Skocz do zawartości

darekas

Zarejestrowani
  • Postów

    224
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Chcę dołączyć do BMW

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia darekas

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Mogę napisać następny odcinek spektaklu. Dzisiaj się dowiedziałem co zostało stwierdzone po zdjęciu miski ze skrzyni biegów. 1. Zużycie oleju z bardzo dużą ilością brokatu czyli przemielonego metalu. 2. Duża ilość opiłków na magnesach 3, Znaleziono jeden duży fragment odłamanego metalu wielkości 4mm - nie pył, nie opiłki ale taki duży odprysk metalu. 3. Poluzowana sprężyna z jednym z zaworów. Tutaj chyba chodzi o jakiś zawór mechatroniki Jakieś biuro BMW ma decydować co dalej. Ja jestem cała sytuacją mocno wkurzony. Usterek skrzyni zgłaszałem od prawie dwóch lat. A teraz mam czekać na decyzje bo może wymienią mechatronikę. Czy wymiana mechatroniki rozwiążę problem??? Cześć mechaniczna skrzyni biegów pewnie tez jest uszkodzona. Auta wstawiłem do serwisu jeszcze w czasie trwania przedłużonej gwarancji. Teraz przedłużona gwarancja już się skończyła. .
  2. Wiedziałem o tym i tak próbowałem ale to nic nie zmieniło.
  3. Ja również bardzo dbałem o całe auto nie tylko skrzynie biegów
  4. Skoro tak to u Ciebie wszystko jest OK
  5. Je też ma za każdy razem jak przełączam z P na R lub z P na D mam takie jakby zapięcie biegu, jest ono bardzo delikatne i opisałbym je jako delikatne bujnięcie auta. To jakby zapięcie biegu nie wzbudza mojego niepokoju. Ale oprócz tego jest przy pierwszym uruchomieniu silnika znacznie mocniejsze szarpniecie, które nie jest do zaakceptowania jako normalne zapięcie biegu. Ma prośbę do Ciebie możesz sprawdzić jak zachowuje się u Ciebie skrzynia biegów jak masz obroty silnika powyżej 1000 lub 1200 obrotów czyli po uruchomieniu zimnego silnia i jak się zachowuje przy obrotach poniżej 1000obrotów. Czy widzisz jakaś różnicę?
  6. Serwis ostatecznie uznał ze jednak jest jakiś problem ze skrzynią biegów ale bez wytycznych BMW nic nie może zrobić. Teraz przyszły zalecenia BMW żeby spuścić olej ze skrzyni biegów ocenić jego jakość, czy są jakieś opiłki i zdjęcia przesłać do BMW. A teraz uwaga na koniec ten sam olej ma być ponownie wlany do skrzyni biegów Nie wiem sam co mam o tym wszystkim myśleć
  7. Sam jestem ciekawy zwłaszcza że jutro kończy mi się przedłużona gwarancja. Auto jest aktualnie w serwisie, czeka na wymianę przednich wahaczy w ramach gwarancji.
  8. Chodzi o ten podłużny zbiornik widoczny na zdjęciu który jest odpowiedzialny za utrzymywanie ciśnienia oleju w skrzyni biegów .
  9. Podobno przyczyną może być nieszczelny akumulator ciśnienia oleju w skrzyni biegów i potrzebny jest zestaw naprawczy zbiornika objętość oleju. Spotkał się ktoś może z taką usterką
  10. Hej... napiszcie chociaż czy u Was występuje takie szarpanie skrzyni biegów
  11. Sam nie wiem co z tym zrobić. W swoim aucie nie obserwujesz takiego szarpania skrzyni biegów???
  12. Mam taką przypadłość lekkiego szarpnięcia skrzyni biegów które występują przy pierwszym załączeniu skrzyni biegów na zimnym silniku. A nawet może tu nie chodzi o zimny silnik ale o to że auto auto stało nieużywane np. przez weekend. Wtedy pierwsze włączenie wstecznego biegu powoduje szarpnięcie całym autem. To szarpnięcie nie jest jakieś bardzo mocne i jest krótkie. Zauważyłem że szarpanie nie występuje jak odczekam przynajmniej 1-2 minuty po uruchomieniu silnika i dopiero wtedy wrzucam wsteczny. Nie wiem co mam o tym myśleć ale szarpnięcia nie było od początku zakupu auta. Pojawiło się w trakcie użytkowania i wg mnie się nasila. Np jak auto stało przez ostatni długi weekend przez 3 dni to szarpnięcie było naprawdę odczuwalne. Problem zgłaszałem już 3 x w ASO. Za każdym razem otrzymałem odpowiedź że wszystko jest w porządku bo u nich szarpniecie nie występuje i nie ma zapisanych żadnych błędów. Za każdym razem serwis postępował mniej więcej na takiej zasadzie "to nic że pacjent kaszle od 6 miesięcy ale skoro nie kaszle w ASO tzn że jest zdrowy i nie wymaga dodatkowych badań" Za 3 razem podałem się i tak to zostawiłem. Teraz trafiłem do mechanika który specjalizuje się BMW, który stwierdził że powodem szarpnięcia jest spadek ciśnienia oleju i ma to związek z elektrozaworem lub jakąś pompą ale nie potrafię tego powtórzyć co mówił mechanik. Mechanik odesłał mnie do ASO bo jeszcze mam przedłużoną gwarancję. Ale w ASO usłyszałem to co zawsze mimo że udało mi się zaprezentować szarpnięcie przy mistrzu serwisu. Jak poprosiłem żeby przynajmniej sprawdzili poziom oleju w skrzyni biegów to usłyszałam że nie przewidują tego procedury w trakcie trwania gwarancji i jak nie ma zapisanych błędów to temat zostaje zamknięty. Piszę ten post bo może rzeczywiście tak działa automat z Xdrive a ja niepotrzebnie próbuje szukać dziury w całym. Z drugie strony w Audi z napędem na przód nigdy nie zauważyłem żadnego szarpania skrzyni biegów. Co myślicie o całej sytuacji.
  13. U Ciebie auto też nie łączy się z siecią GSM?
  14. 2 dni temu zauważyłem że po połączeniu telefonu z autem za pomoc Android Auto auto nie łączy się z siecią komórkową. Wcześniej auto łączyło się z siecią GSM i na wyświetlaczu auta była ikona LTE. Teraz tego nie ma. Mogę połączyć się z autem poprzez WiFi ale wtedy jest komunikat że połączono z siecią WiFi bez internetu. Czy to może być przyczyną problemów z aktualizacją idrive? Jak to wygląda u Was?
  15. darekas

    aktualizacja 11/2023.50.

    @TYLUT czy coś w temacie się ruszyło. Tutaj opisuje jaką odpowiedź dostałem z działu technicznego Connected drive
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.