O problemach z rozrzadem wiecej slyszalem w nowszych N43 niz N46, ale nawet jesli przeciwstawisz potencjalny problem z rozrzadem czy cewkami w N46 do mozliwych problemow M47: kolektor -> klapki, kolo dwumasowe, tlumik drgan w kole pasowym, wtryski, turbosprezarka, w skrajnych przypadkach wal korbowy, czy nawet "slynny" DPF (ale ten to moze bardziej sprawiac klopot jak ktos tylko po miescie jezdzi), to i tak uwazam 2.0i za bardzo bezpieczna i tania alternatywe dla diesla ;) A ze osiagi 2-litrowej benzyny, zwlaszcza w automacie, nie powalaja, no coz.... zalezy do czego komu samochod potrzebny. Niektorym 150 bhp i automatyczna skrzynia na codziennie dojazdy do pracy, stanie w korkach i toczenie sie w gestym ruchu od swiatel do swiatel w zupelnosci wystarcza :) niestety ale wydaje mi się ze najpewniejsze silniki to seria M54B22 B25 B30 szkoda ze e90 już takiego nie posiada a na dodatek akcyza zabija pomysł.