Skocz do zawartości

J.D.

Zarejestrowani
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana J.D. w dniu 6 Lipca

Użytkownicy przyznają J.D. punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW G30 518D

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia J.D.

  1. J.D.

    Siedzenia

    Tak jak napisał kolega Kivlov - co do jednej rzeczy tylko nie jestem pewny, wydaje mi się, że komforty nie mają w standardzie wentylacji, a jest to opcja wynikająca z pakietu komfort. Ponad to, fotele komfortowe są większe, bardziej kanapowe, moim zdaniem dużo wygodniejsze, mimo, że dziady z BMW wykastrowały te fotele z wcześniejszej opcji łamania oparcia.
  2. J.D.

    Veganza vs Merino

    Może w mało elegancki sposób skontruje wypowiedź, ale pytałem o to kilka tygodni temu na grupach facebookowych od G60 - wszyscy użytkownicy chwalili veganzę i nie mieli zastrzeżeń, co do wycierania/pękania/zapachów etc.
  3. Pakiety można wyciągnąć z leasingu. Zarówno rozszerzona gwarancja jak i pakiet serwisowy może zostać opłacony gotówką. Wtedy się opłaca, bo nie masz na to %, a w dodatku rozliczasz sobie to podatkowo.
  4. Zle nie jest, ale w w214 jest lepiej.
  5. I to nie jest prawda. Prawda jest taka, ze sprzedawcy mercedesa to złamasy i dają rabaty na poziomie 5%. Ja w Łodzi dostałem 12% rabatu, w efekcie g60 i w214 z tym samym wyposażeniem, kosztowały podobne pieniądze 😉
  6. Może to głupie pytanie, ale ile masz wzrostu? Bo przy moich 196 cm, bez posadzenia fotela na ziemi, nie ma możliwości oparcia łokci na podłokietniku na tunelu środkowym i na boczku drzwi. A w takim wypadku, nie do końca byłbym w stanie wykorzystać komfortowy potencjał auta, gdybym miał siedzieć w nim cały czas tak jak w "Lce" na kursie prawa jazdy 😄
  7. Pisałem już kilkukrotnie o tym, ze w w214 siedzi się zupełnie inaczej, niż w piątkach. Jak jeździłem tym autem, czułem się jakbym siedział na taborecie. To był powód, który przeważył za zamówieniem g60.
  8. Z tego, co kojarzę, zawsze tak było. Vin na pewno można znaleźć na prawym kielichu pod maską.
  9. Rozumiem, ze można mieć gorszy dzień, ale to nie powód, żeby wyładowywać zwoje frustracje na forum. Niemniej jednak, dziękuje za ostatecznie rzeczowe podzielenie się własnymi doświadczeniami.
  10. Trochę nietrafiona riposta, ale mam nadzieję, ze nie muszę tłumaczyć dlaczego 😉 Fabryczne szyby z dodatkową izolacja akustyczna przeważnie maja więcej warstw foli. Tutaj jest jakiś a la reklamowy artykuł na ten temat https://przyciemnianie.com.pl/przyciemnianie-szyb-a-komfort-akustyczny-jak-wyciszyc-auto-za-pomoca-folii/ Moją intencją przy zakładaniu tematu była chęć dowiedzenia się czy ktoś oklejał szyby właśnie z tego powodu i zauważył odczuwalna poprawę. Jeżeli miałoby to przynieść naprawdę odczuwalny efekt, to wydatek w przedziale 1000-2000 zł nie jest wygórowaną kwotą.
  11. Nie do końca o to pytałem - nie chce wybebeszać auta, bo nie po to dopłaciłem za 5 letnią gwarancję. Pytałem tylko i wyłącznie o nadkola, bo wydaje mi się, że tam nie ma za bardzo w co ingerować. Pytanie co to daje i czy warto? Co do poprawy wyciszenia, przez oklejenie szyb folią, to tak na chłopski rozum: - folia to jakaś kolejna warstwa, która zwiększa grubość szyby. - folia ma inną twardość, niż szyba, jest dużo bardziej elastyczna, w związku z czym, czysto teoretycznie ma prawo wpływać w jakimś stopniu na amortyzacje drgań szyb. I pewnie jeszcze kilka innych by się znalazło. Ale pytanie czy ktoś ma z tym jakieś doświadczenie, sprawdzał / robił i wie czy i jaki jest efekt.
  12. Cześć Wszystkim, Słuchajcie, z racji tego, że w konfiguratorze G60 nie ma opcji wybrania szyb akustycznych, trochę zacząłem czytać na temat alternatywnych rozwiązań i znalazłem trochę informacji, wg których, na poprawę wyciszenia miałoby wpływać przyciemnianie szyb. W związku z tym, tu pojawia się moje pytanie - czy ktoś z Was ma jakieś większe pojecie w tym temacie, doświadczenie? Rozważam rezygnację z fabrycznie przyciemnionych szyb i przyciemnienie ich folią, na szybę czołową i tak chciałem zaaplikować przezroczysty PPF w celu ochrony przed piaskowaniem na autostradzie (wiem, że pewnie co roku będę musiał to wymienić) i teoretycznie mógłbym jeszcze boczne przednie szyby również okleić przezroczystym PPFem. Ale czy to coś da? Dodatkowo chciałem się dowiedzieć czy ktoś wyciszał nadkola? Czy efekt jest naprawdę odczuwalny i czy ma to wpływ na gwarancję?
  13. Ja wolałem kupić z salonu i uważam, ze dobrze zrobiłem. Pierwsze przyjechały uszkodzone, zadzwoniłem i 3 dni później bez stękania był przywieziony nowy komplet.
  14. Co do cen na inne rynki, nie rozumiem, skąd się bierze zdziwienie. Najlepszym przykładem są produkty z logiem jabłka - za oceanem jest to produkt dla zwykłego śmiertelnika, u nas dla kogoś zamożnego lub dla kogoś niezamożnego, który nie widzi problemu w tym, że suma jego rat przekracza wartość wynagrodzenia. Co do tych wszystkich smaczków i narzekań - żyjemy w specyficznym kraju, uwagę należy zwrócić na fakt, że 15 letnie f10 z 3.0d i przebiegiem milion kilometrów ma wyższą cenę rynkową, niż 5 letnie g30 z silnikiem 2.0d i przebiegiem 100 tys. I ta sytuacja ma wpływ na klimat forów i grup facebookowych - dużo ludzi nie wyobraża sobie auta z mniejszym silnikiem i bez bajerów, tylko oni kupują samochody 15 letnie, z przebiegami 300-500 tys. w cenach poniżej 100 tyś. a nie nowe auta, które są 3-4 razy droższe. Producent robi samochód pod pierwszego klienta, a nie pod 10-tego właściciela. A jak przedmówcy zauważyli - auta, które zjeżdżają z linii produkcyjnej wyposażone pod korek, to jakiś drobny procent całej produkcji. Większość bierze samochód w bazowym wyposażeniu, dokłada do niego mpakiet i jakąś jedna lub dwie pierdoły. Paradoksalnie, jak konfigurowałem samochód sprzedawcy twierdzili, że must have to podgrzewanie kierownicy - jak zapytałem po co mi to, skoro wziąłem webasto, to nie wiedzieli, co odpowiedzieć. Ale fakt, podgrzewanie kierownicy jest popularne - webasto to raczej rzadko spotykany element wyposażenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.