Skocz do zawartości

raz3rek

Zarejestrowani
  • Postów

    537
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana raz3rek w dniu 6 Grudnia 2023

Użytkownicy przyznają raz3rek punkty reputacji!

O raz3rek

  • Urodziny 17 Listopada

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320xd 6HP LCI '09
  • Lokalizacja
    Mielec
  • Zawód
    CNC

Ostatnie wizyty

681 wyświetleń profilu

Osiągnięcia raz3rek

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

  • Posting Machine Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

22

Reputacja

  1. Nie ważne przy jadę do przodu czy do tyłu jest jeden głuchy stuk i na tym koniec dopóki nie zacznę jechać w drugą stronę i znowu po wciśnięciu hamulca jest "stuk". Czy to nie będą wytarte jarzma zacisku i po prostu klocek jest zbyt luźno osadzony?
  2. Nie wiem czy ISTA pozwali wykonać test korekcji i przy okazji wyświetlić podgląd ciśnienia na listwie. Przydało by się również zobaczyć jak zachowuje się zawór na pompie oraz listwie wtryskowej. Mam podobną przypadłość tylko u mnie wibracje raz występują a na drugi dzień silnik pracuje idealnie. Kupiłem używany zawór 0281002949 z rocznika 2020. Mam zamiar go podmienić razem z nowym filtrem paliwa. A czytałem o kilku przypadkach gdzie wymiana zaworu przyniosła poprawę w pracy silnika.
  3. Gdyby ktoś się zastanawiał dostępu praktycznie nie ma. Między podwozie a skrzynię 6HP nie da się włożyć ręki i mamy jedynie dostęp do końcówki gumowej rurki z klapką. Dmuchnąłem sprężonym powietrzem ale nie widać aby się coś zmieniło. Pod autem robi się dość szybko kałuża wody więc odpływ jest drożny. Sam już nie wiem. Mam błąd od czujnika AUC ale wątpię, że on jest z tym powiązany.
  4. Właśnie nie bardzo rozumiesz o co chodzi. Odchyłkę "ściął" klocek ale tylko po jednej stronie tarczy przez co czoło nie bije a pomiar grubości w kilku miejscach może pokazać rzeczywisty problem.
  5. Tarcza może nie mieć bicia na czujniku zegarowym a i tak szarpać kierownicą. Bicie pojawi się przez różnicę w grubości.
  6. W dachu są punkty montażowe pod wsporniki od E92 numer katalogowy 82710397227. Pasują jedynie do E91/E92. Ale musisz mieć listwy ozdobne dachowe 51137124257 / 51137124258
  7. Cześć. Mam problem z wilgocią na kratkach wentylacyjnych po wyłączeniu klimatyzacji. Sytuacja następująca: samochód jeszcze jedzie, nadmuch działa a my wyłączamy klimatyzację ręcznie. Nie ma zapachu grzyba, pleśni itd ale o tym niżej. Wilgoć pojawia się niezależnie od warunków pogodowych, szyby nie parują, dywaniki pod nogami nie zauważyłem aby były mokre. Po kilku minutach nadmuch wysuszy kratki i tak do następnego wyłączenia klimatyzacji. Tutaj zdjęcie: https://photos.app.goo.gl/pYJ1DNpfZJ6BoHdbA Rok temu czyściłem parownik za pomocą chemii serwisowej, specjalnej lancy i zbiornika ciśnieniowego (nie, nie te pianki czy spraye z allegro za kilka złotych. Zużyłem w sumie 2L środka do dezynfekcji klimatyzacji w płynie + następnego dnia 1L izopropanolu). Przez otwór po dmuchawie wysuszyłem suszarką do włosów parownik i owym sposobem pozbyłem się brzydkiego zapachu z klimatyzacji. Prawdopodobnie zatykając przy okazji odpływ wody z parownika bo jak się później okazało podszybie było źle zamontowane i kamerką inspekcyjną wypatrzyłem liście i sporo mniejszych śmieci w komorze parownika. https://photos.app.goo.gl/J313qXfCuvThCg2u5 Pytanie czy ktoś dobierał się do wężyka od odpływu i czy jest szansa to odetkać bez demontażu skrzyni biegów? Może wystarczy ją odrobinę odchylić w dół razem z silnikiem?
  8. Road Map Europe West Premium (USB) 2025-1 | TORRENT | https://drive.google.com/file/d/17eJDDn1MJYa15QnMULoTbpa5JZSMuuV7/view?usp=sharing Road Map Europe East Premium (USB) 2025-1 | TORRENT | https://drive.google.com/file/d/17l9a2NFeZx_fZpgs48B1CSzPFfe-34U-/view?usp=sharing
  9. Sprzedam listwy dachowe do BMW E91 w kolorze czarnym. Stan bardzo dobry, nie zniszczone. Lekkie ryski widoczne jedynie pod światło jak to przy piano black. Są to akcesoryjne listwy dostępne w ASO dla modeli bez relingów dachowych. Pozwalają ukryć miejsca montażowe fabrycznych relingów. Pod klapką znajdują się punkty montażu poprzeczek dachowych 82710397227 (od modelu E92). Są to listwy ALUMINIOWE nie plastikowe. Uszczelka w stanie idealnym, tak samo komplet zaczepów montażowych. Cena 300zł do negocjacji.
  10. Mi również nie działa procedura z menu Motor. Nie chciało mi się bawić więc podłączyłem ISTA i uruchomiłem procedurę tak jak serwis przykazuje.
  11. Nic nie wpisujesz. Zresztą sterownik nie jest głupi i sam się zaadaptuje nieważne co byś wpisał. Czujnik ciśnienia DPF masz walnięty.
  12. Statyw mam od skośnookich i to jest największy shit jakiego używałem. Najlepsze są hydrauliczne i może kiedyś się dorobię 😅
  13. Ja po zastosowaniu takiego wynalazku osiągnąłem 0,02mm przy średnicy 330mm. Zrobione 1500km i nie odczułem żadnego szarpania kierownicą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.