Skocz do zawartości

rdk_

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318i N46B20B

Osiągnięcia rdk_

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. a jak ma być? mam przesył po 1024 latency=1 com1, zawsze ten sam port
  2. Witam ponownie. Z racji,że mam już kabel i udało się cos wyciagnać z auta, zakładam nowy temat. Przy tej awarii zostało bardzo dużo sprawdzone i zebrałem masę usterek wiekszych i mniejszych. Udało mi się znaleźć polecanego mechanika i on będzie dalej walczył, gdyż to wszystko mnie już przerosło. W skrócie: auto kręci, nie odpala. Brak iskry, zasilania pompy, cewek i wtryskiwaczy tak stałego jak i impulsami. Wiadomo nie odpali. Krótko po awarii, podłączenie do komputera, ale zczytane były tylko błedy z dde. Obecnie nie łączy się z komputerem wcale, przez brak zasilania ecu. Po podpięciu ecu do lewego zasilania da sie połączyć z INPĄ. ------------------------------------------------------------------------------- 0x2B98 CDKNVRMON - Plausibilitaetsueberwachung RAM-Backup FS_LESEN_DETAIL: IFH-0010: DATATRANSMISSION TO CONTROLUNIT DISTURBED 0x2F44 CDKWFS - EWS3.3 Manipulationsschutz Fehlercode: 2F 44 48 05 00 00 03 28 44 42 00 44 7A 63 44 42 00 45 79 63 44 42 00 44 78 63 ------------------------------------------------------------------------------- Ogólnie INPA wywala prawie wszędzie błąd IFH-0010: DATATRANSMISSION TO CONTROLUNIT DISTURBED, który nie pozwala zrobić adaptacji EWS (2 wersje Inpy na 2 różnych komputerach) Tutaj stwierdziłem że pierd*** temat, bo co podejde do problemu to wychodzą 4 kolejne. Tak wygląda błąd: I przy adaptacji EWS I przy testach specjalnych troche inny, ale nie pozwala nic zrobić, czy podejrzeć. Od dzisiaj nie da sie naładować aku, który jest podpiety pod auto (muszą być zdjete klemy). I tak jakby samo sie rozładowywało (jak sie zje*** IBS na to wszystko jeszcze, to prowadze tą suke na skup :lol: ). Komputer nie widzi klemy piro, bo była odpieta (opornika brak - tak juz było od kiedy ją mam). Macie jakies pomysły albo sugestie? Chciałbym sie dowiedziec z czystej ciekawosci (mechanik w nastepnym tygodniu), bo dawno sie tak nie utrułem a jest w zasadzie coraz gorzej. Pozdrawiam ;)
  3. Szczerze nie sprawdzałem rygla. Kontrolka czyli check? tak jest obecny. nie ma kontrolki blokady (kłodka i kiera), ale pokazywała sie wczesniej sporadycznie.
  4. to prosze o pomoc. Zaczać od synchronizacji?
  5. Potrzebuje pomocy z błedami, bo wszystko w tym kwiecistym jezyku. Wiem o valvetronicu. Auto nie odpala, podejrzewam immo/CAS. JAkies sugestie z tego? F E H L E R S P E I C H E R L E S E N --------------------------------------- Datum : 29.01.2020 17:32:45 JobStatus: OKAY Variante : MEV9N46L.PRG Version : 4.003 ------------------------------------------------------------------------------- ERGEBNIS : 4 Fehler im Fehlerspeicher! ------------------------------------------------------------------------------- 0x2B98 CDKNVRMON - Plausibilitaetsueberwachung RAM-Backup Fehlerhäufigkeit: 1 Logistikzähler : 40 Kilometerstand 174740 km Versorgungsspannung (ub) 11.49 V Betriebsstundenzaehler (top_u) 152064.00 - Motortemperatur (tmot) 2.25 Grad C Umgebungstemperatur (tumg) -9.75 Grd C Aktualitaetszaehler zwischen EEPROM und RAM-Backup unterschiedlich Testbedingungen erfüllt Fehler momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert (Entprellphase) Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Diagnose aktiv Zyklus-Flag gesetzt Fehlercode: 2B 98 48 05 00 00 01 28 44 42 7A 63 43 33 FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF ------------------------------------------------------------------------------- 0x2F44 CDKWFS - EWS3.3 Manipulationsschutz