Skocz do zawartości

darekas

Zarejestrowani
  • Postów

    228
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Chcę dołączyć do BMW

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia darekas

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Masz racje że to jakaś paranoja a nie radość z jazdy. Ale dość szybko wchodzi w nawyk nowy automatyzm. Najbardziej się to sprawdza jak zostawiam auto na pochyłym zjedzie do garażu.
  2. Teraz inaczej przełączam skrzynie biegów na parking. Nie wiem do końca czy to ma senes ale wydaje mi się ze jest to logiczne po tym jak obejrzałem kilka filmów na You tube. Zatrzymałem auto, mam wciśnięty hamulec nożny. W pierwszej kolejności zaciągam ręczny hamulec, potem przełączam się na Neutral. Jak jestem na Neutral wtedy puszczam hamulec nożny i dopiero wtedy włączam parking. Wtedy auto jest zablokowane na ręcznym hamulcu a nie na blokadzie parkingowej skrzyni biegów.
  3. Więc tak 0d 4dni jeżdżę z nową skrzynią biegów. Skrzynia biegów została wymieniona na gwarancji przedłużonej. Z nową skrzynią biegów nie obserwuje szarpania które było wcześniej. Chyba mogę pochwalić serwis BMW Dynamic w Płocku, który ogarnął cały temat. Niestety nie mogę tego samego powiedzieć o serwisie AutoFus w Warszawie na Ostrobramskiej który przed 2 lata bagatelizował sprawę, twierdząc że tak ma być. BMW Polska nie robiło żadnych problemów mimo tego że usterka została zgłoszona 3 dni przed końcem przedłużonej gwarancji a sama naprawa została zakończona już po gwarancji. Co będzie dalej czas pokaże, przeraża mnie jednak to że przy przebiegu 51 000 km wystąpiła tak poważana awaria w marce klasy premium.
  4. Czy jesteście zainteresowani jak zakończył się ten spektakl? Czy szkoda czasu na moje wypociny?
  5. Mogę napisać następny odcinek spektaklu. Dzisiaj się dowiedziałem co zostało stwierdzone po zdjęciu miski ze skrzyni biegów. 1. Zużycie oleju z bardzo dużą ilością brokatu czyli przemielonego metalu. 2. Duża ilość opiłków na magnesach 3, Znaleziono jeden duży fragment odłamanego metalu wielkości 4mm - nie pył, nie opiłki ale taki duży odprysk metalu. 3. Poluzowana sprężyna z jednym z zaworów. Tutaj chyba chodzi o jakiś zawór mechatroniki Jakieś biuro BMW ma decydować co dalej. Ja jestem cała sytuacją mocno wkurzony. Usterek skrzyni zgłaszałem od prawie dwóch lat. A teraz mam czekać na decyzje bo może wymienią mechatronikę. Czy wymiana mechatroniki rozwiążę problem??? Cześć mechaniczna skrzyni biegów pewnie tez jest uszkodzona. Auta wstawiłem do serwisu jeszcze w czasie trwania przedłużonej gwarancji. Teraz przedłużona gwarancja już się skończyła. .
  6. Wiedziałem o tym i tak próbowałem ale to nic nie zmieniło.
  7. Ja również bardzo dbałem o całe auto nie tylko skrzynie biegów
  8. Skoro tak to u Ciebie wszystko jest OK
  9. Je też ma za każdy razem jak przełączam z P na R lub z P na D mam takie jakby zapięcie biegu, jest ono bardzo delikatne i opisałbym je jako delikatne bujnięcie auta. To jakby zapięcie biegu nie wzbudza mojego niepokoju. Ale oprócz tego jest przy pierwszym uruchomieniu silnika znacznie mocniejsze szarpniecie, które nie jest do zaakceptowania jako normalne zapięcie biegu. Ma prośbę do Ciebie możesz sprawdzić jak zachowuje się u Ciebie skrzynia biegów jak masz obroty silnika powyżej 1000 lub 1200 obrotów czyli po uruchomieniu zimnego silnia i jak się zachowuje przy obrotach poniżej 1000obrotów. Czy widzisz jakaś różnicę?
  10. Serwis ostatecznie uznał ze jednak jest jakiś problem ze skrzynią biegów ale bez wytycznych BMW nic nie może zrobić. Teraz przyszły zalecenia BMW żeby spuścić olej ze skrzyni biegów ocenić jego jakość, czy są jakieś opiłki i zdjęcia przesłać do BMW. A teraz uwaga na koniec ten sam olej ma być ponownie wlany do skrzyni biegów Nie wiem sam co mam o tym wszystkim myśleć
  11. Sam jestem ciekawy zwłaszcza że jutro kończy mi się przedłużona gwarancja. Auto jest aktualnie w serwisie, czeka na wymianę przednich wahaczy w ramach gwarancji.
  12. Chodzi o ten podłużny zbiornik widoczny na zdjęciu który jest odpowiedzialny za utrzymywanie ciśnienia oleju w skrzyni biegów .
  13. Podobno przyczyną może być nieszczelny akumulator ciśnienia oleju w skrzyni biegów i potrzebny jest zestaw naprawczy zbiornika objętość oleju. Spotkał się ktoś może z taką usterką
  14. Hej... napiszcie chociaż czy u Was występuje takie szarpanie skrzyni biegów
  15. Sam nie wiem co z tym zrobić. W swoim aucie nie obserwujesz takiego szarpania skrzyni biegów???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.