Skocz do zawartości

Bebic

Zarejestrowani
  • Postów

    72
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 520D LCI

Osiągnięcia Bebic

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Tuleje dyfra i poduszki silnika sprawdź.
  2. Wymiana jak w każdym innym samochodzie. Zabawy trochę jest, bo trzeba wahacze porozpinać przy zwrotnicy, w F11 spuścic powietrze w Nivo bo pręży, zaciski zrzucić. Uszczelniacz dyfra od razu wymień. Nie wiem czy uda Ci się tak od ręki przegub znaleźć. Ja polowałem z miesiąc bo do 520D to tylko GSP robi zamiennik (ja potrzebowałem wewnętrzny) i nigdzie ich nie było.
  3. Jakiś czas temu wjechałem na parking podziemny i usłyszałem basowy pomruk. Podpiąłem btoola, patrzę wypala się DPF, poczekałem, dałem mu dokończyć, ale tak siedząc w samochodzie zauważyłem, że silnik pracuje aksamitnej, zero jakichkolwiek wibracji. Proces wypalania się zakończył i byli czuć różnice w pracy silnika. Pojawiły się delikatniutkie drgania. Nic wielkiego, zupełnie nie przeszkadzające, ale jednak praca silnika była inna niż podczas wypalania DPF. Kilka tygodni później oddałem samochód na czyszczenie kolektora dolotowego a potem na akcje serwisową, na wymianę chlodniczki. Wymieniono chłodniczke i egr (drugi raz) i... parę dni temu wjeżdżam na ten sam parking. Basowy pomruk, btool i sprawdzanie. DPF się wypala. Poczekałem i jak skończył nie zauważyłem żadnej różnicy w pracy silnika, żadnych drgań, żadnych wibracji. Może to nowy EGR, może czysty kolektor... Nie ma pojęcia.
  4. Akumulator padnięty i samochód sypie błędami z czapy. Kupiłem F30 po dwuletnim postoju, na desce była choinka. Nowy akumulator, kasowanie błędów i od roku żona jeździ bez żadnych problemów, ale... zabrałem aku że sobą, wymieniłem, skasowałem błędy i dopiero wtedy podjąłem decyzję o zakupie.
  5. Drążki kierownicze. Przerabiałem temat przy przebiegu około 85tys km. Stukało tylko kiedy było gorąco. Stukało podczas ruszania i zatrzymywania w korku, stukało podczas wsiadania do samochodu lub dociskania go. Włożone Lemfordery i spokój.
  6. Nie chce żeby to było odebrane jako reklama, bo nic nie reklamuję.. Niedaleko Warszawy jest firma która regeneruje kolektory B47. Poszukajcie na YT hasło "Reiselcar B47"
  7. Po dwóch latach uporałem się z buczeniem, "efektem sowy"... winny okazał się tylny amortyzator... :duh: Oczywiście na SKP sprawność ponad 70%...
  8. Za te pieniądze to już bym wkładał od M5. Wtedy by dopiero było czuć różnicę.
  9. A co na to ISTA?
  10. OE to też FAG
  11. Ja obecnie mam 119tys km przebiegu, łożyska z przodu tak jak Ty musiałem wymienić podczas wymiany tarcz i klocków (jakiś miesiąc temu), gdyż chrupały. Na anglojęzycznych forach można znaleźć sporo postów mówiących o konieczności wymiany właśnie przy takich przebiegach i o tym, że kolejne założone łożyska nie są w stanie zrobić już takiego przebiegu...
  12. Jakie masz ET felg? Masz założone dystanse? Tarcze hamulcowe proste?
  13. Jak to jest z tym dźwiękiem? Podobno w CIC trzeba ciągnąć kabel do AUX a w NBT nie ma takiej konieczności. Może ktoś to potwierdzić?
  14. Ad. 1. Nic istotnego, ale jak było a nie ma to powinno się znaleźć na swoim miejscu. Ad. 2. Tam ma być szczelnie, żeby układ nie łapał lewego powietrza. Do poprawy. Ad. 3. Bardzo możliwe, że spowodowane pkt. 2
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.