Skocz do zawartości

bula903

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 M54B25 525iA 2004r. LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bula903

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Z szm do kolumny łącznie 8 kabli, kolumnę kupilem z wtyczkami I tylko dolutowalem kable. Do szm wtyczkę znalazłem na aledrogo. Błędu kolumny nie ma. Prosiłbym jeszcze o instrukcję co dokładnie I w którym module zakodowac. Jak się nie mylę to manual ma elektryczna blokadę. Sprawdź lepiej na realoem.
  2. Tak mam stacyjke na kluczyk, ale mam automat. Blokada jest na linkę więc wszystko pasowało wystarczyło przełożyć stacyjke. Którą wtyczkę masz na myśli?
  3. Tak, wszystko jest zgodnie ze schematem. Spróbuje jeszcze jutro pokodować. Fotele dodane do fa. Sam przekladalem fotele ale wszystko działa razem z pamięcią. Zastanawia mnie czy jeszcze jakieś kable mają być we wtyczce x14058 modułu szm bo według schematu jest tylko sterowanie do kolumny kierownicy. Może coś pominalem? Dzięki i pozdrawiam.
  4. Tak chodzi o przedlifta, zmieniłem w szl pozycję z manual na elektrisch. Gdzieś jeszcze trzeba? Fotele mam sporty z pamięcią.
  5. Witam, mam pytanie które moduły trzeba zakodowac w przedlifcie aby kierownica zaczęła działać. Zakodowalem szm I szl, trzeba robić coś jeszcze bo kierownica dalej nie drgnie. Kable sprawdzone i wszystko jest zgodnie. Dodam, że z modułu szm nie wychodzi napięcie podczas sterowania kierownica. Próba wysterowania w ISTA też nic nie daje. Jakieś pomysły?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.