Skocz do zawartości

makuszewski6wp.pl

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O makuszewski6wp.pl

  • Urodziny 29.10.1992

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    f11 520d 184km 2012
  • Lokalizacja
    łomża
  • Zawód
    mechanik
    Kierowca międzynarodowy

Osiągnięcia makuszewski6wp.pl

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam Czego dotyczy akcja 0011620600? Mój nr VIN WBAMX11040C976232
  2. Potwierdzam u mnie też był sterownik ale nie sam sterownik elektryk oscyloskopem gdzieś znalazł jakieś zwarcie które uwaliło sterownik coś w tym stylu
  3. Mam ten temat za sobą walnięte kasety w lampach przez wilgoc moich już się nie dało uratowac
  4. Niestety ale pewnie to będzie najgorsze opiłki cały czas jestem w trasie nie mogę rozebrać baku i przejrzeć pod latarko dna ale coś czuję że to się tak skończy
  5. Napewno w moim przypadku to nie wina zapchanego kolektora bo ja swój wywaliłem i usunęłam z niego że 2 kilo sadzy i włożyłem go spowrotem jak nowy już jakiś czas temu i było dobrze aż się właśnie to zaczęło mi
  6. Razem z tym błędem wywaliło mi dwa inne 249400 że w linii 5v do czujnika jest jakieś zwarcie do masy i kolejny 25ED00 Nie miałem czasu się tym zająć ale chyba trzeba zacząć od kabli do tych czujników i je przemierzyć na oporność . Albo jest coś z prądem i gdzieś rzeczywiście jest jakis problem w instalacji co by mnie nie zdziwilo specjalnie widząc jak jest spasowane w każdym kolejnym modelu wnętrze albo rzeczywiście pompa puściła opiłki te zawory są tak precyzyjne i sterowane niskim napięciem że nie musiała się tam wysypać na cały układ jak jakieś Denso w renowkach żeby swoje zrobić .
  7. Wypompowalem z niej tamto zalalem ropy dobrej ale juz się nie poprawiło i mam też ten sam błąd .Dodam ze stacja niby była ORLEN tyle że o takim zadupiu .
  8. No widać nie jest to taki nie spotykany problem bo ja właśnie mam identyczny dosłownie też 2012 rok tyle że 184 konie .Jeżeli coś ci się uda ustalić to daj znać ja w swojej wymieniałem rozrząd ale po tym chodziła prawie rok bez zarzutu więc to niema nic wspólnego raczej .Muszę u siebie wywalić filtr i go obejrzeć u mnie to się stało odrazu po zatankowaniu na takiej stacji paliw w małej wiosce zajechałem tam z prawie pustym bakiem i zatankowałem do pełna .odstawiłem auto wieczorem a rano się zaczęły te problemy po kilkunastu kilometrach .
  9. Witam czy moze ktos mi podpowiedzieć czy nr C976232 SIE KFALIFIKUJE ? Z GORY DZIEKI
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.