeżeli jest w układzie płyn...powinien to być Pentosin CHF11s...syntetyk...żaden inny...zresztą na korku jest napisane jaki płyn idzie w układ,powinno być.Sprawdź jeszcze pod podwoziem czy cięgno jest podłączone do ramienia przy regulatorze poziomu.Jeżeli nie jest podłączone albo w ogóle go nie ma to sprawa jasna a jeśli jest to odłącz je i sprawdź czy podnosząc i opuszczając ramię auto reaguje podnoszeniem lub opadaniem nadwozia...oczywiście na pracującym silniku...Uszkodzona gruszka lub gruszki objawiają się raczej niezwykle twardym tylnym zawieszeniem...jednym słowem beton...życzę powodzenia i Pozdrawiam.
  7. arturo193

    zawieszenie

    Zmienić silnik na 3.0 V8?...Chyba nie myślisz,że to jest takie Plug and Play?W grę wchodzi...nie wspominając o instalacji elektrycznej,komputerze skrzyni i silnika...także wymiana ławy,skrzyni,wału i mostu,...i chyba jeszcze zegarów...daj sobie na luz z tym Kolego i albo kup E32 V8 albo jesli chcesz zmieniać silnik na mocniejszy to M30B35...a to by było Plug and Play...Pozdrawiam.
  8. Uszczelka pod którąś z głowic...Trzeba dojść która to i zwalać głowicę...Powodzenia.
  9. Witam...przy odpiętej przepływce klapkowej M30 chyba wogóle nie odpali...jak miałem swoją pierwszą 7er 730i z 1987 roku to pamiętam,że czasem odpinałem przepływkę i sprawdzałem czy odpali...nigdy nie odpaliła a po podpięciu chodziła jak złoto...tylko,że u mnie nie było gazu.Ja stawiam u Ciebie na uszkodzony przepływomierz...Pozdrawiam.
  10. Nic Ci się nie zapowietrza...masz uszkodzone elektrozawory od ogrzewania...na 90% wystarczy przeczyścić i wymienić gumki...są tam 4 gumowe uszczelki.Kupiłem do swojej ex E38 ale nie zdążyłem wymienić i te nowe jeszcze gdzieś leżą u mnie w domu.Na Forum 7er jest o tym problemi z ogrzewaniem dosyć dużo...warto poczytać.Pozdrawiam.
  11. Superman ma rację...we wszystkich jest kick...ale co do wyprzedzania to przesada...generalnie gwałtowne dociśnięcie pedału gazu powoduje zrzucenie biegu na niższy czasem o 2...a to wystarczy na porządne przyspieszenie...ja kicka praktycznie wcale nie używam a raz miałem MB W124 300E z przełożoną skrzynią z manuala na automat i nie zamontowali kicka...skrzynię tak wyregulowałem...tam reguluje się cięgnem...że kick był wogóle nie potrzebny...Pozdrawiam.
  12. Nie ma co doszukiwać się innych przyczyn jak przerdzewiały zbiornik...one rdzewieją z prędkością ponaddźwiękową :) .Ja w swojej E38 zmieniałem 2 razy...najpierw kupiłem używkę,która okazała się szrotem i pospawałęm ją ale pomogło na miesiąc...potem kupiłem praktycznie nówkę,używaną kilka miesięcy ale zapłaciłem ponad 2 tyś zł.Jest to zwykła stal a jej niezwykłością jest chyba tylko to,że rdzewieje jak szalona.Trzeba zdemontować wydechy,rozpiąć wał,linki od ręcznego chyba też i osłony termiczne.Te zbiorniki nie tylko rdzewieją na zewnątrz...rdzewieją także od środka.Sprawdź dokładnie swój zbiornik...może uda się go naprawić ale jeżeli masz zamiar długo jeździć tym autem to proponuję zakupić coś naprawdę pewnego...ale tanio nie będzie...ja już byłem zdecydowany kupić w ASO w Niemczech bo tam wychodziło najtaniej...jednak na necie pojawił się zbiornik z Anglika...praktycznie nowy za 2 tysie...i tego właśnie założyłem.Życzę powodzenia i Pozdrawiam.
  13. arturo193

    Drgania

    A jakie to opony?...Chodzi mi o producenta.Pozdrawiam.
  14. Jest git...na zdjęciach wcale mi się nie podobały ale na aucie wyglądają super...Pozdrawiam.
  15. jeżeli słyszysz,że się kreci a nie wskakuje w wieniec...koło zębate na wale...to wydaje mi się,że elektromagnes...tzw bendix nie działa i nie wybija trybu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.