Skocz do zawartości

piniu528

Zarejestrowani
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 528i 98r. touring
  • Lokalizacja
    Piła

Osiągnięcia piniu528

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. nowe (używane) nivo rozwiązało problem Dzieki!
  2. Nie wiem dokładnie czy to grafit, a jeśli tak to jaki. Zwykły grafit nie wiem czy nie jest kruchy. Nie chciałbym narobić gorszego syfu :/
  3. Witajcie. Problem dotyczy NIVO w E39 528i 1998r. Pompa NIVO długo pompuje i prawie zawsze na końcu mam komunikat ze nie dopompowało do właściwego poziomu. Zimą jest jeszcze gorzej :( Rozebrałem pompę i okazuje się, że mam na tłoku zużyty pierścień (chyba grafitowy), który wtłacza powietrze do sprężarki. Poziom zawieszenia się trzyma (np. po nocy), więc raczej nieszczelność wykluczam. Czy orientujecie się, czy można oddzielnie taki pierścień gdzieś dostać (ewentualnie z tym aluminiowym tłoczkiem)? Narazie szukałem uszkodzonego NIVO w sieci, ale jeszcze nie znalazłem. Bardzo proszę o pomoc. Adrian
  4. witajcie.. Mam problem a mianowicie mam mokrą podłoge i prawy bok pasażera przedniego. Plama idzie boczną scianką jakby od schowka i kumuluje sie kałuza w miejscu gdzie poziome podłoże wznosi sie ku górze (innymi słowy mniej wiecej tam gdzie pasażer trzyma stopy). Ktos mi powiedział ze to moze być parownik klimy. Co o tym myslicie? Jak naprawić?
  5. to jest fotka znaleziona w necie innej e39. Gdzie tu moze byc ten akumulatorek? pozdrawiam http://www.bimmerboard.com/members/homerraas/IMG_1956.jpg
  6. Od słow do czynów.... ale mam problem... stanąłem na pewnym etapie. Zdjąłem ramke do zegarów i nie wiem jak sie dostać glebiej... . Czy wskazówki moge wyjąć górą, czy wogole nie mozna ich wyjmować bo pozniej beda zle wskazywały? Prosze o rady, bo chcialbym to zrobic przy jednym podejsciu, a auto niebawem bede potrzebował... . pozdrawiam %5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.opony_gruszczynski.republika.pl/adrian/zegary/DSC00851.jpg %5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.opony_gruszczynski.republika.pl/adrian/zegary/DSC00850.jpg %5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.opony_gruszczynski.republika.pl/adrian/zegary/DSC00849.jpg %5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.opony_gruszczynski.republika.pl/adrian/zegary/DSC00848.jpg
  7. ja sie nastawiam na te akumulatorki bo nawet sam mi sie licznik zeruje, a na chlopski rozum to mogą być "jakieś bateryjki". Pytanko brzmi, czy dam sobie rade. Czy ktos wie jak sytuacja wyglada w e39 (chodzi mi o jakies fotki lub opis jak to zrobic w tym modelu)? albo jakie akumulatorki musze kupic, aby nie bawic sie w skrecanie i rozkrecania zanim sie je kupi...?
  8. A czy mogłby ktoś opisać jak to zrobić krok po kroku? Szczerze mowiac nawet nie wiem gdzie jest ten CODE PLUG. Nie jestem zbyt wymagajacy ale gdyby jakaś podpórka fotką była to byłoby super :) Dodam ze mam E39 z 98r. a sam problem pojawił mi sie równocześnie kiedy poawił sie problem z ABS i ASC (2 kontrolki na zegarach na raz). Czytałem ze czujnik ABS moze byc zabrudzony lub uszkodzony, ale czy predkosciomierz ma cos z tym wspolnego? (predkosciomierz jak u autora postu wylacza sie w trakcie jazdy i wlacza "kiedy mu sie podoba") pozdrawiam Adrian
  9. dzis zamowilem 1 sztuke bo nie przewidywałem na chwile obecną takiego wydatku :/ Dałem 680zl. POwiedzcie mi tylko czy konieczne jest ustawienie poziomu w ASO? W moim miescie (Piła) nie ma autoryzowanego serwisu. Do Poznania mam 100km... ale zeby tylko po to jechac? :mad2:
  10. to mnie pocieszyłeś troszke :D ale gdybym był upierdliwy to tylko w ASO musiałbym sprawdzać ?:)
  11. bylem na kanale i w sumie to nie widzialem zadnego wezyka. On gdzies od dołu jest podłaczony czy od góry powiniennem szukac? Poduszka widac ze nie jest pierwszej swiezosci,bo ma na całym obwodzie popkania (pelno małych rysek jak to stara guma) a za 50 zł to w warsztacie ktos ci robił czy ASO?
  12. czy moge ja sam wymienic czy musze jechac do serwisu w celu programowania ustawiania czy czegos tam??
  13. ponadto nic nie puka i nie stuka i jezdzi sie ładnie.
  14. szczerze mowiac nie czuje roznicy porownujac do poprzednich. Zarowno stare , jak i nowe amory badane byly na tej samej maszynie i wynik jest podobny. Mozliwym jest ze albo maszyna jest walnieta, albo tak jak Bono pisze- niektorych touringów nie bada sie w ten sposób. Pamietam tez ze przy wymianie testowałem ręcznie te amory i wcale ciężej nie chodziły od starych. Koles do ktorego dzwoniłem z reklamacją mowil, ze to jest mało istotne. Tez tak myslicie?
  15. czy to moze byc spowodowane posiadanem NIVO?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.