Skocz do zawartości

Fambe

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Fambe

  • Urodziny 6 Kwietnia

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    aktualnie: E92 325d 2008
    ex: E46 316i 2002

Osiągnięcia Fambe

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Cześć, myślę nad dołożeniem składanych lusterek w swoim E92, procedura wygląda tak samo jak w przypadku E91?
  2. Fambe

    316i N42B18

    Temat można uznać za zamknięty, uszkodzona głowica i skrzywiony wał. Swap na M54 :)
  3. Fambe

    Podłączenie ringów e46

    poszukaj w komentarzach pod filmem, jest wszystko opisane jak zamontować krok po kroku. Mam u siebie zamontowane ringi SMD A+B Ein Part'sa i są super, dwa lata śmigają i zero problemów
  4. Spróbuj odpiąć przepływkę
  5. Fambe

    316i N42B18

    Oby nie, wiadomo, ale niestety chodzi mi to z tyłu głowy. Ten silnik jest specyficzny
  6. Fambe

    316i N42B18

    Części udało się dostać w bardzo dobrych pieniądzach, moje pierwsze autko także sentyment ogromny :) Z tego co przeczytałem na różnych forach to te silniki aż takie tragiczne nie były dopóki było odpowiednio serwisowane
  7. Fambe

    316i N42B18

    Cześć! Zabieram się powoli do kapitalnego remontu N42b18. Mam już zakupione pozycje: - Komplet pierścieni - Zestaw panewek głównych i korbowodowych - Zawory ssące i wydechowe - Rolki (prowadząca i kierunkowa) - Uszczelki (miska, chłodniczka oleju, kol. ssący i wydechowy, pod głowicą, obudowy filtra oleju) - uszczelniacze zaworowe - kompletny zestaw rozrządu (FEB 47662) + napęd pompy oleju (FEB 47979) - Pasek wielorowkowy - nowe śruby głowicy - nowy zbiorniczek wyrównawczy + korek Auto jest po przygodzie na czwartym cylindrze. Tłok spotkał się z zaworem. Sprawny tłok mam już zamówiony. Co do głowicy mam pewne wątpliwości czy jest sens oddawać ją do fachowców na sprawdzenie po czymś takim. Czy jest szansa że będzie zdatna jeszcze do użytku? Czy są jakieś szczegóły na które warto zwracać uwagę? Auto poddało się przy przebiegu 215k km. W moim posiadaniu od 187k km. Olej wymieniałem co 9/10k, rozrząd nietykany. Przed awarią auto sypało błędy czujników wałka rozrządu, zamieniałem czujniki miejscami, wyczyściłem je. Niestety nieskutecznie, błędy cały czas wyskakiwały. Po kupieniu nowych czujników FEB23799 nie chciał w ogóle odpalać... Samochód idzie do mechanika w połowie miesiąca, ale wolę być przygotowany wcześniej. Dodatkowy chciałbym zapytać, dlaczego może nie działać ekonomizer? Zegary mają dołożone chromowe obramówki. Czy możliwe że ktoś coś w środku uszkodził i dlatego nie działa? Ten zestaw jest już kompletny czy o czymś zapomniałem? Filtr oleju, olej, korek spustowy itd, oczywiście również jest już zakupiony. Z góry dziękuje za odpowiedzi! :8)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.