Skocz do zawartości

TYLUT

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X5 G05 3.0 40i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia TYLUT

  1. TYLUT

    aktualizacja 11/2023.50.

    Ja kiedyś dostałem podobną odpowiedź i też mam dobry akumulator, nawet podłączałem pod prostownik żeby sprawdzić czy to coś pomoże. Po kontakcie z serwisem tak jak pisałem chętnie wgrają na wizycie za 1200zl. Chyba znaleźli nowy sposób na nabijanie kasy jak samochod jest już po gwarancji:). Do tej wersji aktualizacji wszystkie wgrywały się bez problemu, z tą wersja coś jest nie tak i dlatego nie startuje. Najlepiej jakby to wyłączyli bo moim zdaniem te aktualizacje i tak nic nie wnoszą.
  2. TYLUT

    aktualizacja 11/2023.50.

    U mnie również pobrał ponownie tą samą aktualizację i ponownie wyświetla się komunikat o jej wgraniu. Zrobiłem już z 1000km (trasa) i niestety nie chce się wgrać. Zapytam w serwisie jak będę na wymianie oleju czy nie mogą jakoś wymusić aby wystartowała.
  3. TYLUT

    aktualizacja 11/2023.50.

    Wczoraj przyszła ankieta do wypełnienia aby podać ocenę zadowolenia z kontaktu z Connected Drive i rozwiązaniu przez nich problemu, obsmarowałem ich, że próbują ludzi naciągać na koszta jakiś niepotrzebnych aktualizacji, które nic nowego nie wnoszą, że wypuszczają je specjalnie z błędem a później sugerują żeby jechać i wgrać je do serwisu oczywiście za odpłatą no i dałem oczywiście najniższą ocenę. Ku mojemu zdziwieniu dziś zniknął komunikat o aktualizacji zarówno na aplikacji My Bmw jak i w samochodzie na wyświetlaczu- teraz jest komunikat, że dla mojego pojazdu brak jest nowszych aktualizacji, taki zbieg okoliczności:)
  4. TYLUT

    aktualizacja 11/2023.50.

    auto podłączone było pod prostownik całą noc mimo, iż nie ma żadnego komunikatu o słabym akumulatorze. Prostownik pokazał full battery. Przejechałem od tego czasu jakieś 100km, po zatrzymaniu skrzynia na "P", zaciągnąłem ręczny i nic - aktualizacja nie startuje. Poczekam jeszcze do majówki bo wtedy przejadę jakieś 3500km i jak nie pójdzie to pozostaje serwis i wydatek 1050zł:)
  5. TYLUT

    aktualizacja 11/2023.50.

    Nie mam MH, spróbuję doładować w weekend i zobaczę czy pójdzie, dziękuję za pomoc
  6. TYLUT

    aktualizacja 11/2023.50.

    I tak mam od 2 miesięcy
  7. TYLUT

    aktualizacja 11/2023.50.

    Ręcznego nie zaciągałem, mam cały czas włączony auto hold. co do akumulatora to nie ma żadnego komunikatu, że jest słaby czy rozładowany? Aktualizacja pobrana i przesłana do samochodu bez problemu. Może postawię go w weekend pod chmurką z dobrym zasięgiem, zaciągnę ręczny i podłącze prostownik i może to coś pomoże:)
  8. TYLUT

    aktualizacja 11/2023.50.

    Mam od 2 miesięcy komunikat zarówno w aplikacji na telefonie My BMW jak i na ekranie w samochodzie komunikat, że została pobrana nowa aktualizacja 11/2023.50. i otrzymam informację kiedy możliwe będzie zainstalowanie aktualizacji i tak czekam już drugi miesiąc i nic. Reset IDrive nic nie pomaga. Pisałem do Connected Drive i każą podjechać do serwisu ma wgranie ręczne, a w serwisie wgranie aktualizacji trwa ponad 3h i kosztuje 1050zł. Może miał ktoś podobny problem i jest w stanie pomóc?. Nic takiego ta aktualizacja nie wnosi obejdę się bez niej tylko wkurza ten komunikat:)
  9. TYLUT

    serwis olejowy

    Auto Fus Ostrobramska 73 zapłaciłem 590,00zł wszystkie części ich - byłem w poniedziałek 06.06.2022
  10. Napisałem do firmy ZF - dostałem od nich taką odpowiedź: "Witam, Standardowa wymiana jaką polecamy to wymiana statyczna, zakładając że użytkownik robi ją regularnie to znaczy jak w załączniku zalecane. Tutaj ostateczną decyzję po weryfikacji stanu oleju z skrzyni o sposobie wymiany musi podjąć decyzję serwis zajmujący się wymianą oleju w skrzyniach biegów lub proszę się kontaktować z naszym serwisem, dane kontaktowe poniżej. Serwis autoryzowany ZF który zajmuje się skrzyniami automatycznymi pojazdów osobowych w Polsce To Firma Partner Serwisowy ZF Q-Servicetruck Dane znajdzie Pan na stronie: www.zfserwisczosnow.pl w prezentacji PowerPont z załącznika ostatni slajd: "ZF zaleca regularną wymianę oleju w interwałach przebiegu ca.150.000 km lub po upływie 8 lat od zalania nowym olejem skrzyni – według zużycia. "
  11. Zastanawiam się nad wymianą przy przebiegu 90.000km dlaczego robiłeś to przy 160kkm czy coś zaczęło się dziać ze skrzynią?
  12. czy ktoś z was wymieniał olej w skrzyni biegów? jeśli tak to przy jakim przebiegu? jaki koszt? W serwisie mówią, że się nie wymienia.
  13. TYLUT

    BMW X5 45e

    Ciekawe czy nadal będzie opłacalne ładowanie samochodu elektrycznego przy takich stawkach https://www.bankier.pl/moto/szok-cenowy-dla-kierowcow-aut-elektrycznych-w-monachium-ceny-doladowania-rosna-o-80-procent-11145/
  14. Ja również mam podobny problem z kolumną kierowniczą i jej ponownym ustawieniem się zgodnie z zapisanym profilem. Również schodziła mi farba z wydechu- wymienili na nowy, szkoda, że go nie malują bo trzeba rozbierać cały tył żeby go wyjąć, a farby schodzi naprawdę odrobina:) Dodatkowo ostatnio zgasły mi zegary - nastąpił taki jakby 10 sekundowy restart. Zapisałem sobie datę i godzinę, o której to nastąpiło może na przeglądzie coś będzie widać w logach.
  15. TYLUT

    30d czy 40i

    Czy wymieniałeś olej w skrzyni biegów, jeśli tak to przy jakim przebiegu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.