Skocz do zawartości

przemo3679

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 318d 2008

Osiągnięcia przemo3679

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. W środku comboxa wszystko wyglada elegancko, nawet nigdy nie byl rozbierany. W tych kablach sprawdzilem ze pin 2 pomimo innej funkcji jest i tak jest spiety razem z pinem 1 wiec po prostu zrobilem sobie mostek na plytce. Co do korozji to wydaje mi sie ze akurat pod nogami to dosc niefortunne miejsce. Czesto sporo tam wody która paruje, a sam combox jest w ciezkiej metalowej obudowie, która pewnie dlugo się rozgrzewa, a zimna pewnie powoduje kondensacje. No i ta antenka od BT wgle dramat dla mnie. Żebym wiedział co tam jest to juz dawno bym dokupil ta antene zeby za kazdym razem jak wsiadam do auta nie musiec wrzucac telefonu w trzymak.
  2. Dobra, jest sukces panowie. Przyczyna awarii została znaleziona. Problemem była skorodowana wtyczka w comboxie. Ten urwany pin to było zasilanie +12v. Już to ogarnełemi wyczyściłem wszystko IPA. Po naprawie bluetooth smiga az miło. Antene BT już zamówiłem, i po robocie. Wielkie dzięki Jack79 za pomoc :8) Btw. Ta awaria pokazuje ze to co najbardziej wykancza te auta to druciarstwo i paździeż.
  3. Dobra a poleci ktoś jakiegoś magika/speca/forumowicza z trójmiasta lub okolic co ogarnie temat? Ciągle mam stersik że coś odłącze albo spartole i tylko kosztów sobie narobię.
  4. Dotychczas było to co na foto. Kawałek kabla. Edit: Dla jasnosci na foto widac pod antene podpiete 30cm kabla nie konczącego się niczym.
  5. Dobra a jakiś namiar na tą antene od bluetooth? U mnie jest kawałek kabla a poprawiłoby się od razu. Numer częsci albo chociaż fotka czego szukać.
  6. No i jest mały sukces, znalazłem comboxa telematic. Był mniej więcej nad nogami pasażera pod jakimś innym kompem. Ogólnie to ten retrofit wygląda do bólu chałupniczo. Zaraz sprawdzę wszystkie kable i zobaczymy może na coś się natknę. BTW po co w tym comboxie tyle wolnych gniazd? Jakbym jechał do jakiegoś magika to da się przy okazji coś dołożyć? I co to za ucięty kabel? No i czy ten moduł nie ma czasami masy z obudowy?
  7. Podejrzewam że to pudełeczko to właśnie emulator, a przynajmniej tak wlasnie wygląda. Tylko jak działało bluetooth dotychczas w takim razie? Funkcjonowało wszystko, muzyka, dzwonienie a nawet takie rzeczy jak zdjecia kontaktów przy połączeniach. Skoro nie ma comboxa w bagarze, to czego powinienem szukać? I gdzie? Grzebałem kiedyś za radiem, i oprócz pudełeczka i chałupniczo przystosowanego kabla LVDS z CCC nic nietypowego nie rzuciło mi się w oczy. Jak dobrze pamiętam na jednostce CIC była naklejka z datą 2011.
  8. No chyba będę musiał odwiedzić jakiegoś magika. Jestem z trójmiasta. Dodatkowo kiedyś sprawdzałem że za radiem mam dołożone jakieś urządzenie wielkości pudełka od zapałek w plastikowej obudowie. No i mam fotki bagażnika, może mi coś umyka.
  9. Cześć. Mam w samochodzie awarię bluetooth, z dnia na dzień po prostu przestał działać, opcja jest wyszarzona w iDrive, wczoraj wszystko chodziło właściwie. Sprawa jednak jest chyba dość skomplikowana auto kupiłem niecałe 3 lata temu i miało wprowadzone chyba kilka retrofitów i może być ciężko się w tym odnaleźć, ale może ktoś coś pomoże. Z rzeczy które wiem lub się domyślam to: Jest to E91 z 2008 czerwiec silnik N47. Retrofit z CCC z dużym ekranem na CIC z dużym ekranem. Prawdopodobnie zmieniona kiera na Mpakietową, taką jak w M3, auto mpakietu nie ma. Prawdopodobnie zmienione liczniki na te z polifta, bo mam te z drobną podziałką. Jest USB w podłokietniku i działa, nie ma USB w schowku. I ciekawostka największa dla mnie, w aucie nie znalazłem COMBOXa. Wszędzie na forum jest napisane że jest on konieczny do rozmów przez bluetooth, muzyki itd. Jest jeszcze jedna nietypowa rzecz, mianowicie bluetooth miał zawsze mały zasięg, tzn kiedy telefon był na trzymaku w okolicach szyby grało ok, ale już z telefonem w kieszeni albo z tyłu auta wszystko przerywało a po chwili połączenie się zrywało. Czy ktoś chociaż się domyśla co tam może siedzieć i jak to naprawić? Pozdrawiam
  10. Wymienię, zobaczę czy będzie zmiana.
  11. No to kolego jak inaczej wyjaśnisz takie zachowanie pokazywanej temperatury ? Nie jestem ekspertem i nie uważam się za takiego, ale po prostu staram się dojść do sedna problemu.
  12. A jednak ma. Po ręcznym restarcie modułu KOMBI (liczniki) temperatura nagle zmieniła się na 6,5 stopnia. Przypuszczam że niecała godzina jaką około trwała wymiana akumulatora mogła tenże moduł również zrestartować. Jedno jest pewne, nie jest to prosty odczyt który jest brany prosto z czujnika.
  13. Witam. Jakiś czas temu zaczął zdychać mi akumulator, resetowała się godzina od niskiego stanu itd. Kupiłem więc nowy akumulator wymieniłem i wszystko gra. Po montażu nowego apką Bimmer-tool włączyłam adaptacje nowego aku, i pod tym względem wszystko gra . Jednakże po wymianie i adaptacji (nie wiem czy przed adaptacją też) czujnik temperatury zewnętrznej pokazał +18st, pomimo że było w okolicach zera. Po odpaleniu temperatura powoli zaczęła spadać o kilka stopni, i wyrównywała się do stanu rzeczywistego przez kilka dni. Sytuacja aktualna jest taka że praktycznie ciągle pokazuje wartość od 0,5+ do 1,5+ stopnia pomimo zmian temperatury. Widzę że pada śnieg a na kompie jest napisane 1st Ogolnie E91 to nie Fiat Panda i gdzieś czytałem że wartość na wyświetlaczu to wcale nie jest wartość prosto z czujnika tylko komp jakoś to sobie przelicza z różnych czynników. I teraz pytanie, czy da się jakoś włączyć adaptacje, kalibracje czy coś takiego czujnika temp zewnętrznej ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.