Skocz do zawartości

raz3rek

Zarejestrowani
  • Postów

    542
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana raz3rek w dniu 6 Grudnia 2023

Użytkownicy przyznają raz3rek punkty reputacji!

O raz3rek

  • Urodziny 17 Listopada

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320xd 6HP LCI '09
  • Lokalizacja
    Mielec
  • Zawód
    CNC

Ostatnie wizyty

690 wyświetleń profilu

Osiągnięcia raz3rek

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

  • Posting Machine Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

22

Reputacja

  1. Patrząc na parametry masz 18mbar podciśnienia w filtrze DPF. Takie coś jest nierealne więc zacząłbym od wymiany czujnika ciśnienia. Najlepiej oryginał bo zamienniki nie działają. BMW 13627805152
  2. Ten plastik to tylko obudowa termostatu o który opiera się grzybek otwierający przepływ. Jeśli nie jest pęknięty to bez sensu wymieniać jeszcze na tani zamiennik Febi. Im więcej czytam o temperaturach w tych silnikach zimą tym bardziej dochodzę do wniosku, że ludzie mają albo walnięty czujnik temperatury albo chłodnicę płynu. Skoro na termostacie napisane jest 87* to skąd ma się wziąć grubo ponad 90 podczas normalnej jazdy (pomijam wypalanie DPF bo to nie są normalne warunki pracy silnika)? No chyba, że ktoś patrzy tylko na wskazówkę na licznikach to ok ale w takim wypadku 80* też będzie wskazywało pion. Dlatego też uważam, że zakup zamiennika termostatu nie ma sensu przy cenach oryginałów. Teraz trzeba gdybać czy ten Mahle TX jest ok czy jednak trafił się bubel. Dołożyłem również termostat Mahle TH5 na wężu od chłodnicy oleju. Na razie nie było dużych mrozów ale różnica dość spora bo po 15km mam już 86-87*C. Skrzynia w mieście trzyma 80-85*, na niemieckiej autostradzie A4 w kierunku Rzeszowa przy 180km/h olej w skrzyni idealnie 80* a płyn chłodniczy nie przekroczył 90*C.
  3. raz3rek

    Wtyczka

    Na kabel zasilający jest akcja serwisowa w ASO. Jeśli o ten kabel Ci chodzi.
  4. Może nie najtańszy ale do serii G się nadaje + masz możliwość korzystania z xHP Flashtool i xDelete bezprzewodowo przez Wi-Fi. https://pl.bimmer-connect.com/products/mhd-universal-wifi-adapter
  5. Wejdź w Live Data i sprawdź "Ciśn. wsteczne DPF" oraz "Offset ciśn. wstecznego DPF" na samym zapłonie.
  6. Nie ważne przy jadę do przodu czy do tyłu jest jeden głuchy stuk i na tym koniec dopóki nie zacznę jechać w drugą stronę i znowu po wciśnięciu hamulca jest "stuk". Czy to nie będą wytarte jarzma zacisku i po prostu klocek jest zbyt luźno osadzony?
  7. Nie wiem czy ISTA pozwali wykonać test korekcji i przy okazji wyświetlić podgląd ciśnienia na listwie. Przydało by się również zobaczyć jak zachowuje się zawór na pompie oraz listwie wtryskowej. Mam podobną przypadłość tylko u mnie wibracje raz występują a na drugi dzień silnik pracuje idealnie. Kupiłem używany zawór 0281002949 z rocznika 2020. Mam zamiar go podmienić razem z nowym filtrem paliwa. A czytałem o kilku przypadkach gdzie wymiana zaworu przyniosła poprawę w pracy silnika.
  8. Gdyby ktoś się zastanawiał dostępu praktycznie nie ma. Między podwozie a skrzynię 6HP nie da się włożyć ręki i mamy jedynie dostęp do końcówki gumowej rurki z klapką. Dmuchnąłem sprężonym powietrzem ale nie widać aby się coś zmieniło. Pod autem robi się dość szybko kałuża wody więc odpływ jest drożny. Sam już nie wiem. Mam błąd od czujnika AUC ale wątpię, że on jest z tym powiązany.
  9. Właśnie nie bardzo rozumiesz o co chodzi. Odchyłkę "ściął" klocek ale tylko po jednej stronie tarczy przez co czoło nie bije a pomiar grubości w kilku miejscach może pokazać rzeczywisty problem.
  10. Tarcza może nie mieć bicia na czujniku zegarowym a i tak szarpać kierownicą. Bicie pojawi się przez różnicę w grubości.
  11. W dachu są punkty montażowe pod wsporniki od E92 numer katalogowy 82710397227. Pasują jedynie do E91/E92. Ale musisz mieć listwy ozdobne dachowe 51137124257 / 51137124258
  12. Cześć. Mam problem z wilgocią na kratkach wentylacyjnych po wyłączeniu klimatyzacji. Sytuacja następująca: samochód jeszcze jedzie, nadmuch działa a my wyłączamy klimatyzację ręcznie. Nie ma zapachu grzyba, pleśni itd ale o tym niżej. Wilgoć pojawia się niezależnie od warunków pogodowych, szyby nie parują, dywaniki pod nogami nie zauważyłem aby były mokre. Po kilku minutach nadmuch wysuszy kratki i tak do następnego wyłączenia klimatyzacji. Tutaj zdjęcie: https://photos.app.goo.gl/pYJ1DNpfZJ6BoHdbA Rok temu czyściłem parownik za pomocą chemii serwisowej, specjalnej lancy i zbiornika ciśnieniowego (nie, nie te pianki czy spraye z allegro za kilka złotych. Zużyłem w sumie 2L środka do dezynfekcji klimatyzacji w płynie + następnego dnia 1L izopropanolu). Przez otwór po dmuchawie wysuszyłem suszarką do włosów parownik i owym sposobem pozbyłem się brzydkiego zapachu z klimatyzacji. Prawdopodobnie zatykając przy okazji odpływ wody z parownika bo jak się później okazało podszybie było źle zamontowane i kamerką inspekcyjną wypatrzyłem liście i sporo mniejszych śmieci w komorze parownika. https://photos.app.goo.gl/J313qXfCuvThCg2u5 Pytanie czy ktoś dobierał się do wężyka od odpływu i czy jest szansa to odetkać bez demontażu skrzyni biegów? Może wystarczy ją odrobinę odchylić w dół razem z silnikiem?
  13. Road Map Europe West Premium (USB) 2025-1 | TORRENT | https://drive.google.com/file/d/17eJDDn1MJYa15QnMULoTbpa5JZSMuuV7/view?usp=sharing Road Map Europe East Premium (USB) 2025-1 | TORRENT | https://drive.google.com/file/d/17l9a2NFeZx_fZpgs48B1CSzPFfe-34U-/view?usp=sharing
  14. Sprzedam listwy dachowe do BMW E91 w kolorze czarnym. Stan bardzo dobry, nie zniszczone. Lekkie ryski widoczne jedynie pod światło jak to przy piano black. Są to akcesoryjne listwy dostępne w ASO dla modeli bez relingów dachowych. Pozwalają ukryć miejsca montażowe fabrycznych relingów. Pod klapką znajdują się punkty montażu poprzeczek dachowych 82710397227 (od modelu E92). Są to listwy ALUMINIOWE nie plastikowe. Uszczelka w stanie idealnym, tak samo komplet zaczepów montażowych. Cena 300zł do negocjacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.