Fehlerhäufigkeit: 1 Logistikzähler : 40 Kilometerstand 174740 km Motordrehzahl (nmot) 0.00 /min Motortemperatur (tmot) 2.25 Grad C Versorgungsspannung (ub) 11.40 V Betriebsstundenzaehler (top_u) 152064.00 - WC passt nicht zum erwarteten WC (Fangbereichsueberschreitung) Testbedingungen erfüllt Fehler momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert (Entprellphase) Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Diagnose aktiv Zyklus-Flag gesetzt Fehlercode: 2F 44 48 05 00 00 01 28 44 42 00 43 79 63 FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF ------------------------------------------------------------------------------- 0x2E8B CDKIBSK - IBS Kommunikation FS_LESEN_DETAIL: IFH-0010: DATATRANSMISSION TO CONTROLUNIT DISTURBED ------------------------------------------------------------------------------- 0x2EB8 CDKBSDD0 - BSD-Botschaft vom IBS fehlt Fehlerhäufigkeit: 1 Logistikzähler : 40 Kilometerstand 174740 km --- 0.00 --- 123.00 --- 45.00 --- 0.00 - Timeout Testbedingungen erfüllt Fehler momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert (Entprellphase) Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Diagnose aktiv Zyklus-Flag gesetzt Fehlercode: 2E B8 44 05 00 00 01 28 44 42 00 7B 2D 00 FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF ===============================================================================
  6. Też go oglądałem. Dzięki
  7. Opcja 1 Opcja 2 - najtansza. Opcja 3 Wiem ze to druciarskie zestawy. Mozecie cos polecic innego.
  8. Spoko kotin, będę w domu po południu. I w ogóle, to dzięki, bo porady typu "i tak tego nie ogarniesz" "oddaj do mechanika" nic nie pomagają, a wręcz przeciwnie. Może nie ogarnę całego modułu, ale czytałem o adaptacji czy odczytaniu błędów, i sami musicie przyznać że nie jest to jakas jazda na krawędzi. Póki co poszukam i zamówię kabel, bo i tak będę go potrzebował w przyszłości. Mam problem z valvetronic i poduszek po stłuczce a ja płacę po 70zl za samo podłączenie.
  9. Napewno sie zaopatrze kdcan, tylko doradzcie jaki, zeby nie wydac fortuny, a cokolwiek sie dało zrobić. Napewno nie straciłem ochoty, wrecz przeciwnie. To co mam teraz zrobić podłączyć wszystko lewym prądem, czy najpierw sprawdzić CAS. Spokojnie ogarnę takie coś jak adaptacja tego modułu, jednak mój kabel na to nie pozwala.
  10. Ja sam mogę przyznać że o bmw wiem niewiele, dlatego tu jestem i proszę o poradę. Nie znam ani jednego rzetelnego mechanika w okolicach Konina, chyba że mi kogoś polecicie. Kotin na wtryskach sprawdzałem wcześniej i nie było tam napięcia. Czujnik położenia wału liczy obroty w live data, więc raczej działa.
  11. chodzi o to pudełko pod alternatorem, gdzie się łaczą wszystkie kable z okolicy? Dam rade to zrobić zwykłym kablem, czy potrzebuje jakiegoś lepszego doktora? Nie do końca wiem jak to ogarnąć tak szczerze.
  12. no uplotłem wszystko jak kazałeś, mam prąd bezpośrednio do cewek i napiecie na nich. Na przekaźniku na wszystkich kablach 0V, a po podłączeniu do czerwonego, na cewkach nic sie nie pokazało, wiec wpiąłem +12 do wiązki przy cewkach w zielony kabel, ale nadal nic..
  13. Ok a jak sprawdzić błędy w cas?
  14. Pod maską mam tylko 40a i jest dobry, dochodzi też do niego prąd. Pompa działa w trybie ciągłym po podłączeniu zasilania pod f05
  15. Nie wiem co to cas w takim razie. Doraznie u siebie ELM, ale sprawdzane było jakims delphi i jeszcze jednym, ale nie wiem jakim (z górnej pólki cos raczej). Co do bezpieczników o których pisał @kotin, nie mam pradu na F05 (20A), reszta jest ok i jest cała. Nie mam pradu na zielonym przy cewkach (ani na zadnym innym).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.