Skocz do zawartości

MpowerTata

Zarejestrowani
  • Postów

    131
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było E60, było F10 teraz jest F16 II 50i

Osiągnięcia MpowerTata

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Chcesz się dokształcić i wiedzieć jakie są dobre oleje - niekoniecznie drogie, ale dobre ?!? Pooglądaj ten kanał - włącz polskie napisy. Jak obejrzysz to będziesz wiedział co dobre i niedrogie ;) https://www.youtube.com/c/LaTabernadelMotor/videos
  2. Włącz polskie napisy i obejrzyj ten film - najlepsze oleje 5w30: Valvoline to średniej jakości oleje. TwinPower Turbo to dobre oleje.
  3. Fabrycznie M-pakiet ma czarną wstawkę, jak trafiłeś na chromową to ktoś coś sam musiał przekładać bo ten element jest wymienny.
  4. trzeba pamiętać o tym, że ten sensatec to po prostu plastic u innych producentów pod nazwą; ekoskóra, derma, skaj. https://prorestorers-co-uk.translate.goog/knowledgebase/sensatec-leather/?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_x_tr_pto=nui,sc
  5. Nie żelowy nie kwasowy tylko AGM - kwasowy szybciej padnie (gdzieś o połowę mniejsza żywotność od AGM) a typowe żelowe akumulatory nie nadają się, Typowy akumulator do tego auta E60 jak i nowszych to AGM. Jak ktoś ma ochotę to jest kanał o tej tematyce i można nabyć sporo fachowej wiedzy (testy/porównania/recenzje/esploatacja): https://www.youtube.com/c/mrAkumulator/videos
  6. a3/b3 to klasa oleju a nie skład i jego mieszalność. Oczywiście różne oleje mineralne pół syntetyczne i syntetyczne można mieszać ale to pogarsza ich wyjściowe właściwości. Smarować będzie, ale realnie jak zadba o silnik to loteria. Jak wam nie zależy na aucie-silniku to mieszajcie :cool2:
  7. Po odkręceniu korka poczułem jakby zapach benzyny w oleju. Czy jest jakiś domowy sposób aby sprawdzić czy mam benzynę w oleju ?
  8. Płukanka nigdy nie zaszkodzi - jedynie może pomóc - tutaj masz swojski filmik od coobcio:
  9. ja śledze okazje na oponeo.pl robią od czasu do czasu promocje i można opony wychaczyć 10-15% taniej
  10. Jak raz babci nogi polamie to się nauczy, taka nasza mentalność, co mu będą mówić na jakich oponach ma jeździć, jacyś niedouczeni niemieccy inżynierowie projektujący cały układ zawieszenia. Nie ważne czy niższy czy wyższy profil, jak nie ma go w tabelce, nawet jak ktoś w Ciebie wjedzie to będzie Twoja wina, bo twój samochód nie jest przygotowany do jazdy, wiec nie powinno go w ogóle być na drodze i jesteś w dupie z nakazem zapłaty za szkody z własnej kieszeni. Bajki opowiadasz, jak ktoś chce ci winę wmówić to bierzesz rzeczoznawcę sądowego i on ustala co jaki wpływ na co miało. Jak twoja wina to twoja, ale jeśli opony/koła nie miały wpływu na zaistniałą sytuację to sąd orzeknie na twoja korzyść. Pośrednio zajmuje się takimi sprawami i piszę jak jest. To że ubezpieczalnia zawsze doszukuje się winy kierowcy nawet jak masz AC to fakt. Dlatego zawsze piszemy odwołania od decyzji ubezpieczalni i w 90% przypadku to pomaga w uzyskaniu większych odszkodowań. Czasem sprawa trafia do sądu i przeważnie sąd również orzeka na korzyść kierowcy. Dlatego w większości przypadku jak ubezpieczalnia dostaje wezwanie to woli sprawę załatwić polubownie bo w sądzie przeważnie przegrywają. Oczywiście jeśli wina ewidentna kierowcy i/lub stanu technicznego auta to nie ma z czym dyskutować.
  11. Tutaj macie jeszcze artykuł jak większe szersze koła wpływają na auto: https://3anacka.ru/porady/eksploatacja/im-wieksze-kola-i-szersze-opony-tym-lepsze-prowadzenie-nasz-test-jedno-auto-piec/6lfhejk
  12. Ale to jeszcze kwestia mocy auta i napędu tył czy 4x4. Mam jeszcze jedną zabawkę w domu (taka weekendowa) tylny napęd, moc ciut ponad 400km seryjnie był tył na 255/35/18 i auto na starcie mieliło i mieliło, teraz mam 275/30/19 i wreszcie się wgryza w asfalt i startuje jak z procy :D fakt że komfort trochę spadł, ale wreszcie przy niskich prędkościach można mocniej wcisnąć gaz i auto nie idzie od razu bokiem .
  13. Były już takie przypadki opisywane/pokazywane w telewizji, prasie, youtube, jak to przepadkiem rozbili auto przy rozładunku, sami wyklepali, pomalowali i sprzedawali jako nowe, polska polacy tacy jesteśmy - janusze biznesu. Teraz kupując auto nowe z salonu to trzeba iść co najmniej z miernikiem lakieru. Swoją drogą ostatnio rozmawiałem z pracownikiem jednego autoryzowanego salonu (znajomy) jak było gradobicie poobijało trochę auta na placu no i... pojechały do blacharni... Panie przecież nowy z salonu :mad2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.