Witam serdecznie. Jestem nowym posiadaczem BMW e91, z silnikiem n53b30 2009r. Niestety samochód ma wadę. Po dłuższym postoju, np po nocy, gdy chcę odpalić, silnik wpada w drgania, razem z karoserią. Dolegliwość ustępuje po odczekaniu 2-3 minuty. Gdybym zaczął od razu jechać, samochód by szarpał. Nie jest to takie szarpanie, które uniemożliwia jazdę, ale jest dosyć męczące.- później ustaje. Na początku myślałem, że problem pojawia się we wtryskach, świecach lub cewkach. Postanowiłem kupić interfejs, ze względu na możliwość diagnozy samemu samochodu w przyszłości. W Inpie wystąpiły błędy: 1. 11390 0x2c7e Lambdasonde nach Katalysator, trimmregelung -3 razy błąd 2. 11391 0x2c7f Lambdasonde nach Katalysator 2, trimmregelung- 5 razy błąd 3. 11307 0x2c2b Lambdasonde vor Katalysator, Systemcheck- 3 razy błąd 4. 11304 0x2c28 Lambdasonde vor Katalysator 2, Systemcheck- 1 raz błąd 5. 10741 0x29f5 Katalysatorkonvertierung 2- 1 raz błąd 6. 11308 0x2c2c Lambdasonde vor Katalysator, Systemcheck- 1 raz błąd Teraz myślę, że jest to problem sondy/ czujnika NOX. Orientowałem się w cenie i jest to koszt 1.500-2.000 zł. Dlatego jeżeli moje podejrzenia są prawidłowe jestem w stanie z żalem wydać te pieniądze, ale prosiłbym Was o pomoc, czy dobrze myślę o swojej diagnozie :lol: Szukałem mojego problemu nawet na zagranicznych forach i nic konkretnego nie jest wyjaśnione. Są wątki bliskie mojemu problemowi, ale jednak nie zupełnie. Linki do zdjęć błędów: https://zapodaj.net/2ceb33c63a17f.jpg.html https://zapodaj.net/f243756880430.jpg.html https://zapodaj.net/659efcbea14ba.jpg.html https://zapodaj.net/c08a99c60ac27.jpg.html