Cześć witam wszystkich, odwołuje się do Waszego forum bo szukam pomocy przy moim aucie. Mianowicie trafiłem na nieuczciwego sprzedawcę który sprzedał mi rzekomo serwisowane auto, wszystko tip top książki itp, tylko zapomniał powiedzieć że silnik był składany przez jakiegoś Zenka garażowego, szlif pilnikiem itp. rzeczy, silnik po roku po prostu padł, blok już nie nadawał się do regeneracji, kupiłem drugi silnik do mojego bmw e91 2.0d oznaczenie na bloku n47d20c auto z 2010 r, silnik który kupiłem ma takie samo oznaczenie ale jest z 2009 r też po lifcie, mimo to nie jest identyczny, byłem zmuszony go założyć, mój mechanik poradził sobie prawie ze wszystkim, kilka rzeczy trzeba było dostosować, kostka egr podłączenie inter culer, musiałem założyć turbo od tamtego silnika bo miałem na cztery piny a tu jest na 8, problem który mam i chce zapytać czy jest możliwość jego rozwiązania to mianowicie klapa gasząca ponoć jest inna, z mojego kompa wychodzi ponoć 5 żył a w tej klapie przy silniku jest na 4,obecnie silnik chodzi wszystko gra ale mam pod maską dwie klapy, stara jest podwieszona z boku żeby komp ją widział, błąd się nie pali ale też ta przy silniku nie jest podłączona co za tym idzie silnik trochę rzuca przy gaszeniu, dodam że wcześniej było idealnie, poduszki, dwumasa Oki, mechanik twierdzi żeby ją wyrzucić z programu a ja pytam was Koledzy czy ktoś wie czy da radę ja podłączyć i co trzeba zrobić? Bo chciałbym żeby silnik gasł jak należy, może jest ktoś w okolicy Piły woj. Wielkopolskie kto takie coś ogarnie na 100 procent, bez uszkodzenia kompa czy elektroniki bo słyszałem że potrzeba wiedzy, amatorskie próby ponoć mogą się tak zakończyć, z góry dzięki za info i pomoc.