Cześć! Zabieram się powoli do kapitalnego remontu N42b18. Mam już zakupione pozycje: - Komplet pierścieni - Zestaw panewek głównych i korbowodowych - Zawory ssące i wydechowe - Rolki (prowadząca i kierunkowa) - Uszczelki (miska, chłodniczka oleju, kol. ssący i wydechowy, pod głowicą, obudowy filtra oleju) - uszczelniacze zaworowe - kompletny zestaw rozrządu (FEB 47662) + napęd pompy oleju (FEB 47979) - Pasek wielorowkowy - nowe śruby głowicy - nowy zbiorniczek wyrównawczy + korek Auto jest po przygodzie na czwartym cylindrze. Tłok spotkał się z zaworem. Sprawny tłok mam już zamówiony. Co do głowicy mam pewne wątpliwości czy jest sens oddawać ją do fachowców na sprawdzenie po czymś takim. Czy jest szansa że będzie zdatna jeszcze do użytku? Czy są jakieś szczegóły na które warto zwracać uwagę? Auto poddało się przy przebiegu 215k km. W moim posiadaniu od 187k km. Olej wymieniałem co 9/10k, rozrząd nietykany. Przed awarią auto sypało błędy czujników wałka rozrządu, zamieniałem czujniki miejscami, wyczyściłem je. Niestety nieskutecznie, błędy cały czas wyskakiwały. Po kupieniu nowych czujników FEB23799 nie chciał w ogóle odpalać... Samochód idzie do mechanika w połowie miesiąca, ale wolę być przygotowany wcześniej. Dodatkowy chciałbym zapytać, dlaczego może nie działać ekonomizer? Zegary mają dołożone chromowe obramówki. Czy możliwe że ktoś coś w środku uszkodził i dlatego nie działa? Ten zestaw jest już kompletny czy o czymś zapomniałem? Filtr oleju, olej, korek spustowy itd, oczywiście również jest już zakupiony. Z góry dziękuje za odpowiedzi! :8)