Skocz do zawartości

eloelo

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia eloelo

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. @Kuj0n no bardzo lichy... wiesz, nie chodzi, że chcę drożej tylko chcę aby hamowały tak jak teraz i nie piszczały 🙂 @Krzyś111685053072 pytanie czy zestaw tarcze Brembo + klocki Brembo też będą piszczały czy jako, że to jedna firma to komponenty użyte podczas produkcji są spasowane tak aby właśnie nie piszczały... kurczę no nie wiem dlatego musiałem założyć wątek. Do poprzedniej beemki, e91 jak wymieniałem tarcze to wybór był duży a teraz po prostu nie wiem co robić bo wyboru praktycznie nie ma a z tego co jest to opinie są różne i się zamotałem 😄 @bastaz rozumiem. A komplet Brembo + Brembo testowałeś?
  2. @krzysztof77 320d xdrive mild hybrid 190km (XD50) @bastaz właśnie problem w tym, że nie ma. Na necie znalazłem jedynie Brembo, Zimmerman a stacjonarnie: Delphi, Brembo, Febi i jeszcze jedne, ale nie kojarzę firmy, wydaję mi się, że coś na "C" 😄a nie jest to podejrzane, że te Brembo takie tanie? 😄 nie to żebym miał za dużo kasy, ale jak czytałem na forach to ludzie płacili za hamulce na 4 koła po kilka tysięcy a tu mam tarcze Brembo za 260 zł, na necie 220 😄 Oczywiście cena jak najbardziej mi się podoba tylko wzbudziła moje podejrzenia bo przywykłem do tego, że do tej bejcy wszystko jest po prostu drogie. @Krzyś111685053072 Brembo dawały znać w sensie, że piszczały czy co się działo? a powiedz mi co do Twoich spostrzeżeń czy wrzucałeś tarcze i klocki tej samej firmy czy różne kombinacje? No ja właśnie do Brembo też mam jakieś mieszane uczucia po tym co wyczytałem, co prawda rajdowcem nie jestem, ale chce mieć sprzęt, który nie będzie mnie irytował za pół roku. @Kuj0n 8B76811. Takie połączenie by było dla mnie najlepsze bo mam towar dostępny od ręki tylko podejrzenia wzbudziła niska cena tarcz, to o czym pisałem przed chwilą wyżej 😄 szczerze mówiąc nie pytałem jaki model mają w sklepie dostępny, ale zaraz przedzwonię i się dowiem.
  3. @bastaz to może polecasz coś ciekawego? Jeśli chodzi o części OE to czy tanieoryginaly.pl jest ok? Jakoś podejrzanie dobre te ceny mają 😄
  4. Właśnie problem w tym, że nie ma ATE w tym rozmiarze. Chciałem wziąć tarcze + klocki ATE, ale po prostu nie ma takiego rozmiaru...
  5. Cześć! Mam problem z doborem tarcz i klocków na tył do swojej G20. Po nr vin wychodzą tylko tarcze 300x64x20, dzwoniłem do BMW i z tego co się dowiedziałem do mojego auta tylko takie tarcze podejdą bez zmiany układu, także zostaję przy tym wymiarze (jak szukałem w sklepach internetowych po aucie, modelu, pojemności itd to wyskakiwały również tarcze 345x64x24, których jest znacznie więcej). Z tego co szperam po necie i odwiedziłem dwa lokalne sklepy w tym wymiarze nie mam zbyt dużego wyboru. Tak naprawdę jedynie Brembo i Delphi. O Brembo czytałem ostatnio, że niby jakość się pogorszyła a mechanik powiedział, że jak zakładał klocki Brembo to piszczały. Poza tym cena mi się nie podoba bo jest jakaś niska... +- 260 zł brutto za tarczę Brembo to jakoś dziwnie mało tym bardziej, że w tej beemce wszystko jest drogie. Czy ewentualnie jak założę tarcze Brembo + klocki Brembo to szansa na piszczenie będzie mniejsza? Czy tarcza Brembo za +- 250 zł w ogóle nadaje się do takiego auta? Proszę Was o podpowiedź bo muszę to zrobić czy prędzej a utknąłem w martwym punkcie...
