Skocz do zawartości

Bart530df11

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW f11 530d 2014

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bart530df11

  1. Dziwi mnie to bo przez 5 tys km od wymiany pokazywał full a teraz 3/4, wiem że przelicza po odpaleniu dopiero ale już jeżdżę 2 tygodnie i nie zmienia się nic na kompie... jak by był wlaniety czujnik to wydaje mi się żeby skakało w różne strony a tu stoi .. 😐 nic.. w przyszlym tygodniu robie mała trase .. moze jak sie rozgrzeje porzadnie to cos sie zmieni 😤
  2. Powie ktoś dlaczego czujnik wykrywa na kompie 3/4 skoro : czytałem że te czujniki swirują ale mój brnie w zaparte już prawie 2 tyg i nic się nie zmienia🧐 (Olej z bagnetu mierzone na zimnym po nocy i na równym twardym podłożu)
  3. Witam. Zmieniał ktoś uszczelki w deklach od lamp f10/11 po lifcie, wie ktoś jaka jest grubość tej uszczelki 5/7/10mm ?
  4. Witam wszystkich. W związku z wibracjami przy przyspieszaniu między 70 a 90 km/h, chce wymienić tylne polosie ( prawa ma male luzy) , nie mogę znalesc ani spidana ani lobro z moimi numerami czesci tj. 33 20 7 581 018 33 20 7 581 017 Oryginały BMW są po 6k sztuka więc odpada... Do wyboru mam GSP NTY lub euro driveshaft zwane też PIVOTAL, te 2 pierwsze to ponoć złom, ta 3 to polski importer Moje pytanie, wymieniał ktoś już polosie i jeździ jakiś czas bez problemów, ktoś coś poleci ? Z góry dzięki za odpowiedźi!
  5. Zrobiłem test wtryskow na ista+ tamto co robiłem wcześniej nie wiem co to było (-13) test robiłem na ciepłym, wieczorem zrobię na zimnym ..
  6. Rozrzadu nie wymieniałem, stukanie słyszalne jest ewidentnie z przodu miedzy pierwszym wtryskem i chlodniczka egru (można powiedzieć ze przestaje po rozgrzaniu bo trzeba się mocno wsłuchać żeby wyłapać ten dzwiek a czasami wogole nie mogę go wylapac ) pierwszy wtrysk ma wartość z tego co pamiętam -13 ( nie pamiętam czego... mbar?) reszta koło zera, insta podaję że wartości od -60 do +60 są w normie ale nie wiem czy poprostu go nie wymienię ?
  7. Olej zmieniłem na ten co napisałeś ponieważ po wymianie turbo ten shell i tak ubywał.. chciałem jeszcze cie zapytać co byś powiedział na ten olej który wlewałem bo znalazłem butelkę i wydało mi się podejrzane ze na butelce jest M twinpower(tylko z tylu opakowania) gdzie przecież oleje M nie występują w 5w30, może to być podróbka?
  8. Witam. Zaniepokoiło mnie cykliczne cykanie na jalowym biegu( przy wzroscie obrotow zanika, wiecie co to może byc? Po rozgrzaniu cichnie lub czasami wogole nie słychać, wtryski suche, słyszałem od znajomego że popychacze zaworowe. Miał ktoś takie coś? Można z tym jeździć? Przebieg 255tys. Pozdrawiam https://youtu.be/fA-5zOQ8RNU?si=SsMh43hubqAfyz2V
  9. Witam. Zamówiłem olej z internetu, ostatnio znalazłem artykuł o podrabianych olejach i z ciekawości postanowiłem obejrzeć ten który mi przyszedł porównując go z oryginalem. Znalazłem parę rzeczy które mnie zastanawiają, pomyślałem że są tu napewno fachowcy którzy się znają i powiedzą mi czy się mylę. Po 1. Na odwrocie butelki jest nazwa bmw M twin power gdzie oleje M nie występują z 5w30 ( z przodu oznaczenia M juz nie ma )2. Wyprudokawno je w Hiszpanii oraz ( chyba ) opakowanie we Włoszech.. gdzie olej bmw z tego co wiem produkowany jest w niemczech( a przynajmniej na opakowaniu powinno być tak napisane ) 3. Skoro wyprodukowano jest w Hiszpanii która jest w UE to dlaczego nie ma tego na dole tylnej etykiety ( skoro na oryginale jest )4. Odklejając tylna etykietę powinno być 7 czy 8 stron z różnymi językami, w moim przypadku są tylko 4.. no i ostatni 5. Na oryginale data produkcji jest nadrukowana a u mnie wytłoczona. Jesli jest to oryginal robiony na hiszpanski rynek lub inny.. czy rozni sie tym ktory jest robiony w niemczech ( chodzi mi o jakosc). Jeśli się mylę to przepraszam z góry za zawracanie głowy. Dorzucam zdjęcia mojego i oryginału znalezionego w necie. Pozdrawiam Ten który kupiłem: Oryginał:
