Skocz do zawartości

Pacomasa

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e91 2.0d 2010r

Osiągnięcia Pacomasa

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Adapter pod obd? Z góry dzięki za info
  2. Tak faktycznie kontrolki brak, trzeba obserwować auto co do wypalaniu Dpf zaczyna głośniej chodzić temperatura w komorze silnika wzrasta, choć ciężko to wyczaić, z rury wydechowej bije gorącz. Wiem że jest możliwe u jakiegoś dobrego elektryka podłączyć diodę schowaną np. w lusterku, bo auto podczas dopalania ponoć korzysta z grzania szyby czy innego systemu elektroniki, można się podpiąć i wtedy widać kiedy jest proces, słyszałem że u mnie w mieście robią takie cuda za 400-500 zł ale jeszcze tego nie potwierdziłem i zastanawiam się czy warto?
  3. Dzięki za wypowiedź, wiem teraz obecna szkoła i współczesne silniki diesla niby rozgrzewa się podczas jazdy, mechanik który mnie teraz że tak powiem prowadzi mówi że to są bardzo specyficzne i czułe silniki żeby rano dać mu chwilę aby olej wszędzie doszedł, niby w mieście jeździć normalnie a na trasie jak olej ma tęp. To można mu trochę dać, ale interesuje mnie czy jeśli jeżdżę sporo po mieście czy taka zmiana biegów w granicy 2500 obr jest wskazana czy bardziej eco czyli koło 2000 obr tak u mnie pokazuje. Mam duzo znajomych którzy narzekają na ten motor, ostatnio w serwisowanym lecz nowszym z x1 2014 rok szczelił łańcuch przy 135 000 przebieg real bo auto polski salon, dlaczego? Ale mam też kumpli którzy 2009 rokiem wykręcili 1000 tys km bez awaryjnie bez problemów.
  4. Cześć odnośnie powyższego postu, czekam aż sytuacja z kwarantanna się uspokoi i ludzie wrócą do warsztatów mianowicie czekam na tokarza który ogarnie flansze, mój mechanik twierdzi że zrobi tylko musi ominąć alternator jeśli dobrze pamiętam, jestem dobrej myśli ale chciałbym abyście doradzili w kwestii użytkowania tego mojego silnika czyli dwulitrowy diesel, to nie tak że nie mam pojęcia o bmw bo całe życie jeżdżę tą marka ale zawsze bezyną, miałem e 36 2.5 i 2.8 a także serię 7, teraz słyszę wiadomo diesel lubi trasę jak zresztą każdy silnik, przed usterka tamtej jednostki gościu który serwisuje diesel ma zaj.. Firmę mówi ja nie mam czasu na czekanie na postoju na chłodzenie turbo, mówi w pizde... I jeździć i tak po złej diagnozie zatarłem silnik na trasie, teraz mam świeży silnik przebieg sprawdzony 94 000 super chodzi ale już zgłupiałem bo każdy mówi co innego, niby czytałem na takim forum o tym silniku i nie lubi ostrej jazdy, wydaje mi się że żaden silnik nie lubi, jeden po prostu jest bardziej wytrzymały od innego, podejrzałem gdzieś na filmie że automat zmienia biegi w zakresie ok. 2 400 na obrotomierzu, dodam tylko że rano czekam aż ruszę jakieś 2 min ale traktuje go delikatnie, boję się żeby znowu nic się nie przytrafiło, z góry dzięki za podpowiedzi, dodam tylko ze mam manual skrzynie i jak coś to cały silnik na graty n47d20c 2010 143 km wersja po lifcie.
  5. Dzięki za info, szczerze mechanik zdecydował się założyć całość bo silnik udało się kupić z przebiegiem 94 000, sam taki znalazłem za całość gościu wziął 8000, mechanik nie wiedząc że nie będzie grało doradził żebym brał cały bo u mnie to był cyrk z tym silnikiem, gdy się okazało że nie jest dokładnie identyczny to gostek od którego kupiłem dosłał potrzebne rzeczy, faktycznie żebym wiedział przed włożeniem że będzie problem z klapą to myślę że bym go nie wkładał choć naprawdę teraz auto jest zupełnie inne, dźwięk tej jednostki i sama jazda auto zupełnie inaczej reaguje niż wcześniej, jeśli chodzi o dpf to pod kostkę jest dołączona moja stara klapa auto rzekomo nie widzi błędu i dpf się juz ponoć dogrzewał podczas jazd próbnych, tylko te gaszenie i jak kolega wyżej pisał nie chciałbym uszkodzić z czasem dwumasy, jutro będę miał info od elektronika mówi że popatrzy w schematy porówna dwa silniki i zobaczy od czego jest dodatkowy pi i jak to ugryźć, mam podjechać autem Chce fizycznie zobaczyć klapy i kostki może coś wymyśli mam nadzieje że się uda, może dałoby radę dostosować stara zeby ją tam osadzić na miejsce jak tam wyżej doradzono, szczerze to już mnie to mega przerosło koszt dotychczasowy to 10 800, mega wiąże się zawsze z autem odkąd pamiętam to zawsze jeżdżę Bawaria i teraz po tej awarii straciłem dużo zdrowia nabawiłem się jakieś nerwicy, myślałem że jestem mocny ale jednak się myliłem, dla mnie auto BMW to coś więcej niż tylko środek transportu, jeszcze raz dziękuję za podpowiedzi.
  6. Cześć witam wszystkich, odwołuje się do Waszego forum bo szukam pomocy przy moim aucie. Mianowicie trafiłem na nieuczciwego sprzedawcę który sprzedał mi rzekomo serwisowane auto, wszystko tip top książki itp, tylko zapomniał powiedzieć że silnik był składany przez jakiegoś Zenka garażowego, szlif pilnikiem itp. rzeczy, silnik po roku po prostu padł, blok już nie nadawał się do regeneracji, kupiłem drugi silnik do mojego bmw e91 2.0d oznaczenie na bloku n47d20c auto z 2010 r, silnik który kupiłem ma takie samo oznaczenie ale jest z 2009 r też po lifcie, mimo to nie jest identyczny, byłem zmuszony go założyć, mój mechanik poradził sobie prawie ze wszystkim, kilka rzeczy trzeba było dostosować, kostka egr podłączenie inter culer, musiałem założyć turbo od tamtego silnika bo miałem na cztery piny a tu jest na 8, problem który mam i chce zapytać czy jest możliwość jego rozwiązania to mianowicie klapa gasząca ponoć jest inna, z mojego kompa wychodzi ponoć 5 żył a w tej klapie przy silniku jest na 4,obecnie silnik chodzi wszystko gra ale mam pod maską dwie klapy, stara jest podwieszona z boku żeby komp ją widział, błąd się nie pali ale też ta przy silniku nie jest podłączona co za tym idzie silnik trochę rzuca przy gaszeniu, dodam że wcześniej było idealnie, poduszki, dwumasa Oki, mechanik twierdzi żeby ją wyrzucić z programu a ja pytam was Koledzy czy ktoś wie czy da radę ja podłączyć i co trzeba zrobić? Bo chciałbym żeby silnik gasł jak należy, może jest ktoś w okolicy Piły woj. Wielkopolskie kto takie coś ogarnie na 100 procent, bez uszkodzenia kompa czy elektroniki bo słyszałem że potrzeba wiedzy, amatorskie próby ponoć mogą się tak zakończyć, z góry dzięki za info i pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.