Skocz do zawartości

g.mateusz

Zarejestrowani
  • Postów

    164
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G21 320dx

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia g.mateusz

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Ciekawe, czyli niektóre G20 wyjeżdżają z adaptacyjnymi amortyzatorami pomimo nie wybrania ich w konfiguratorze, a potem kwestią oprogramowania jest czy się da tę twardość kontrolować, czy nie. No dokładnie! Przerażająca rzeczywistość się tu rysuje.
  2. Jak to działa, że BMW "sprzedaje" adaptacyjne zawieszenie jako usługę w Connected Drive? https://www.bmw-connecteddrive.pl/app/index.html#/portal/store/VDC_Offer
  3. @Hamera, powiedz mi – skąd bierzesz te instrukcje. Czy to jest online gdzieś dostępne?
  4. Było tu już kilka postów na temat zawieszenia adaptacyjnego i M, i jak dobrze pamiętam to: * adaptacyjne w trypie sport w ogóle nie jest takie jak zawieszenie M na stałe * zawszenie M na stałe w autach 320/320/330 to inne zawieszenie niż to co jest w wersjach aut M
  5. To ciekawe, że w pomiarach nic nie wyszło skoro różnica tak duża.
  6. Myślałem, że to żart z tym "wierzcie mi na słowo" :)
  7. Jakie pomiary hałasu przed i po? I czy zauważyłeś ten problem z szumem wiatru i czy zniknął po wizycie?
  8. Jasne, tylko że ja nigdzie nie pisałem o różnicy 2-3 dB a 1dB.
  9. 20% to sporo na papierze ale czy ludzkie ucho jest w stanie to wyłapać to inna kwestia. Wystarczy puścić sobie generator dźwięku i zmienić głośność i 1dB żeby sprawdzić. Ja szczerze mówiąc nie słyszę różnicy.
  10. Specjalista twierdzi, że rozdzielczość ludzkiego ucha to 1dB, tzn że dopiero zmiana o 1dB w górę jest zauważalna. Podobno w zestawie Harman Kardon niewiele to doda bo nie ma głośników średniotonowy w drzwiach, więc dodatkowe ich wygłuszanie nie pomoże. Byłem już zarówno w serwisie jak u specjalisty od wyciszania. Tak, i to podobno od razu słychać. Robione były pomiary ale ich nie wziąłem. Jeśli dobrze pamiętam to było to 67dB przy 100, 69dB przy 130, 70.8dB przy 160 i 71.XdB podczas przyśpieszania.
  11. Wciąż uważam, że w aucie słychać szum wiatru, którego nie powinno być. Będę szukał rozwiązania na własną rękę.
  12. Big Snoop Dogg, byłem dziś w ciche-auto.pl, zrobiliśmy przejazd z pomiarami przy prędkościach 60/100/130/160, przyśpieszenie i hamowanie. Pan z ciche-auto.pl stwierdził, że wyniki są tak dobre że wg niego różnica będzie na poziomie 1-2dB a koszt około 9-10tys zł i on mi odradza ponieważ mogę nie być zadowolony z wyniku. Wg jego doświadczenia i wiedzy auto jest świetnie wyciszone.
  13. Próbuję kupić felgi na lato. Z przodu mam 225/45/R18 a z tyłu 255/40/R18. Jak rozumiem, powinienem dobrać felgi z odpowiednią szerokością – czyli przód 7.5J a z tyłu 8.5/9.0J. Czy ET powinno być takie samo?
  14. Dzięki. To jest to :) Nigdzie indziej nie ma takiego wyboru.
  15. W jednym z wątków ktoś wrzucał link do niemieckiego sklepu z felgami do BMW. Niestety, nie mogę tego teraz znaleźć. Czy ktoś może kojarzy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.