Skocz do zawartości

zoxeth

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e53 / e36 coupe

Osiągnięcia zoxeth

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Model: X5 E53 Automat Silnik: M54B30 Przebieg: 260tys km Styl jazdy: Raczej spokojny Użytkowanie: 90% miasto ale i zagranicę pojadę na wczasy Zużycie bieżące na l/1000km: nie wiem LPG: Tak DPF: Nie Dotychczas: Castrol EDGE 5w30 Czytam że ten ravenol dobry i taki bym chciał tylko z wysokim tbn bo ponoć do gazu lepszy, który polecacie? A może coś innego? Jak ten liqui moly 4100? A jak texaco to który? Chcialbym dostać że 3 alternatywy. Z góry dziękuję.
  2. O właśnie, już zamówiłem z tym nr co podałem wcześniej, może będzie grało. Dziękuję Ci bardzo za porady, wisze Ci duże piwo :wink:
  3. Nie działa mi lewa strona głośników, i już w końcu nie wiem czy za to odpowiada ten tuner z dużą czarna końcówka czy ten z białą i niebieską
  4. Czyli 6920182 to jest mk3? Mam jeszcze jedno pytanie, szukam tunera/modułu TV i wg realoem jest to ten 65126976964 czyli z jedną dużą czarną wtyczką a do e53 widzę w ogłoszeniach z dwoma, białą i niebieską, już głupieje. Niestety nie mam jak sprawdzić bo moduł jest bo butlą z gazoliną I czy wie ktoś od czego może być ta wtyczka? Koło koła zapasowego edit: chyba już wiem, tuner musi być z jedna czarna dużą wtyczką tylko teraz pytanie czy tuner o tym nr 6964400 będzie pasował?
  5. Witam.Nie chcę zakładać nowego tematu z taką duperelą Wie ktoś od czego może być ta końcówka? Koło koła zapasowego
  6. Dzięki za odpowiedź. Tak teraz patrzę po nr vin i u mnie navi dvd powinna mieć nr 65909176686 (wg realoem), chyba ktoś wcześniej wymienił na inny ale działał, a zamówiłem z takim samym nr jak na zdjęciu bo był w dobrym stanie, czy to będzie jakaś duża różnica? Różnią sie jeszcze tym że w katalogu ori jest AT-Komputer nawigacji a zamówiłem Komputer nawigacji bez dopiski AT, czymś to się różni?
  7. Witam, wgrywałem soft v32 na mk4 dvd, niestety chyba laser jest uwalony bo mieli plyte bez konca i nie chce jej wypluc, na ekranie monitora pokladowego mam tylko czarny ekran ktory czasami sobie mruga i nic sie nie dzieje, radio dziala i teraz moje pytanie, uwalilem mk4 czy monitor pokladowy? soft sie wgrywa na mk4 czy na monitor pokladowy? bo nie wiem czy wymieniac oba czy tylko jedno z tych dwoch... szukam czytnika mk4 ale nigdzie nie moge znalezc z takim samym nr 1 ani z takim samym nr 2 (patrz obrazek), czy moze byc czytnik z innymi numerami? pewnie jest odpowiedz w tym temacie i miele te 150stron ale moze ktos mi odpowie krotko i sensownie z gory dziekuje
  8. Jasne, masz racje, ale środek zawsze można dopieścić Da się znaleźć dużo bardziej zadbana ale oglądam ogłoszenia od jakiegoś czasu i naprawdę 3.0i z w miarę fajnym wyposażeniem i w miarę zadbaną to ze świecą szukać dlatego pytam fachowców :wink:
  9. Witam, poszukuję e53 3.0i. Pojawiła się taka oferta, tak myślę że jutro albo po jutrze podjadę ją obejrzeć. Co o niej myślicie? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x5-3-0-benzyna-gaz-4x4-idealna-ID6DyHKv.html?
  10. Masz dożo racji w tym co piszesz a takiego swapa kompletnego z napędem, hamulcami itd też przerabiałem, przekonałeś mnie, wiec szukam dalej, najlepiej to by było kupić 3.0i tylko ta akcyza i butla z tylu ehh... nie lubię dieseli ale możne się przekonam do tego 177km bo jednak stawiam na oszczędność a i w trasę lubię gdzieś pojechać za granice.
  11. To że jestem nowy na tym forum to nie znaczy ze na innych forach bmw nie jestem od 15lat a markę znam bardzo dobrze lecz nie jestem wszechwiedzący i nie znam każdego modelu tym bardziej X o którym myślę od niedawna, źle mnie oceniasz kolego bo na innych forach jestem dość znany. W moim życiu nie z jednym swapem miałem do czynienia wiec dziwie się że w x3 to jest jakaś abstrakcja, chyba ze inne wersje silnikowe maja całkiem inny napęd o czym nie mam pojęcia dlatego pytam. Tak samo nie wiedziałem że e53 3.0i po lifcie miało skrzynie GM a nie ZF.
  12. Swap jest idiotyczny? Jest tu jakiś fan BMW? Tym bardziej że już wiem że nie ma 2.0i w automacie, mogłeś to napisać i byś rozwiązał moje pytanie zamiast zgrywać mądrale. Pod drugie z tego co piszesz to 2.0d jest wszędzie taki sam. Wersja po lifcie nie ma rozrządu od grodzi? Chyba jestem niedoinformowany z tego co widzę. A jak rozpoznam który to 2.0d xdrive? A co do ostatniego pytania to dlaczego jest bez sensu? W e53 3.0d skrzynia szybciej pada niż w 3.0i więc dla mnie pytanie ma sens.
  13. Witam, panowie poszukuje x3 bo znaleźć x5 3.0i w dobrym stanie graniczy z cudem i mam parę pytań. 1. Czy w x3 2.0i do 3.0i jest taka sama skrzynia (automat)? Wiem że różnią się przed liftem i po tylko pytam bo jak znajdę 2.0i to zrobię swapa na 3.0i i czy słupek podejdzie tak samo jak np w e36? 2. Czy 2.0d po lifcie to dobra opcja? Bać się silnika czy to loteria jak się trafi? 3. Czy w 2.0d skrzynia i napęd pada tak samo jak w mocniejszych wersjach? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.