Skocz do zawartości

sidka1

Zarejestrowani
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G30 M550i
    Było:e21, e36, f10, g30 530d

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sidka1

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

2

Reputacja

  1. Poliftowy- zrobione 63tys km, średnia 12,7l. Najmniej droga do Chorwacji przepisowo max+10km, 4 os., bagażnik full- 8,5l. Śląsk, w koło komina 13-14. Autostrada 140-150, spokojnie mieści w 11l. Bardzo dużo zależy od operatora, spokojne przyśpieszanie= relatywnie niskie zużycie. Ta sama średnia prędkość z ciągłym przyśpieszaniem+50% Nie używam trybu eco-pro.
  2. Witaj. U Mnie przed liftem i po lifcie gra przez 15min po wyłączeniu silnika/zapłonu. Zamknięcie pojazdu powoduje natychmiastowe wyłączenie mediów.
  3. Witajcie. Już pisałem o moim średnim więc nie będę się powtarzał. Ale widzę że pojawiło się kilka minimalnych rekordów więc dorzucę i swój bo szczerze mówić - się nie spodziewałem. Tak więc, trasa Śląsk- Chorwacja, 2+2 na pokładzie + full bagażnik. Trasa 1100km, czas przejazdu 11h bez korków, prędkość max+10 powyżej ograniczeń. Na miejscu wynik 8,6. Wiem że niektórych rozczaruje po tym wstępie ale to jednak V8. Szerokości.
  4. Nie rozumiem twoich wypowiedzi dlatego że jak zwykle słyszę słowa krytyki od ludzi którzy tego "czegoś" nie posiadają i nie użytkują. Ja ma "szczęśliwie" 45 tys. przebiegu- żadnych powodów do narzekań. Wiem ze to za mały przebieg żeby coś wnioskować, nie będę bronił, nie będę narzekał. Ale jest jeden istotny powód żeby go mieć- wystarczy się przejechać. I tego samochodu nie kupuje się żeby jeździć jak emeryt, więc potencjalne problemy zawsze będą bardziej w naturze tego silnika, pojazdu. Ale to nie wina samochodu... :nienie: :nienie:
  5. Gwoli ścisłości i uczciwości muszę tutaj przytoczyć wpis kolegi bo sposób traktowania samochodu na pewno ma wpływ na trwałość jednostki i podzespołów. Nic Mi do tego kto jak używa swój samochód bo to jego sprawa ale bez tego komentarza nie będzie pełnego obrazu. Niech każdy wyciągnie wnioski. Re: Realne spalanie G30 diesel i benzyna Postprzez Piotr U » 03 Sty 2020 21:44 Witam Wszystkich. Od kilku dni jestem posiadaczem M550i 530 KM. Mam nie lekką nogę więc drugie tankowanie odbyło się po 160 kilo metrach od pierwszego, średnie spalanie z komputera wyszło 38l/100, kolejne tankowanie i średnie spalanie 28 l/100, obecnie po sześciu tankowaniach jest na komputerze 23,5 i myślę że u mnie tak zostanie. Dużo nie dużo, jak się jeździ to tak pali. W Porsche też mi oscyluje zawsze w okolicach 20l/100. Pozdrawiam serdecznie. Piotr
  6. Niemożliwe. Ja miałem F11 535d, 313km 2 turbiny i z 50 tyś km miałem średnie spalanie 8.1l. W warunkach 100-110 miałem spokojnie 6.Xl, ale Żona wykręcała czasem poniżej 5l. W DE jak się jeździło długie trasy to jęździłem jak tylko szybko pozwalały warunki / ruch na drodze i nigdy nie miałem średniej powyżej 10l. Kolega opisuje 540i w benzynie a ty piszesz o 535 w dieslu. Chyba zaszło nieporozumienie, tutaj wyniki nie będą się zgadzać.
  7. ...
  8. Chyba w każdym samochodzie tak miałem. Czujnik musi być wyeksponowany aby czytał temperaturę zewnętrzną, złapie wodę na powierzchni (wystarczy kropla) i dopóki nie odparuje pokazuje temperaturę zgromadzonej wody a nie powietrza,
  9. Witaj, Zupełnie normalne, czujnik schowany w atrapach dostaje wody i fałszuje wskazanie do czasu aż się osuszy. Nie ma się czym martwić.
  10. LCI laser na mijania (krótkich) nie skręca, drogowe, (długie) skręcają ale pewnie to wynika z dodatkowej funkcji wycinania. Potwierdzone w dwóch serwisach bo nie mogłem uwierzyć i nawet jeden serwis .... próbował naprawić :D
  11. Shadowline to ta niebieska linia/ luna? Niebieska linia to znak rozpoznawczy laserów, shadowline w przypadku reflektorów to czarne wykończenie lampy pomiędzy soczewkami. Fajnie się komponuje z zewnętrznym pakietem shadowline.
  12. W G30 LCI laserowe świecą na maxa powyżej 60km/h tylko jeśli jest kompletna ciemność i brak jakichkolwiek odblasków, wycinają standardowo, doświetlają zakręty ale nie są skrętne (krótkie)
  13. Jeśli hamulce będą zrobione prawidłowo (zgodnie ze sztuką) nie ma to wpływu na gwarancje nawet jeśli by była. Może mieć wpływ jeśli gwarant wykaże że zostały zrobione nieprawidłowo co miało wpływ na element objęty gwarancją.
  14. Podstawowa fabryczna 2 lata, opcjonalnie przedłużona za opłatą 3, 4 lub 5 lat z limitami kilometrów. Możesz sprawdzić w konfiguratorze.
  15. Miałem ten silnik w X5 i takie spalanie jak piszesz jest..trudne do uwierzenia :-) Mi po 5km średnie spalanie bez użycia webasto, pokazywało 22-25l. Dopiero dłuższa i powolna jazda po mieście bez korków powodowała obniżanie średniego spalania ale raczej w okolice 18-20. A przecież X5 nie jest tak dużo cięższe od 5er a w mieście aerodynamika ma dużo mniejsze znaczenie. No chyba ze masz ta wersje 462km, to ona sporo oszczędniejsza była niż 530km. Zrobiłem przez rok 24tys km M550i polift 530KM. Średnie od odbioru z komputera 13,1l/100km ale zawsze po przeliczeniu z dystrybutora wychodzi realnie mniej o 0,3 do 0,5l. Najniższe udało Mi się zejść do 8,5l/100km. Do 120km/h (męczarnia) do 10l. 140-160, -11l. Dojazd do pracy przez miasto w zimie (Śląsk) 10 km do i 10 do domu, na kompie 15l, lato 13l. Brak webasto. Fun z jazdy- bezcenny. Górna granica spalania rośnie proporcjonalnie do uśmiechu na twarzy :lol: X5 będzie dużo więcej paliło i to naturalne, inna masa, inne opory powietrza, inne przełożenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.