Skocz do zawartości

J.D.

Zarejestrowani
  • Postów

    66
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana J.D. w dniu 6 Lipca

Użytkownicy przyznają J.D. punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było: BMW G30 518D,
    Jest: BMW G60 520XD

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia J.D.

  1. Patent stary jak świat - nie wiem jak sprawdzał się w e60, ale w f10 i g30 testy przeszedł pomyślnie - zaczep pas o boczek fotela. Trzeba się przyzwyczaić, że pewnie raz na 2-3 dni sie zsunie i będziesz musiał zrobić to jeszcze raz....ale przynajmniej nic nie tłucze.
  2. Ja u siebie nie mam dostępu komfortowego, ale jak jeździłem kilka dni testowym g60 które miało to na wyposażeniu, to w przypadku apple, działało to nawet z iphonem 8 - umówmy się, ten telefon to już prehistoria.
  3. Wydaje mi się, że wina nie leży po stronie samochodu. W tym iphonie mam to samo. Moim zdaniem to wina telefonu. Telefon służy przede wszystkim do dzwonienia i smsów, dopiero później do słuchania muzyki, oglądania pierdół etc. Telefon będąc podłączony do czegokolwiek przez bluetooth, co emituje dźwięk, przekazuje na to urządzenia wszelkie dźwięki, które w danym momencie wytwarza. Mimo tego, że słuchasz muzyki, powiadomienia mają nadrzędne znaczenie dla telefonu, dlatego telefon przerywa emisje muzyki i emituję dźwięk powiadomienia, który siłą rzeczy, przez połączenie z urządzeniem emitującym dźwięk, jest dla Ciebie słyszalne z głośników od samochodu.
  4. Wziąłem dobrze wyposażone 520 xd z pakietami BRI i BSI. Jak przeliczyłem sobie ten sam konfig dla 540d przy tym rabacie... to nie miałbym tylko BSI i BRI czyli różnica w kwocie 25 tys. To już nie jest 60.
  5. Sedan czy touring???
  6. W f10 tez miałem 518d.
  7. Es nie jest odpowiednikiem 5er. wczesniej lexus miał isa, gsa oraz lsa. Później postanowili, ze dla naszego rynku zrobią 2w1 i zamiast isa i gsa powstał es. Takie coś ni w dupe, ni w oko. Ani tam silnika, ani tam napędu, ani tam możliwości konfiguracji. A ls to nie mój budżet.
  8. Zawsze chciałem mieć kilka centymetrów więcej… No dobra, tak na poważnie i bez głupot- dla mnie czuć różnice w gabarytach między g30 i g60. G30 parkowaniem w garażu maksymalnie na dwa razy (jak sąsiad stanął jak upośledzony), g60 w tych samych warunkach na 4 razy. Ale jak już w tym wątku kilka razy wspominałem - oglądałem a6 (dla mnie padaka), oglądałem a7 (niby spoko, ale to już stary model No i za te same pieniądze to jednak wolałem BMW lub MB), oglądałem MB w214 (który jak dla mnie niczym nie bije g60, a w dodatku 2 salony miały mnie głęboko w dupie i 3 miesiące prosiłem się o…możliwość umówienia z doradzcą w salonie, żeby pokazał mi samochód, który widziałem tylko w internecie- finalnie pozycja za kierownica to dla mnie dramat) i nie znalazłem alternatywy dla g60. Gdyby lexus nadal robił odpowiednik 5er, na pewno nim bym się zainteresował. Ale nie robi.
  9. Z g30. Wcześniej miałem f10.
  10. Jak dla mnie, samochód jest do jeżdżenia, nie do analizowania. Dostałem demo na 4 dni i to było wystarczające, żeby się przekonać do zakupu.
  11. Siedząc w G60 ma się wrażenie, ze to auto jest w środku większe, niż g30.
  12. Nie do końca przekonuje mnie gloryfikowanie g30. Miałem f10 i był to świetny samochód (2.0d b47). Mam g30 z tym samym silnikiem i o dziwo…pracuje on zupełnie inaczej (wiec ten w f10 był wyjątkowy, albo ten w g30 to śmietnik), ale jakbym porównał kulturę pracy mojego silnika w g30 oraz diesla 1.6 z Forda transita (nie wiem dokładnie jako to model, ale to taki mały vanik, jak caddy), którego mam w firmie, to BMW mogłoby iść na korepetycje do forda. Ja wiem, ze moje g30 to jakiś super pechowy egzemplarz, ale nie mogę się doczekać, aż przyjdzie g60, bo mam już dość tego dziadostwa, którym obecnie jeżdżę.
  13. Wiecie co jest ciekawe? Jestem na wielu zagranicznych grupach i forach dotyczących G60. W większości, ludzie mega jarają się tymi samochodami i są z nich zadowoleni. Tylko w Polsce wylewa się tyle gorzkich żali na G60.
  14. J.D.

    Siedzenia

    520xd, mpakiet, tanzanite blue, skóra veganza, pakiet innowacji, pakiet mpro, fotele komfortowe, nagłośnienie BW, webasto, systemy asystujące professional.
  15. J.D.

    Siedzenia

    Podali termin na styczeń.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.