Skocz do zawartości

wzet

Zarejestrowani
  • Postów

    402
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G30 LCI

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wzet

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Ja zapytałem Chata GPT. Opinie są zróżnicowane… The reception of the new BMW 5 Series G60 among enthusiasts and owners appears to be mixed. Here are the main points based on discussions in forums and reviews: Positive Feedback: 1. Modern Design and Classic Appeal: Many enthusiasts appreciate the G60’s modern updates while retaining the recognizable BMW sedan aesthetics. It is often praised for balancing contemporary elements with its heritage design . 2. Improved Driving Dynamics: The handling and ride comfort, especially in models equipped with BMW’s advanced suspension systems, are receiving positive reviews. Many note that it offers a smooth and powerful drive . 3. Electrification Options: The introduction of the electric i5 version, alongside hybrid and ICE options, is seen as a positive step forward. The electric variant’s power and range are appreciated, even if some want more variety in drivetrains . Criticisms: 1. Grille Design: The grille design has been divisive. Some feel it is overly large or poorly integrated with the rest of the front fascia, describing it as awkward compared to previous models . 2. iDrive 8 Interface: The touchscreen-based iDrive 8 system has drawn complaints for being less intuitive and distracting to use while driving, especially for those accustomed to physical controls . 3. Price and Customization Options: A few forum members expressed disappointment with pricing, especially for specific configurations like the hybrid models, and some note that customization options may feel limited in certain markets . Overall, the G60 has a strong following among BMW enthusiasts, but the new design and tech-heavy interior are polarizing. It appeals to those looking for electrified options and modern aesthetics but might alienate purists seeking more traditional BMW elements.
  2. Może inaczej. Marki są dwie, ale działają w jednej grupie Harman. A to już w jaki sposób systemy rozdzielane są między modelami to już zależy od managerów BMW. Techniczne dostrajanie, dobór komponentów jest po stronie dostawcy, zapewne w ramach ustalonego budżetu. https://car.harman.com/solutions/car-audio
  3. Pewnie widzieliście newsy w ostatnim czasie - jest spowolnienie, wiele marek planuje cięcia. Popyt siedzi, a rok zaraz się skończy, więc jakoś trzeba podratować sprzedaż. Ja w ubiegłym miesiącu wykupiłem G30 LCI z leasingu (z dociągami ofc xD) i… spokojnie sobie poczekam, poobserwuje rynek. Mam jeszcze 2 lata gwarancji. Może nowa ósemka GC będzie spełniać oczekiwania, a jak nie to zobaczymy co przyniesie lift G60 i W214 (z eklasą mam problem z tylnymi lampami, które totalnie mi nie leżą z tymi elblematami MB w środku). Co do Bowersa - akurat rozmawiałem ze znajomym, który jest dźwiękowcem w Harmanie (pod Harmanem jest marka Bowersa) - o samym przypadku G60 mi nie mówił, ale ogólnie: Bowers dziś oferuje dwa systemy. Tańszy i droższy i po prostu - z tego co ja rozumiem - BMW zdecydowało się na wybór tego tańszego, a ekipa z HK dostarczyła sprzęt i go dostroiła do tego auta.
  4. wzet

    Oznaczenie szyb BMW X7

    autentycznie CI wspolczuje tego co przezywasz z tym wozem. Bo perypetie kojarze od samego poczatku…
  5. wzet

    Spryskiwacze świateł

    W dużym uproszczeniu - w reflektorach ledowych nie stosuje się już spryskiwaczy.
  6. Naprawde wspolczuje przebojow, ktore masz z tym egzemplarzem…
  7. W sumie w wyposazeniu G60 nie ma czegos rewolucyjnego, nowego wzgledem G30 LCI. poki co nie widze przeslanek do przesiadki na nowy model… swoja droga-widzialem i5 prasowe. Jest okej, ale na ten moment nie porywa jak G30 LCI.
  8. Przecież to średnia - zależy od tego jakie prędkości są w mieście… Ja blisko 2 lata, 24k km w 518 d. Co najmniej 2/3 to trasy ekspresowe/autostrady. 5,5l/100 km wg komputera (5,76 z dystrybutora). Średnia 66,4 km/h.
  9. Akurat ostatnio zrobilem 1318 na baku. Zasiegu mialem na kolejne 17… zatankowalem wg dystrybutora 67,461 litra… (518d)
  10. Ja juz 6 lat temu slyszalem ze Mercedes wprowadzi polityke „jak w Apple” - zero rabatow. Jak widac: nie wprowadzili poki co.
  11. cos slyszalem o M560i z phev. tylko nie pamietam czy to v8 czy r6 ma byc…
  12. Realnie do zrobienia :)
  13. A propos floty, akurat znajomy niedawno zamawial (inny model) i przy flocie nie ma roznicy w rabacie zaleznej od zrodla finansowania (bmw/zewnetrzne). Roznie to bywa jak widac
  14. To jest kwestia subsydiów, ktore brytyjscy rolnicy moga otrzymywac od Panstwa. Nie chce mi sie ciagnac off topu, ale kwestii handlu m-nar nie traktowalbym traktowalbym tak zero-jedynkowo (np. tam sa wyzsze koszty produkcji, wiec produkty z UK powinny byc drozsze).
  15. A jak w gorach? Lancuchy byly potrzebne?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.