Skocz do zawartości

Jaros85

Zarejestrowani
  • Postów

    200
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jaros85

  • Urodziny 03.11.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 2005
    F30 2018
    E90 2007
  • Lokalizacja
    Chodecz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jaros85

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Dedicated Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Nie posiadam już e90 ze względu na przesiadkę na f30 ale nowy wlaściciel odwiedził jakiegoś magika który ustalił według swojego doświadczenia że przyczyną jest aktualizacja sterowników. Według niego wersje do któregoś roku czy też początkowe nie miały ibs a późniejsze już tak w zależności od wyposażenia. Wgrywając aktualizację nowy system myśli że jest ibs choć go nie było i wywala błąd. Powrotu do poprzedniej wersji jak wiemy nie ma więc trzeba się z tym oswoić. Nie powoduje on nic złego poza generowaniem błędu. Taka teoria. Nie moja ponieważ ja się poddałem po wielu miesiącach i nie powiem już ile to kosztowało. Możliwe też że problem jest inny ale jak dotąd nie słyszałem żeby ktoś sobie z tym poradził.
  2. Ogromna prośba i wielkie podziękowania z góry za rozkodowanie. WBA8C31010A086601
  3. Miałem to samo. A raczej mam i jestem w fazie testów. Jeszcze nic nie pisałem na forum bo nie chce wyprzedzać faktów. Sam kolektor zrobiony solidnie. Ale jest ale. Po montażu wywaliło błąd klap. Kasowałem i nic nie dało. Dokładnie błąd siłownika. Mech skasował. Czy tam jakieś adaptacje zrobił nie wiem dokładnie. Od tygodnia nie sprawdzałem czy nadal jest. Jak będzie to niby ten siłownik do wymiany. Masz jakieś objawy podczas jazdy.
  4. Czekałem 2tyg za częściami i tydzień za wizytą. Zrobili to w 5h. Więc poczekałem na miejscu.
  5. W Aso wymienili całość. Chłodnica plus zawór. Załamali mnie mówiąc że skoro uszkodziło kolektor wymieniałem go na własny koszt. W ramach akcji wymienili by go razem z całością na koszt BMW ponieważ uszkodzenie wynikło z złej pracy egr i nieszczelnej chłodnicy.
  6. Jednak nie tak kolorowo wyszło. Z mechanikiem miałem kontakt SMS i wszystkiego mi nie pokazał bo nie chciał mnie straszyć. Poza tą małą dziurką blisko uszczelki to pod spodem jeszcze 3 około 0.5cm. Powoli dochodziło do zapłonu. Nagar jak mówiłem nie jakiś duży ale i nie mały. . Klapy bez luzu. Winowajcą był egr. Zacięty w pozycji otwartej. Jestem już umówiony w Aso na akcję serwisową więc wymienia razem z chłodniczką. Tylko terminy chore. Ale nic się nie poradzi.
  7. Jaros85

