Skocz do zawartości

Hubert333

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 2006

Osiągnięcia Hubert333

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Zakodowałem moduł mask pustym plikiem man, czujniki na wyswietlaczu sie pokazaly, wszystko działa. Po tym kodowaniu zamknąłem auto i już nie otworzyłem z pilota( nie dało sie pilotem) lecz samym grotem z kluczyka. Auto w ogóle nie reaguje na otwieranie zamykanie z pilota, przycisk na desce otwiera i zamyka auto. Przeleciałem pustym manem rowniez moduł CAS i super powodzenie działa wszystko, obydwa klucze otwieraja, zamykaja. Po paru h znów ten sam problem. Co moge jeszcze zrobić?
  2. WItam. Sytuacja wygląda następująco. Kupiłem e91 z niesprawnym wyswietlaczem navi, radio nie działało, lecz czujniki pdc przod i tyl na pewno były słyszalne. Wymieniłem radio na inne, i wyswietlacz zaczal dzialac, radio pieknie gra. Problem jest w tym, ze wyswietlacz nie pokazuje przedniego pola czujnikow PDC i nawet ich nie słychać. Tylne pole pokazuje i tył słychać. Domyślam się, że potrzebne jest kodowanie, patrzyłem ncs w module PDC i mam zaznaczone na 8 (kanałów) czujników, w jakich modułach jeszcze powinienem zrobić zmiany? Radio pochodzi z auta wyposażonego tylko w czujniki z tyłu.
  3. To wróciło :D W mniejszym stopniu o wiele, ale znów telepie i nie jest tak jak ma być. Przedtem było o wiele gorzej. Zajmuje się teraz czymś innym w aucie i nie zwracam na to uwagi.
  4. Wymieniłem wtrysk nr 2, który widziałem ze rośnie na nim dawka przy szarpaniu, auto odpala normalnie, trzyma obroty. Wtrysk używka
  5. Wróciłem przed chwila ze sprawdzania wtryskiwaczy. Majster mówi, ze na stole nie widać żadnych problemów. Minimalne odchyłki są ale by ich nie ruszał. Proponuje mi żebym wsadził 4 wtryski z innego sprawnego auta i wtedy będzie dokładnie wiadomo czy to na pewno one.
  6. U mnie po odpaleniu sprawdziłem. 2 wtrysk rośnie do 3 i za chwile spada do 1. Biorę się za ich demontaż.
  7. Zmieniłem podgrzewacz razem z filtrem. Czujnik temperatury spalin tez ogarnięty. Korekty wtryskiwaczy w temp silnika 89 stopni to Cylinder 1 / -0.06 2/ 0.63 3/ -0.60 4/ 0.06 Mechanik mówi, ze wtrysk może lac na zimnym i dlatego tak się dzieje. Co mogę jeszcze sprawdzić?
  8. Witam, posiadam auto bmw e91 320d z M47. Problem jest następujący. Przy temperaturze niższej niż 3-4 stopnie Celsjusza, po odpaleniu auta silnik dostaje ataku, rzuca nim i całym autem przez jakieś 5-10 sekund, im chłodniej na dworze tym dłużej to trwa. Gdy tylko jest trochę cieplej silnik pracuje prawidłowo. Wymieniłem świece żarowe, sterownik świec żarowych, zauważyłem w drugim aucie (bmw e87 N47), ze jak jest zimniej pokazuje się kontrolka grzania świec, u mnie doświadczyłem tego tylko przy dobrym mrozie. Błędy w inpie to czujnik temp spalin przed dpf, podgrzewacz filtra paliwa Macie jakiś pomysł?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.