Skocz do zawartości

Serek3005

Zarejestrowani
  • Postów

    118
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana Serek3005 w dniu 13 Listopada

Użytkownicy przyznają Serek3005 punkty reputacji!

O Serek3005

  • Urodziny 30.05.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60
    F11
    G05

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Serek3005

  1. Przyznam szczerze ze nigdy nie jezdzilem na 21" felgach , od pocztku mialem 22" na pneumatyce bez rft i komfort jazdy jest naprawdę świetny. Zima również na 22" continentale bez * i jest spoko 🙂 Nie wiem jaka jest różnica w komforcie między 22" a 21" ale w wyglądzie spora:) i dlatego nigdy nie zaloze 21" felg, śmieszą mnie x5 na 19" czy 20" felgach 😁
  2. A dla mnie sky longe to must have 🙂 całkiem zmienia auto w środku szczegolnie w nocy 😍bez tego nuda jak cholera. Auto ma już kilka lat i nigdy nie było problemu ze szczelnością!
  3. Ten sam olej chcą wlac? 🙈🙈 Żart jakis😡
  4. Albo zrypaly ci sie swiatla i konieczna wizyta w serwisie albo wzrok i u okulisty 😁 a jak nic nie pomoze to powrot fo f10🤣
  5. Zostaw te 19 na zime a kup sobie cos wiekszego na lato , 19 cali na x5 to jakis zart 😁
  6. Nie ma znaczenia
  7. Tutaj link https://vm.tiktok.com/ZGdLGxpRN/
  8. A po to żeby nie uszkodzić miechów i nie tylko w bmw jest Jack mode a większości aut które posiadają zawieszenie pneumatyczne. Być może w bmw jest jeszce jakieś inne zabezpieczenie o którym nie wiem że auto potrafi samo zablokować zawieszenie podczas podnoszenia . W Audi Q7 uszkodziłem sobie taki miech właśnie przez to że nie zablokowałem zawieszenie podczas wymiany kół. Fajnie to tlumaczy koleś na kanale EKG (youtube) jak działa zawieszenie pneumatyczne i dlaczego można uszkodzić miechy podczas wymiany kół gdy się nie zablokuje zawieszenia .
  9. Po przytrzymaniu tego przełącznika powinny zgasnąć kontrolki wysokości ( zawieszenie zablokowane) tak zwany "jack mode" ponowne przytrzymanie 7s odblokowuje zawieszenie ( kontrolki się zaswiecaja) tak jest w Pre lci przynajmniej .
  10. Serek3005

    LCI 3.0d vs 4.0d

    Rozmowa w tym temacie sięgnęła poziomu dzieciaków z liceum którzy przechwalają się kto jeździ lepszym samochodem 🤣🙈
  11. Serek3005

    LCI 3.0d vs 4.0d

    Psia kostka 😞 tyle lat przepłacałalem 😕
  12. Serek3005

    LCI 3.0d vs 4.0d

    Zawsze podczas trasy do Pl zamiast wlewac adblue pije dużo kawy (bardzo moczopędna) wychodzi taniej 😉 z zapachem nie ma aż tak dużego problemu jak piszesz no chyba że wcześniej zjem duza ilość szparagów.
  13. Chyba nie jeździłeś 30d powyżej 100kmh calkiem dobrze się odpycha tak do 160-180km potem już troszkę gorzej ale moim zdaniem jak na suva wystarczające osiągi 😉
  14. Serek3005

    LCI 3.0d vs 4.0d

    Robie czesto trasy 3L dieslem Anglia -Polska /Polska -Anglia 1940km na raz i nie narzekam 🙂 Niemcy srednia prędkość to 160-180km/h i jedzie się wygodnie komfortowo jak trzeba jeszcze depnąć to do 200km/h w miare szybko się zbierze 🙂 jak się przydusi trochę dłużej to nawet 230km/h pojedzie 😁
  15. Splitter robi robote 🤗
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.