    Akcja serwisowa - kody

    Witam serdecznie. Sprawdzałem dziś na stronie BMW i niby mam coś do wymiany. A nawet się cieszę. Kody akcji technicznych: 0011530600, 0011350700 Bunia właśnie po wymianie kolektora. Niestety błąd egr nadal jest. Mechanik przed wymianą pokazał kilka zdjęć że nie był taki zły ale jak przyjechałem pokazał jak wygląda bo nie chciał mnie przez telefon straszyć. Wypalony w 4 miejscach. Dziury około 1cm. I teraz czy te akcje dotyczą egr czy muszę szykować monetę na nową chlodniczke wraz z tym zaworem. Auto z 18r. Żadnej akcji nie było jeszcze. vin WBA8C31010A086601 dziekuje za wszelką pomoc pozdrawiam
  8. Tak. Przebieg ok. Auto w rodzinie. Aktualnie 181. minus to wymiany oleju co 30tys i dużo jazdy po mieście. Rozszczelnienie wystąpiło przy uszczelce dolegającej do głowicy. Nie duże ale jest. nagar spory. W e90 było go mniej. Ale tam trochę mniej ekologi było i jazda głównie po autostradzie. Błędy jakie mam to egr,klap czy czujników informacyjnych o zbyt dużej masie powietrza i na odwrót. Kolektor już dotarł i wygląda na solidny. Dodatkowo wymieniam pokrywę zaworów wraz z uszczelka. Jest trochę zapocenia wokół niej więc prawie jedna robota przy wymianie kolektora. Mechanik pokazywał mi foty kolektorów po 100tys które wyglądają gorzej niż mój. Krótkie odcinki. Zimny silnik i brak dobrego przedmuchu spowodowany bardzo dobrą oczywiście skrzynią ale wyjątkowo nisko trzymającą obroty. Głównie po mieście. Wiadomo można na sporcie ale zimny silnik wysokie obr to tak nie bardzo. Jak ktoś ma łopatki to chociaż sobie podbije w zależności od prędkości. A tak silnik trzyma te 1200 do 1500 i to w ogóle nie pomaga. w e90 mam 6hp i tam jadąc nawet na luzaku mam te 1400 i w górę. Myśle że ilość nagaru w naszych jednostkach to kwestia indywidualna. Miasto,wiocha czy autostrady. Krótkie czy długie dystansy i to ile od czasu do czasu damy w palnik żeby ten silnik miał szanse się ogrzać na tyle żeby pracował w jak najlepszych warunkach.
  9. Dziś zamówiłem ten z pt-pro wiec przetestuje i ewentualnie napiszę jak to wygląda. Co do jakości to wiadomo. Trzeba poczekać. Ale wygląda solidnie. Mój 180 tys. Kolektor zabity i rozszczelniony. Śmietnik.
  10. Witam. Ktoś już testował te kolektory z pt-pro. Mój się rozszczelnił niestety. 318d b47 18r. 180tys.
  11. Witam serdecznie. Trochę się powtarzam ale jak ktoś ma możliwość proszę o rozkodowanie vin, męczę się od kilku dni i żadna strona mi nie działa. Nowy nabytek lecz nie wiem czy wszystko jest na miejscu zgodnie z vin. Będę wdzięczny pozdrawiam WBA8C31010A086601
  12. Witam. Proszę o rozkodowanie vin. Świeży nabytek. Dzięki z góry i pozdrawiam. WBA8C31010A086601
  13. Witam serdecznie. Panowie mam mały dylemat i potrzebuję pomocy. Dziś rano otwierałem drzwi mojej żony e90 i trochę wyrwałem klamkę. Trochę tzn.już nie chowa się a jak jej pomożemy to i tak odstaje. Działa ale przestał działać system bezkluczykowy na tych drzwiach i trzeba ją poprawiać bo nie zamknie nawet drzwi od środka. Dziś pierwszy taki mrozek i od razu awaria. pytanie brzmi co tam się psuje że ona nie powraca. czy przekładając klamkę od zwykłej e90 mogę wymienić na rączkę żony bo ona ma ten system bezdotykowy i zwykła rączka nie będzie tego obsługiwać. Chodzi mi o to czy bez problemu przełoży się wkładkę zamka i rączkę do tyłu klamki od zwykłej wersji. Teraz lekko odstaje i trzeba nieźle walnąć żeby się zbliżyła do budy bo inaczej drzwi się nie zamknie. Jak ktoś przerabiał temat proszę o info. A i bym zapomniał. Zamek działa. Centralka też. Tylko ta klamka poległa bo i już jak ją pomacamy to już nie zamyka.
  14. Przepływomierz wpadł dziś nowy. Z auta zrobił się pocisk i nawet nie sądziłem że będzie taka różnica. Do tego spalanie spadło i to bardzo.Koszt ori 545zl ale wart każdej złotówki. Temat do zamknięcia. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.