Tak. Przebieg ok. Auto w rodzinie. Aktualnie 181.
minus to wymiany oleju co 30tys i dużo jazdy po mieście.
Rozszczelnienie wystąpiło przy uszczelce dolegającej do głowicy. Nie duże ale jest.
nagar spory. W e90 było go mniej. Ale tam trochę mniej ekologi było i jazda głównie po autostradzie. Błędy jakie mam to egr,klap czy czujników informacyjnych o zbyt dużej masie powietrza i na odwrót.
Kolektor już dotarł i wygląda na solidny. Dodatkowo wymieniam pokrywę zaworów wraz z uszczelka. Jest trochę zapocenia wokół niej więc prawie jedna robota przy wymianie kolektora.
Mechanik pokazywał mi foty kolektorów po 100tys które wyglądają gorzej niż mój. Krótkie odcinki. Zimny silnik i brak dobrego przedmuchu spowodowany bardzo dobrą oczywiście skrzynią ale wyjątkowo nisko trzymającą obroty. Głównie po mieście. Wiadomo można na sporcie ale zimny silnik wysokie obr to tak nie bardzo. Jak ktoś ma łopatki to chociaż sobie podbije w zależności od prędkości. A tak silnik trzyma te 1200 do 1500 i to w ogóle nie pomaga.
w e90 mam 6hp i tam jadąc nawet na luzaku mam te 1400 i w górę.
Myśle że ilość nagaru w naszych jednostkach to kwestia indywidualna. Miasto,wiocha czy autostrady. Krótkie czy długie dystansy i to ile od czasu do czasu damy w palnik żeby ten silnik miał szanse się ogrzać na tyle żeby pracował w jak najlepszych warunkach.