Skocz do zawartości

p3ko

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61

Osiągnięcia p3ko

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dziękuję wszystkim za pomoc. Kompresor, przekaźnik i spalony bezpiecznik wymienione. Wygląda na to że wszystko działa. Kompresor napompował zawieszenie i się wyłączył :)
  2. Panowie gdzie jest ten kompresor? Rozebrałem nadkole i nie widzę nigdzie kompresora. W górnej części nadkola jest tylko coś takiego ale nie wygląda to jak kompresor, który kupiłem. https://photos.app.goo.gl/5o7PrqrW9EFFxcaDA Edit: Już nie ważne, znalazłem.
  3. Dzięki wielkie za pomoc. Zamawiam graty, jak dostawa będzie szybka bo w weekend ogarnę temat. Mam tylko nadzieję że się nie okaże że to nie kompresor :(
  4. Na podstawie numer (37106793778) z realoem znalazłem coś takiego https://allegro.pl/oferta/kompresor-zawieszenia-pompa-bmw-e-61-e-70-x5-8840963837 będzie ok? Niestety nie znalazłem nic tańszego przynajmiej szukając po numerze części. Edit: Jeszcze mam pytanko co do węża, który się przeciera/parcieje czy taki https://allegro.pl/oferta/przewod-waz-tekalan-poliamidowy-8mm-8x6-8-6-czarny-6871410409?fromVariant=5871434540 byłby ok czy bardziej taki https://allegro.pl/oferta/waz-silikonowy-zbrojony-6mm-czarny-8740467585 ? Jak będę wyciągał kompresor to bym wymienić dla świętego spokoju.
  5. Dostałem się do przekaźnika ale zanim wymieniłem sprawdziłem bezpiecznik 72 (gdzieś czytałem że to od nivo) i okazało się że był spalony. Wymieniłem ale się od razu spalił. Wymieniłem przekaźnik ale efekt taki sam jak na starym czyli kompresor nie działa. Niestety nie miałem więcej bezpieczników 40A sprawdziłem na dwóch stacjach koło mnie ale wszędzie max mieli 30A. Muszę teraz znaleźć bezpieczniki żeby sprawdzić czy zmiana przekaźnika coś pomogła.
  6. Dzięki za podpowiedź. Przekaźnik właśnie dziś kupiłem więc dziś spróbuję go wymienić. Kupiłem do używka była dość tania więc łatwo będzie wykluczyć przynajmniej jedną rzecz. Przekaźnik od nivo w sedanie na pewno jest pod kołem zapasowym i bardzo łatwo się tam dostać po prostu trzeba wyjąć dojazdówkę. U mnie w kombi w ogóle nie ma dojazdówki bo samochód fabrycznie wyjechał na runflatach i do takich nie dawali ani dojazdówki ani lewarka i to miejsce na dojazdówkę jest mocno zabudowane. Szukałem w necie ale do kombi nie znalazłem jak się tam dostać. Orientuje się ktoś jak się dobrać do tego przekaźnika?
  7. Witam, I mnie dopadł problem z zawieszeniem pneumatycznym. W moim przypadku jak odpalałem samochód (przed awarią) to przez chwilę załączał się kompresor i od czasu do czasu było go słychać. Tydzień temu po powrocie z zakupów (piątek) wyłączyłem samochód ale kompresor cały czas chodził (zamknięcie samochodu nic nie zmieniło). Wytrzymałem 20 minut i stwierdziłem że odłączę akumulator żeby mi go nie rozładowało. W poniedziałek poszedłem sprawdzić czy może odłączenie aku coś pomogło ale po podłączeniu aku kompresor dalej "pompował". Przed podłączeniem aku sprawdziłem czy zawieszenie opadło ale przez trzy dni na oko nie opadł więc wnioskuję że układ jest szczelny. Podłączałem się INPA'a ale nie pokazywała żadnych błędów. We wtorek podjechałem do znajomego mechanika, który podłączył się swoim kompem, na którym wyskoczył błąd `5F98 - Podnoszenie zawieszenia, lewy tył - usterka czasu regulacji`. Po skasowaniu błędów kompresor przestał "pompować". Wróciłem do domu (zajęło mi to około 30 minut) i po wyłączeniu zapłonu pojawił się błąd na kompie samochodu `Błąd systemu poziomowania nadwozia`. Trzy dni później (kolejny piątek) pojechałem na zakupy (zawieszenie trzymało poziom ale kompresor się nie załączył jak wcześniej przed awarią). Po powrocie z zakupów zauważyłem że zawieszenie opadło i wyskoczył znowu błąd na kompie w samochodzie `Błąd systemu poziomowania nadwozia`. W INPA'ie mam takie błędy: https://drive.google.com/file/d/1gfYSN2s5WVM87VkxnywYiAkKPQ8MeAXN/view?usp=sharing Jak INPA'ie skasuję błąd to słyszę "pyknięcie" jakby kompresor chciał się załączyć ale się nie załącza. I teraz pytanie czy to kompresor wyzionął ducha czy to może być coś innego przekaźnik, elektrozawór albo jeszcze coś innego? Dodam że nie sprawdzałem jeszcze w jakim stanie są przewody. Jest może ktoś w Gdańsku kto ogarnia takie rzeczy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.