  6. Czytam kolego ze zrozumieniem :) jeśli się okaże, że jest w dobrym stanie to zrobię tak jak kolega napisał a jeśli będzie na wykończeniu to najprawdopodobniej dpf i egr pójdą w odstawkę ;)
  7. Czyli za jakiś czas będzie trzeba wywalić DPF'a :) A z tymi błędami to kurczę z rozpędu usunęliśmy wszystkie.. Mój błąd. Na przyszłość będę bardziej ostrożny bo strasznie mnie irytuje ten start/stop.. Jakoś tak mi się wbiło w głowę, że mając diesla zanim zgaszę muszę poczekać chwilę i aż mnie normalnie boli jak zapomnę wyłączyć przyciskiem i auto gaśnie na światłach :D W każdym razie niedługo będę wgrywał PL mapy to od razu zakoduje pare rzeczy. Dzięki za pomoc :)
  8. Cześć! Podłączyłem dziś z kumplem system diagnostyczny iCar Pro w celu sprawdzenia wtrysków i DPFa oraz usunięciu błędów po kolizji. Wtryski elegancko, DPF według systemu elegancko (100km temu był czyszczony, nawet nie wiem kiedy, nie czułem), błędów było z 10. Usunęliśmy je po czym powrócił jeden a mianowicie 452A. Jest to błąd związany z DPFem i czegoś tu nie rozumiem... skoro system pokazał, że DPF był czyszczony 100 km temu, sadzy 8g, popiołu 50g to o co chodzi? Po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu błąd znów powrócił. Nie wyświetla mi się w iDrive, ale w tym systemie go wywala. Dlaczego tak się dzieje? Czy DPF jest już do wywalenia czy o co chodzi? Druga sprawa to system start stop. Przed wykasowaniem błędów cały ten nieszczęsny start stop miałem wyłączony, musiał to zrobić poprzedni właściciel (autko sprowadzone z Belgii) a po całej operacji pojechałem do domu i przy zatrzymaniu zgasło mi auto, na konsoli wyświetliło się coś z systemem start stop, nie pamietam dokładnie co tam było napisane, ale wydaje mi się, że było to info o wyłączeniu start stop po czym działa to u mnie spowrotem (żadnych kodowań itp nie robiliśmy, jedynie usunięcie błędów). Czy może mi ktoś podpowiedzieć co się stało, że spowrotem to się włączyło? Czy przez iCAR Pro i apke bimmer tool mogę spowrotem to wyłączyć? Wiem, że mogę to robić za każdym razem gdy odpalam auto, ale wolałem jednak jak było wyłączone na stałe. Auto to BMW 320d 2010 polift n47 D20C
  9. Ok, czyli wsadzać FMIC'a bez nowych map jest bez sensu? W takim razie chyba póki co wsadzę serie 320d bo nie widzi mi się znów wywalić 1,5 koła żeby stroić pod IC.. Chyba, że po wsadzeniu nowego IC tuner, u którego robiłem chipa ogarnie to szybciej? jak to wygląda, trzeba od nowa wszystko dziabać czy poprostu zmienić szybko jakiś parametr? Jeśli to ma być wgrywane wszystko od nowa to poskładam autko, żeby jeździło a ewentualnie nowe bebechy będę pchał w przyszłym roku. Myślałem, że dając odrobinę większy customowy IC pod mapę, która siedzi obecnie w bejcy odciążę ją trochę, ale skoro mogę zrobić jej gorzej to będę musiał odpuścić na ten moment. A jeszcze takie pytanko, czy sanki od 330d będą pasować pod 320d?
  10. W jaki sposób zmodyfikować? Gdzieś czytałem, że w 320d i 330d siedzi ten sam IC, dopiero w 335d jest inny, prawda to? Dlaczego customowy nie będzie dobry? Wiem, że robię w odwrotnej kolejności bo najpierw powinno się wymieniać IC a później robić strojenie, ale czy pod 216 kucy i 440nm nie będzie się sprawdzał jakiś customowy delikatnie większy niż seria?