  10. Dałem turbo do regeneracji bo miało lekkie luzy wzdłużne( po ruszaniu wirnikiem na wyjętej turbinie leciały resztki oleju od zimnej strony, jeżeli to nie pomoże zrobię tak jak mówisz, dzięki! tu gdzie jest nr 1 masz dolot, odepnij rurę i zobacz czy jest tam dużo oleju( coś zawsze będzie, ale nie powinno się wylewac) , nr 2 to laczenie między intercoolerem a turbo tam tak samo, zawsze jeszcze może puszczać od strony gorącej czyli tylnej, najlepiej sprawdzic luzy wirnika bo jak są ponad dopuszczalne to duże prawdopodobieństwo że uszczelnienia puszczaja olej, u mnie działo się to na kilkugodzinnych transach po autostradach ze względu na wysoką temp oleju co za tym idzie olej konsystnecji wody, plus cisnienie.. i przepuszczalo, wole zrobic jak sie zaczyna niz pozniej jak juz bedzie dpf zawalony olejem albo silnik resztkami wirnika 😅po miescie nie brala nic pozdrawiam
  11. Leje oryginalny bmw 5w30 LL-04
  12. Witam. Dzisiaj uslyszalem szum spod maski, słychać go wyraźnie przy prawie samym końcu opadania obrotow. Kojarzy ktoś co to może być? Gdzie zajrzeć?
  13. Witam. Dzisiaj uslyszalem szum spod maski, słychać go wyraźnie przy prawie samym końcu opadania obrotow. Kojarzy ktoś co to może być? Gdzie zajrzeć?
  14. Zdjalem dolot bylo troche oleju (na palec). Pytanie czy z tego wezyka z odmy do dolotu powinien leciec olej czy raczej powietrze po odpowietrzeniu poniewaz byl usmarowany swiezym olejem. Na dole filmik z luzami, na boki sie troszke buja, mysle ze w normie tylko zastanawia mnie ten luz wzdluzny. ktos oceni stan? Pozdrawiam
  15. Witam wszystkich. Pacjent BMW f11 530d n57 258km najechane 255 tys. Ze wzgledu ze na codzien mieszkam za granica, pare razy w roku wyjedzam do Polski. Po powrocie do Niemiec z dlugiej trasy okolo 2000km pokazuje na kompie ubytek oleju, wyliczylem 0.2l/1000km . Gdy jezdze pare miesiecy po miescie(lub sporadycznie krotkie dystanse po autostradzie) jest to okolo 4-6 tys km miedzy podrozami do Polski, nie znika nic. Chcialem tez dodac ze podczas takiej dluzszej trasy nie jezdze wolno. Silnik jest suchy, jak cos jest do wymiany to od razu staram sie robic. Pare miesiecy temu wymienilem membrane odmy(nie pomoglo nic), sprawdzalem intercooler i weze (lekki osad oleju, nic cieklego) polasilem sie nawet o ceramizer ktory tez nic nie pomogl. Moje pytanie brzmi czy prawdopodobne jest zeby pierscienie lub uszczelniacze puszczaly tylko na dlugiej trasie pod wplywem temperatury lub cisnienia. Czy jednak moze byc to pomalu puszczajaca turbina ktora jest od nowosci( luzow wirnika nie sprawdzalem, mam zamiar nie dlugo to zrobic). Rura wydechowa czarna, po wyczyszczeniu 2,3 dni znowu okopcona, dpf sprawdzany, drozny, wypala sie, cisnienia w normie. Moze mial ktos takie ubytki wylacznie po dluzszych odcinkach i udalo mu sie je wyeliminowac lub ma dla mnie jakies porady co moge jeszcze sprawdzic w tym silniku, bede bardzo wdzieczny. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.