Skocz do zawartości

lucadore

Zarejestrowani
  • Postów

    1 107
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    mistrz dB superTDI
  • Lokalizacja
    Bromberg

Osiągnięcia lucadore

Mentor marki

Mentor marki (12/14)

0

Reputacja

  1. a to Ty kupiłeś tą na gaz z człuchowa?
  2. O problemach z rozrzadem wiecej slyszalem w nowszych N43 niz N46, ale nawet jesli przeciwstawisz potencjalny problem z rozrzadem czy cewkami w N46 do mozliwych problemow M47: kolektor -> klapki, kolo dwumasowe, tlumik drgan w kole pasowym, wtryski, turbosprezarka, w skrajnych przypadkach wal korbowy, czy nawet "slynny" DPF (ale ten to moze bardziej sprawiac klopot jak ktos tylko po miescie jezdzi), to i tak uwazam 2.0i za bardzo bezpieczna i tania alternatywe dla diesla ;) A ze osiagi 2-litrowej benzyny, zwlaszcza w automacie, nie powalaja, no coz.... zalezy do czego komu samochod potrzebny. Niektorym 150 bhp i automatyczna skrzynia na codziennie dojazdy do pracy, stanie w korkach i toczenie sie w gestym ruchu od swiatel do swiatel w zupelnosci wystarcza :) niestety ale wydaje mi się ze najpewniejsze silniki to seria M54B22 B25 B30 szkoda ze e90 już takiego nie posiada a na dodatek akcyza zabija pomysł.
  3. no no i spalanie też jest w tym katalogu realne :D ja korzystam z 2 stron automobile-catalog ze perfs te katalogi łącznie patrząc pokazuja różnie ale co to za różnica? zresztą co to za dyskusja.
  4. dzięki za odpowiedż:) a co do tego silnika 2.0 a automacie cięzko sie cokolwiek doszukać na forum ,a troche przeorałem :( 2.0i to valvetronic i wadliwe rozrządy. jeszcze się może okazać nie tańszy w eksploatacji niż 2.0d. a osiągi takie se.
  5. skąd ty masz takie informacje? w zasadzie przyśpieszają równo z delikatną przewagą 330i wg danych przy 200 różnica jest na korzyść 330i ok 2 sek. żeby uzyskać optymalne przyśpieszenia to trzeba jeszcze umieć biegi zmieniać.
  6. Chyba przez tą chwilę ten w 330i kawę dopijał. nie twórzmy mitów.
  7. super silniki do gazowania. porządny monter dobrze dobrana instalacja i bedziesz bardzo zadowolony. doświadczenie moje mam z M54B30 na BRC.
  8. tak ale w BMW z reguły turbawki lecą po 100 tyś a nawet mniej i to jest raczej kiepski wynik. sprawdzałem wiele samochodów jak szukałem i naprawdę większość miała wynieniane turbo na nowe w pierwszych 2/3 latach użytkowania... i nie jest to regułą bo miałem VW 1.9 TDI 2007r. 250 tyś przebiegu i turbo jest oryginał i nie zanosi sie na to zeby się zepsuło a wymiany oleju są w tym aucie robione co 30 tyś. zresztą samo turbo w dieslu to jest pikuś. Z tym że auto nudne poszło pod młotek. może znów szukam kosztów :)
  9. jak już o ałdi piszemy miałem okazje jeździc ostatnio A4 allroad 2010r. 2.0 TDI 170 KM manual skóry i tam pare pierdół i niczym mnie to auto nie zachwyciło... fajne autko takie trochę damskie. kwestia gustu.
  10. cos sugerujesz ?? Masz dylemat czy wybrac ten silnik a probujesz mowic o jego spalaniu ?? Troche nie rozumiem :roll: . Ten motor nie jest tak oszczedny jak myslalem . Owszem idzie wykrecic na trasie 5.8 bez problemu ale w koncowym rozrachunku wypada gorzej niz 1.9PD (wsumie pewnie ze wzgledu na wage samochodu,3ka do najlzejszych nie nalezy ) . sugeruje tylko to ze to nie wyścigówka i nigdy nią nie będzie i ja takiego auta do wyścigów nie szukam, ma być w miare rozsądne w eksploatacji. nie jeżdżę samochodem tylko w weekendy niestety. dlatego założyłem temat by wypytać właścicieli o eksploatację, bolączki, wady i zalety, o spalaniu to ja wcześniej nic nie wspominałem.
  11. nie chodziło o to co mniej trzeszczy a jak wyglada. Dla mnie środek w b6 i b7 to z klocków lego robiony. Klimatronik dla niewidomych. a co do oszczędniości to M47N2 mało pali jak się nie jeździ jakby się miało 3.0d
  12. B7 w środku to wyglada jak B6 a to juz design z 2001r. to jeden z powodów dlaczego w ogóle o Audi nie myśle. temat jest o wyborze N47 a M47N2 pytanie czy w ewentualnych naprawach jest podobnie. Robię 50 tyś rocznie. W grę wchodzi tylko diesel albo LPG. e91 z LPG nie widzę bo nawet z zbiornikiem jest problem nie wspomnę z wyborem jednostek napędowych 2.0 150 KM to niestety muł a wieksze pojemności zabija akcyza. w PL raczej auta nie kupię. i zdaję sobie sprawę jakie są diesle bo kilka miałem nie tyllko bmw, ale też wiem jakie diesle trafiają na polski rynek, prawdziwe rodzynki.
  13. akurat wiosny to nie czyni, bo jeżeli nie jest to akcja serwisowa a ja mam płacić za komplet nowych czesci i robotę kilka tysięcy żeby jechać dalej to dziękuję. niestety ale zakup planuje z rocznika raczej 2006-2007 więc na poprawki co do N47 to się nie załapię. słyszałem ze turbiny w N47 już są nowego typu i w razie W pozostaje tylko zakup z ASO.
  14. jak trójmiasto to TUNE UP sporo pozytywnych opinii na forum grupy Audi
  15. no nie do końca się zgodzę że wyjęcie klapek to rzeźba, bo jak nazwać w takim razie pracę inżynierów BMW wypuszczających takiego bubla.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.