  11. Cześć, Jakiś czas temu kolega wjechał w krawężnik waląc przy okazji w przeszkodę moim cackiem i m.in. urwał intercooler. Niedawno zrobiłem chipa, wyszło 216 kucy i 440nm. Początkowo obawiałem się czy tuner nie przesadził, ale rozmawiałem ze znajomym i powiedział, że skoro bebechy były zdrowe i wszystkie parametry były w porządku to mogło tyle wyjść. Aktualnie autko stoi rozebrane, czeka na części i myślę, że dobrze by było jak jest okazja wstawić jakiś większy IC niż seria. Mógłby ktoś polecić jakiś konkretny model lub może jakiś kolega z forum chce się pozbyć swojego? Znajomy polecał używkę fmic, czy może ktoś z kolegów z forum ma fmica lub inny, który dobrze sprawdzi się w przypadku tego pacjenta? Czy może jak już będę robił IC to dodać coś jeszcze? Co polecacie zrobić żeby autko jeszcze długo mi służyło? :) Może przy okazji znajdzie się ktoś z woj. dolnośląskiego kto ma e91 na części? Potrzebuję sanki, zwrotnicę prawą, obydwie osłony silnika, zderzak polift i jeszcze pare pierdół. Pozdrówki i miłego dnia! :)
  12. Cześć, Tragedia nastała dla mojej buni a mianowicie tydzień temu zrobiłem chipa, dałem przejechać się koledze i życie mi się wywróciło do góry nogami, wjechał w krawężnik i betonowy słupek. Moje oczko w głowie stoi rozwalone, wygląda to średnio. Przycedził prawą stroną, między prawą lampą a rejestracją, z zewnątrz może i nie ma tragedii, bo jest uszkodzony zderzak i lekko maska, ale pod spodem już nie jest tak kolorowo... Przesunięte do tyłu koło o jakieś 3 cm, dość mocno skręcone w prawo, felga do roboty (na szczęście nie pękła) chłodnice, filtr powietrza i ciężko stwierdzić co jeszcze bez podnośnika. Auto było odpalone po zdarzeniu, ale nie szło odjechać, podczas dodawania gazu mocno dymił na czarno i nie ciągnął, podejrzewam, że to przez te chłodnice, dlatego zgasiłem je i wziąłem na hol. Miska nie poszła, bo poziom olej w silniku jest prawidłowy, biegi wchodzą prawidłowo, sprzęgło chodzi normalnie. Auto posiada OC i AC, jest opcja naprawy w autoryzowanym serwisie i moje pytanie brzmi, czy jeśli oddam je do serwisu to utracę chipa? Czy podczas takich napraw muszą aktualizować oprogramowanie czy może nie ma takiej konieczności? Czy po wymianie bebechów na inne chip, który był wgrany nie będzie do końca dobrze zestrojony? Może głupie pytanie, ale był to mój pierwszy taki zabieg w aucie dlatego nie do końca wiem na czym to polega. PS. Już nigdy więcej nikogo nie wpuszczę za stery... :(
  13. Nie robią aktualizacji przy tej akcji serwisowej, także w czwartek normalnie wjeżdża chip :D Wielkie dzięki za podpowiedź! Miłego dnia!
  14. Cześć! Ostatnio w poszukiwaniu części do mojej e91 (320d 163km 2010rok) zadzwoniłem z ciekawości do serwisu i całkiem przypadkiem okazało się, że dla mojego auta jest jakaś akcja serwisowa. Numer akcji to: 10061830400, jest to coś z silnikiem dmuchawy. Byłem dziś w serwisie i po 1,5h oczekiwania okazało się, że nie ma jakiegoś kabla i będą do mnie dzwonić jak przyjdzie. Problem polega na tym, że na czwartek jestem umówiony na chipa (uprzedziłem w serwisie, że pojutrze robię chipa, ale stwierdzili, że wciąż będę mógł do nich przyjechać na naprawę tego silnika dmuchawy) I tutaj nasuwa mi się pytanie czy jak zrobię chipa a w serwisie pozmieniają mi jakieś kable, wiązki, ciul wie co jeszcze związanego z tą akcją serwisową to czy nie wpłynie to negatywnie na chipa? Czy coś się nie rozreguluje lub całkowicie usunie wgrany soft? Mam przekładać termin chipa czy robić śmiało i nic się nie stresować?
  15. Cześć, Nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie na forum więc zakładam nowy temat. Mam problem z pompowanymi boczkami w mojej E91 320d 2010 w fotelu kierowcy a mianowicie boczki pompują się inaczej za każdym razem, czasem prawidłowo, czasem nierównomiernie i za każdym razem schodzi powietrze. Czasami schodzi po chwili, innym razem wytrzyma godzinę, czasem zejdzie tylko z jednej strony i dopiero po jakimś czasie z drugiej... podobna sytuacja jest w fotelu pasażera choć mam wrażenie, że tam jednak pompują się równomiernie. Poprostu te fotele żyją własnym życiem :D Nigdy wcześniej nie grzebałem w fotelach więc kompletnie nie mam pojęcia jak się za to zabrać. Być może to bardzo proste i wystarczy sprawdzić jakieś zaworki lub dysze, ale tak jak wspomniałem nie mam doświadczenia w tym temacie więc proszę o pomoc. Dzięki, Miłego dzionka! :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.