Skocz do zawartości

filipo12

Zarejestrowani
  • Postów

    69
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana filipo12 w dniu 29 Sierpnia

Użytkownicy przyznają filipo12 punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    a6 c7 3,0tdi, X3M40d. X540d lci

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia filipo12

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

10

Reputacja

  1. Ja już przyzwyczaiłem się do hamowania silnikiem, bardzo fajna sprawa. Powiem że czasami nawet denerwuje mnie jak tego nie robi ale faktycznie jak jedziesz zdecydowanie, pewnie i przewidywalnie puszczasz gaz np przed dogonionym autem, rondem czy zaraz za znakiem teren zabudowany to on wówczas ładnie zwalnia silnikiem i oszczędza klocki. A przy spokojnej leniwej jeździe jak nie widać przeszkody również i ładnie żegluje. Zauważyłem że coraz bardziej dogadujemy się ze sobą😀
  2. Katelo, przepraszam za moją opinię ale z twoich odpowiedzi i wyjaśnień wynika że Ty i tak kupisz to co chcesz i nie będziesz brał do siebie naszych sugestii i podpowiedzi. Coś czuję że twoje zapytania to tylko sztuka dla sztuki.
  3. Do zastanowienia - "funkcja masażu foteli" w komfortach w niewielkim stopniu spłyca głębokość siedziska. Sprawdzałem to dwa razy przed zakupem swojego auta i celowo pominąłem tą opcje. Bez tego wyczuwalnie głębiej się siedzi. Wg mnie szkoda kasy na cały "pakiet Exclusive"
  4. Jest to zgodne z wymogami BMW, ten zestaw kół kupiłem jako nowy oryginalny w salonie bmw wraz z nowym na przedłużonej gwarancji x3M40d. W moim przypadku na komputerze miałem do wybory tył zimowe 245/45/20.
  5. filipo12

    LCI 3.0d vs 4.0d

    W komp średniej prędkości nie mogę znaleźć ale nie oszczędzałem auta jak nie było korku ta praktycznie cały czas lewym pasem więc zazwyczaj tak 130-150 a czasami i więcej. miałem na myśli sam bagażnik załadowany po dach - nie miałem bagażnika dachowego. Nie wykluczone że u mnie kolejny to będzie właśnie benzyna
  6. filipo12

    LCI 3.0d vs 4.0d

    Dwa tygodnie temu moją nową G05 40d wróciłem z wakacji w Włoch, 5 osobowa rodzina + bagażnik załadowany po dach, łącznie zrobione 4,3 tys km. Średnia z komputera wyszła 7,4 l, silnik 40d, prędkości tak do 150km/h, jazda przeważnie lewym pasem. W zasadzie zgadzało się z tym ile wlewałem na stacjach. Byłem w szoku tym wynikiem, ponieważ przy podobnym wyjeździe dwa lata temu moją x3m40d z 2020 r spaliła więcej. Powiem że silniki od bmw jednak są rewelacyjne😀 moja stara X3m40d ma już ponad 140 tys km, żadnej awarii i dalej pracuje jak zegareczek👍
  7. zgadza się, jest ale tylko w M Pro na stalowym zawiasie, jeździłem na zwykłym adaptacyjnym i nie wybrałem go celowo, na autostradzie w trasie i na równej drodze jest ok, ale na nierównej nawierzchni tak jak jest np w mojej okolicy pozostawia trochę do życzenia. Zależało mi tym razem i w tym aucie na komforcie. jednak cały czas uważam że w tak drogim aucie jak x5 i tej klasie powinna być opcja stabilizacji przechyłów również i w pneumatyce jak chociażby w konkurencyjnych markach. W audi czy mercedesie działa to świetnie właśnie na pneumatyce i to w ustawieniu na komfort. nie przesadzaj może jechałeś w ustawieniu na komfort. W ustawieniu zawieszenia pneumat na sport wychyły są minimalne ale jednak są. Wiem że każdy chwali swoje ale wersja M60i to jednak M, lecz inni już mają sportowe zawieszenia w pneumatyce i z tymi wszystkimi dodatkami.
  8. Miesiąc temu odebrałem swoje 🙂 jest 21', pneumatyka i skrętna oś. Auto prowadzi się świetnie zarówno na zakrętach jak i w trasie. Polecam skrętną oś, pomaga, super opcja, czekałem na nią specjalnie bo były restrykcje. Pneumatyka również fajna sprawa, lecz ubolewam nad tym, że w tak drogim aucie nie ma nawet w opcji stabilizacji przechyłów jak np w Q7 czy 8, przydało by się do pełni szczęścia podczas jazdy w comfort. Może wymyślą to w następnym modelu.
  9. Potwierdzam Merino Tartufo wygląda świetnie. Miałem podobny dylemat dopóki nie zobaczyłem go na żywo. Również go zamówiłem, niebawem odbiór 😀
  10. Nierównomierna siła hamowania pomiędzy prawym a lewym kołem. Może lekko zapieczony zacisk, może lekko zatłuszczone klocki ...
  11. Kierownica nie straciła żadnego kontaktu z przednimi kołami, tylko przednie koła musiałeś skręcić lekko w lewo żeby jechał na wprost, ponieważ tylna oś niezadziałała jak należy. Przecież nawet taką diagnozę postawili Ci w serwisie.
  12. Obstawiałbym, że czujniki skrętu tylnej osi skrętnej mogły się chwilowo zawiesić. Pasowało by to z sytuacją którą opisujesz, skręcasz w prawo jadąc powoli - tylne koła skręciły w lewo i się zawiesiły w tej pozycji. Aby jechać na wprost dalej drogą musiałeś lekko skontrować/skręcić kierownicą w lewo. Po odpaleniu auta na nowo czujniki załapały i koła wróciły pewnie na swoje miejsce. Często podobne sytuacje mam w koparkach z dwoma osiami skrętnymi, wówczas zostawiają cztery ślady🙂 Niedawno domówiłem właśnie tylną oś jak się pojawiła do zamówionej x5, aż się zaczynam obawiać co może być z tą osią za jakiś czas mając doświadczenia ze sprzętów budowlanych🤔😉
  13. filipo12

    X5 LCI 2023

    Też chyba zaraz domówię puki jeszcze mam czas, w zasadzie to czekałam na nią. Jednak nie miałam okazji przetestować jak działa w bmw, jeżeli przeszkadza to trzeba się zastanowić🤔. Więc mam pytanie do posiadaczy lub osób które testowały o wrażenia stabilności jazdy ze skrętną osią przy prędkościach autostradowych, czy ona wpływa na bardziej stabilną jazdę autostradową czy wręcz przeciwnie? - mam zamówioną pneumatykę. Dużo jeżdżę w trasie więc to mnie najbardziej interesuje, po mieście to zdaje sobie sprawę że na pewno pomaga - testowałem ale tylko w audi q7 tam bardzo podobało się 😀
  14. filipo12

    22 cale vs 21 cale

    Moje zdanie, jak bez pneumatyki to zdecydowanie 21 cali. 22 to jakieś nieporozumienie, osobiście porównywałem. Jazda po mieście to udręka, nie godzi się to z taką klasą auta. X5 autem sportowym nie będzie pomimo 22 cali, wygląd to nie wszystko. Tak na marginesie pneumatyka w x5 przy tej klasie i cenie auta to powinna być w standardzie z opcją wyboru sportowej jak u konkurencji.
  15. Mam co prawda X3 m40d ale jeszcze tak bezusterkowego auta nie posiadałem. Minęło 3 lata, ponad 100 tys i nic ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.